Девелоперeрите за Witcher 4 (CD Project Red) објаснуваат зошто користат Unreal Engine 5

CD Projekt Red го користи Unreal Engine 5 на Epic за да го напојува The Witcher 4, но партнерството на развивачот со Epic е всушност повеќегодишен договор според кој компанијата тесно соработува со Epic на технологијата. Како дел од настанот State of Unreal на Epic денес, програмерите од CD Projekt Red разговараа зошто го отфрлаат својот внатрешен мотор, RedEngine, за Unreal Engine 5 да го направат The Witcher 4.

Директорот на CDPR, Павел Заводни, рече дека ажурирањата на Unreal Engine 5 помагаат во развојот на игри во отворен свет по кој е познато полското студио, и тоа беше главна продажна точка. „Ова отвора ново поглавје за нас, каде што навистина сакаме да видиме како нашето искуство во градењето игри од отворен свет се комбинира со инженерската моќ на Epic“, рече Заводни.

Директорот на играта Џејсон Слама, пак, рече дека развојот на игри со отворен свет доаѓа со свој сет на предизвици во споредба со повеќе линеарни игри и дека Unreal Engine 5 ќе му помогне на CDPR со ова.

„Можностите за работите што можат да тргнат наопаку, или сценаријата што треба да ги земете во предвид, се експоненцијално повисоки од линеарните игри“, рече Слама. „Играчите можат да одат во која насока сакаат; тие можат да се справат со содржината по кој било редослед што сакаат, теоретски. За навистина да се инкапсулира тоа значи дека ви треба навистина стабилна средина каде што ќе можете да направите промени со високо ниво на доверба дека тоа е нема да се пробие на 1600 други места по ред“.

Програмерите од CDPR, исто така, истакнаа како повторувањето и прототиповите се побрзи од кога било благодарение на Unreal Engine 5, а тоа им дава време на програмерите да ги тестираат новите идеи со поголема самодоверба.

И покрај оваа блиска соработка, The Witcher 4 – или како и да се вика играта – нема да биде ексклузивна за Epic Games Store на компјутер. Директорот на играта вети дека нема да има проблеми со вработените за време на развојот на The Witcher 4. Во меѓувреме, потврдено е дека медалјонот во најавата на The Witcher 4 е рис. Unreal Engine 5 беше јавно објавен денеска, 5 април, заедно со пар бесплатни примероци проекти. Повеќе од 85 играчки студија направија премин кон Unreal Engine 5, вклучувајќи го и Crystal Dynamics со својот нов Tomb Raider.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.