Извршниот директор на Roblox е во план да заработи $234 милиони во следните 5 години

Сето тоа е во возот со сос во Roblox Corporation, откако компанијата објави поднесок од ДИК со детали за плановите за компензација на извршната власт за следните години (благодарам, Ројтерс). Успехот на Roblox е тешко да се прецени – ако беше земја, нејзините дневни корисници би ја направиле понаселена од Канада – а друго неодамнешно поднесување откри дека компанијата има нешто повеќе од 550 милиони долари во банка.

Тоа е многу Robux: и мора да се оди некаде. Поднесокот на SEC покажува дека предлогот на Roblox Corporation да му исплати компензација на нејзиниот основач и главен извршен директор Дејвид Базуки во следните пет години, преку исплати поврзани со акции наместо плата, ќе изнесува вкупно 234 милиони долари. Надоместокот на Башуки во 2020 година изнесуваше 6,8 милиони долари, иако во тоа време му се исплаќаше и основна плата од 500.000 долари.

Половина милион годишно? Храна за кокошки! Огромната исплата е поврзана со перформансите на компанијата и, според пријавата, се доделува наместо друг надомест „за 7-годишниот период од 2021 до 2027 година“. Така барем знаеме кога планира да се пензионира. Еден друг елемент од ова што вреди да се истакне е дека акционерите на Roblox имаа советодавно гласање за овој пакет, кој помина, а договорот беше склучен заедно со независен консултант за компензација (што звучи како убаво дело ако можете да го добиете).

„Г-дин Башуки беше особено прифатлив за добивањето на наградата за долгорочна изведба на основачот и извршен директор, бидејќи верува дека треба да биде награден само ако се постигне значително долгорочно надминување. Наградата за долгорочни перформанси на основачот и извршен директор беше добредојдена обврска од LDCC и покажување верба во неговите способности да го води Roblox во иднината“.

Па, ако некој ми понуди 234 милиони долари, се осмелувам да кажам дека и јас би бил особено приемчив. Се разбира, лесно е да се снимаат снимки: Базуки ја основа оваа платформа и ја доведе до неверојатен успех. Тој треба и ќе има голема корист од тоа: и во друг дел од поднесувањето вели дека „една од неговите многубројни цели била да го искористи богатството што е создадено преку неговата сопственост во Роблокс како средство за промовирање на многу добротворни цели во кои тој верува . Башуки вели дека „нето приходите“ од наградата ќе бидат искористени за филантропски цели.

Прашањето не е навистина еден добро платен извршен директор (всушност, поднесувањето покажува цел куп од нив, иако ниту еден на ниво на извршниот директор). Тоа е дека Roblox е платформа изградена на трудот на својата млада публика – и тие можат да заработат пари од нивните креации, но само откако Roblox Corporation ќе направи неверојатно намалување од 72% . Roblox често ги труби успешните приказни на платформата, но бизнис моделот е за целосно отстранување на лавовскиот дел од сите пари што минуваат низ него.

Роблокс стана јавно претпријатие во март минатата година и, во моментов, насоката на патување е нагоре. Продолжува да се соочува со значителни предизвици и легитимни критики за тоа како работи: дали тоа е скржава поделба на приходите со децата кои создаваат во Roblox; или платформата што се користи за дотерување и загрозување на децата. Roblox се соочува со дополнителни (и повторени) обвинувања дека едноставно не прави доволно за да ја заштити својата млада публика од измамници .

Роблокс очигледно ќе биде тука уште долго време: речиси се чувствува премногу голем за да пропадне, како и да е во блиска иднина. Никој не треба да оспорува дека луѓето кои ја изградиле оваа платформа заслужуваат да бидат богато наградени, и навистина ќе бидат. Но, како се справува со огромниот обем, и дали Roblox некогаш фер ќе ги награди децата-креатори кои ќе го направат тоа што е, се прашања кои прават 234 милиони долари да изгледаат како џеб.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.