Electronic Arts повторно имаат идеја за реклами во игри

Извршниот директор на Електроник Артс, Ендрју Вилсон, неодамна откри дека компанијата гледа на имплементација на динамични реклами во AAA игрите. Ова не е ништо ново за Електроник Артс, бидејќи многу од игрите на компанијата имаа реклами од реалниот свет во текот на годините – концепт кој за EA датира околу две децении.

Сепак, она за што зборуваме овде е познато во бизнисот како „DAI (Dynamic Ad Insertion)” Динамичко вметнување реклами. Ова е поинтелигентен начин за пренесување на комерцијални содржини на корисниците врз основа на нивните навики, историја и интереси.

Реклама за Кока Кола во Battlefield…

Во неодамнешниот повик за заработка, извршниот директор на Електроник Артс зборуваше за темата за имплементирање динамично рекламирање во AAA игрите (без да спомене кои игри ќе бидат тие). Тој изјави:

Advertising has an opportunity to be a meaningful driver of growth for us. We have teams internally in the company right now looking at how we do very thoughtful implementations inside of our game experiences.

Изјава од Ендрју Вилсон

Најдолго време, концептот да се прикажуваат реклами во игри е спор за индустријата. Неодамна, играчите беа изненадени од „инвазивните“ реклами на одредени платформи, при што некои одлучија дека ненадејните реклами на цел екран се добра идеја. Вообичаено, рекламите во игрите се ограничени на билборди, постери и можности за пласман на производи, како што се пијалоците Monster Energy што може да се истурат во Death Stranding на Hideo Kojima.

Сепак, во комбинација со интелигенцијата на DAI, корисниците може многу добро да видат насочени реклами што се појавуваат во нивните игри наскоро. Некои го сметаат за природна прогресија на индустријата, бидејќи приходите од реклами сочинуваат неверојатен прилив на приход за многу вертикали, а ова е само уште еден начин на кој издавачите и програмерите би можеле да се потпрат на нив за да обезбедат повеќе слатки долари.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.