Студиото Tango Gameworks работат на целосно нов наслов кој што ќе биде тотално различно од хорор

Tango Gameworks моментално го слави објавувањето на GhostWire: Tokyo, кое денес излезе на PlayStation 5 и PC, но студиото веќе се подготвува за идните наслови. Имено, оние кои ќе ги покажат силните страни на студиото во жанрови освен хорор.

Во новото интервју за јапонското списание за игри Famitsu, поранешниот директор на Resident Evil, а сега основач на Tango, Шинџи Миками, рече дека сака да ја промени сликата за тангото, како што е преведено од Video Games Chronicle. Тој рече дека токму сега, тој признава дека Танго се гледа како студио кое „специјализира само за хорор за преживување“, но дека „ние исто така сакаме да нè гледаат како студио што може да создаде поширок спектар на игри“.

Миками вели дека е убаво да се има репутација на студио за развој на добри хорор игри за преживување – како што се The Evil Within 1 и 2 – но дека во иднина, Tango ќе објавува се повеќе и повеќе нови игри. Звучи дека некои од тие игри ќе излезат и од калапот за хорор за преживување на студиото. Миками изјави за Famitsu дека режисерот на The Evil Within 2, Џон Јоханас, работи на наслов кој не е хорор.

„Џон Јоханас, кој го режираше DLC-то за The Evil Within и The Evil Within 2, работи на сосема нов наслов кој е целосно спротивен на хоророт“, рече Миками. „Тоа е навистина добра игра, затоа внимавајте на очите“.

На друго место во интервјуто, Миками објасни дека не го смета GhostWire: Tokyo за хорор игра. Наместо тоа, тој вели дека тоа е „акциона-авантуристичка игра во стил на аркада“. Познатиот режисер, исто така, вели дека не сака Танго да биде исклучиво фокусиран на AAA игри со голем буџет.

„Пред сè, треба да произведуваме ремек дело на секои десет години“, рече тој. „Второ, сакаме младите сами да создаваат нови игри. Сакаме да негуваме и добри креатори на игри. Иако сме студио што прави игри, сакаме тоа да има и аспект на училиште за игри каде што персоналот може да научи како да прави игри. Сакаме да го направиме место каде што можете да растете како креатор и да ги развивате своите вештини и јадро додека работите од дното нагоре. Да бидам искрен, доста е тешко да тренираш новајлии во голем тим. Мислам дека најефективниот начин е да се водат неколку тимови за развој на игри од неколку десетици луѓе. Во последниве години, комерцијалните размислувања значеа дека моравме да се развиваме во големи тимови. Сепак, благодарение на појавата на услуги за претплата на игри во изминатите неколку години, сметаме дека сега е можно да се прават игри во помал обем. Можно е да стекнете искуство во мал тим, а потоа да се вклучите во голем проект. На овој начин, можеме да направиме уште подобри игри и проектите можат да се одвиваат понепречено.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Медиумот Bloomberg само што изјави дека Microsoft и Xboxзатворија четири студија за игри! Изјава доаѓа од новинарот Џејсон Шрајер. Оние четири студија што се затвораат се Arkane Austin, Tango Gameworks, Alpha Dog Studios и Roundhouse Games.

Arkane Austin и Roundhouse Games неодамна ја креираа играта Redfall во 2023 година, игра која доби мешани критики од лансирањето. Најновиот наслов на Tango Gameworks беше добро прифатениот Hi-Fi Rush во 2023 година, додека исто така беше студио зад франшизата Ghostwire: Tokyo и The Evil Within. И на крај, Alpha Dog е студио познато првенствено по мобилни игри.

Во мејл кој доаѓа од медиумот IGN – што можете да ја прочитате во целост подолу – шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути, изјавил дека одлуката доаѓа поради „повторната приоритизација на насловите и ресурсите“ во Microsoft.

“Today I’m sharing changes we are making to our Bethesda and ZeniMax teams. These changes are grounded in prioritizing high-impact titles and further investing in Bethesda’s portfolio of blockbuster games and beloved worlds which you have nurtured over many decades.

To double down on these franchises and invest to build new ones requires us to look across the business to identify the opportunities that are best positioned for success. This reprioritization of titles and resources means a few teams will be realigned to others and that some of our colleagues will be leaving us.

Booty continues to say that “some members” of the team at Arkane Austin will be moving to other studios within Bethesda while the most recent update to Redfall will be the game’s last as all development is being ended.

These changes are not a reflection of the creativity and skill of the talented individuals at these teams or the risks they took to try new things. I acknowledge that these changes are also disruptive to the various support teams across ZeniMax and Bethesda that bring our games to market. We are making these tough decisions to create capacity to increase investment in other parts of our portfolio and focus on our priority games.”

Целосниот мејл од шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути

Во изјавата на Твитер по објавувањето, Arkane Austin им се заблагодари на сите свои вработени и играчи за игрите што ги направи, притоа појаснувајќи дека серверите на Redfall ќе останат онлајн. Танго Гејмворкс исто така објави соопштение.

Тимот на Roundhouse Games ќе се пресели во ZeniMax Online Studios. Сепак, во мејлот не се споменува дека некој од Tango или Alpha Dog се преселил во други тимови.

Сите промени според мејлот на Мет Бути

Arkane Austin – This studio will close with some members of the team joining other studios to work on projects across Bethesda. Arkane Austin has a history of making impactful and innovative games and it is a pedigree that everyone should be proud of. Redfall’s previous update will be its last as we end all development on the game. The game and its servers will remain online for players to enjoy and we will provide make-good offers to players who purchased the Hero DLC.

Alpha Dog Studios – This studio will also close. We appreciate the team’s creativity in bringing Doom to new players. Mighty Doom will be sunset on August 7 and we will be turning off the ability for players to make any purchases in the game.

Tango Gameworks – Tango Gameworks will also close. We are thankful for their contributions to Bethesda and players around the world. Hi-Fi Rush will continue to be available to players on the platforms it is today.

Roundhouse Games – The team at Roundhouse Games will be joining ZeniMax Online Studios (ZOS). Roundhouse has played a key role in many of our recent game launches and bringing them into ZOS to work on The Elder Scrolls Online will mean we can do even more to grow the world that millions of players call home,

With this consolidation of our Bethesda studio teams, so that we can invest more deeply in our portfolio of games and new IP, a small number of roles across select Bethesda publishing and corporate teams will also be eliminated.

Those whose roles will be impacted will be notified today, and we ask that you please treat your departing colleagues with respect and compassion. We will provide our full support to those who are impacted in today’s notifications and through their transitions, including severance benefits informed by local laws.

These changes are not a reflection of the creativity and skill of the talented individuals at these teams or the risks they took to try new things. I acknowledge that these changes are also disruptive to the various support teams across ZeniMax and Bethesda that bring our games to market. We are making these tough decisions to create capacity to increase investment in other parts of our portfolio and focus on our priority games.

Bethesda remains one of the key pillars of Xbox with a strong portfolio of amazing games and thriving communities. As we look to the future, there is an impressive line-up of games on the horizon. In 2024 alone we have Starfield Shattered Space, Fallout 76 Skyline Valley, Indiana Jones and The Great Circle, and The Elder Scrolls Online’s Golden Road. As we align our plans and resources to best set ourselves up for success in this complex and changing industry, our teams across Arkane Lyon, Bethesda Game Studios, id Software, MachineGames, ZeniMax Online Studios and the Bethesda publishing and corporate teams will be well-positioned to build new IP, explore new game concepts, and expand on our existing franchises.

Дополнување на мејлот од од шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути