Приказната во The Wolf Among Us 2 ќе можат да ја следат и тие што го немаат играно првиот дел

Извршниот директор на Telltale, Џејми Отили зборуваше за долгоочекуваното продолжение на The Wolf Among Us. Станува збор за призната ноар авантура од 2013 година заснована на популарната серија на стрипови Fables. Отли во разговор за медиумите го коментираше дејството на продолжението. Тој, меѓу другото, истакна дека играта ќе биде подеднакво интересна и разбирлива за играчите кои ја играле единицата, како и за оние кои првпат ќе се сретнат со волкот подолу.

„Се обидуваме да ги дизајнираме нашите наративи за да можам да се издвојам“, рече Отили, иако тој призна дека се надева дека новите играчи сепак ќе размислат да ја играат првата сезона пред да продолжат со нејзиното продолжение. Сепак, ова не треба да биде премногу важно. „Почетокот на првата епизода од втората сезона ги поставува работите на таков начин што секој играч веднаш разбира како ликовите дошле до ситуацијата во која се наоѓаат сега“

Jamie Ottilie

The Wolf Among Us 2 ќе остане верен на форматот на епизодата од првата сезона, и ќе задржи некои елементи кои се во склад со оригиналот, но најголемата новост е речиси целосната транзиција кон Unreal Engine. Имено, оригиналниот Tool engine на Talletale се покажа како несигурна и неоптимизирана алатка, што го потврди и самиот Отили: „Предизвиците со нашиот стар мотор беа добро познати. Сакавме брзина, моќ, флексибилност и уметност што ги носи Unreal Engine.

The Wolf Among Us 2 ќе биде објавен во формат на епизоди во 2023 година, но Telltale ќе го заврши развојот на секоја епизода пред да пристигне првата на компјутерот и двете верзии на конзолите PlayStation и Xbox. „Има нешто во создавањето исчекување и дозволувањето на играчите да погодат што може да се случи следно. Мислам дека тоа е важен дел од доброто раскажување, но и од игрите на Телтајл“, објасни Отили.

Да потсетиме, првиот дел од играта се фокусираше на детективот Бигби Волф и истрагата за убиството во Фаблтаун – скриен свет населен со верзии на ликови од класичните бајки. Последователно, лоциран шест месеци по единицата, Волф исто така ќе биде суспендиран од советувалиштето за контрола на бесот, додека Снежана ќе биде заменик-градоначалник на Фаблтаун.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.