Креаторот на Dragon Quest – Yuji Horii добие награда за Животно дело на GDC 2022

Дознавме дека креаторот на Dragon Quest Јуџи Хори ја доби наградата за животно дело на овогодинешното доделување на Game Developers Choice Awards во Сан Франциско синоќа.

Конференцијата за развивачи на игри забележува дека наградата за животно достигнување ќе ја прослави кариерата и достигнувањата на развивач на игри кој „има неизбришливо влијание врз занаетот за развој на игри и игрите во целина“.

Додека Јуџи Хори ја доби наградата за животно дело за неговата децениска работа на серијата – тој сè уште работи до ден-денес, дури и на најновата игра од серијата – Dragon Quest XII: The Flames of Fate. Сè уште не знаеме многу за следната водечка игра, но претседателот на Square Enix рече дека ќе ги дефинира следните 10 или 20 години од серијата.

Еве го целосниот говор за прифаќање од Јуџи Хори:

Hello, Yuji Horii here.

Thank you very much for choosing me to receive the prestigious GDC Lifetime Achievement Award.

When I was little, I loved to read manga, and throughout middle school and high school, I dreamed of becoming a manga author. In university, I joined the manga society, where I drew my own manga, helped professional artists with their manuscripts, and provided illustrations and articles for magazines.

Even after graduating from university, I worked for a while as a freelance writer. But then something happened that changed everything-the arrival of the home computer. I first read about computers in a newspaper article, and I was absolutely fascinated with this new invention. I went out and bought one right away.

I had always liked maths, too, so I quickly got to grips with my new toy. I taught myself how to code, and started making my own games for fun. It just so happened that Enix – now Square Enix – were running a game programming contest around that time. I put one of my games forward, and won. That’s how my career in the games industry started—and it’s continued for nearly 40 years now.

I won the contest with an action game that I made to amuse myself. However, I was more into adventure games at the time, so that’s what I decided to make next. A game where you progress through the story as you play, with murders occurring one after the other – The Portopia Serial Murder Case. In Portopia, the person giving you the “What will you do next?” command prompts is actually the murderer. That twist got me a lot of good reviews, and a lot more requests to make new games.

One of the fantastic things about computers is their interactive nature. You just have to imagine what a player is going to do, and then program the system to react to it. I really enjoyed that kind of systematic storytelling. I also loved RPGs like Wizardry and Ultima, where gameplay followed the rails set down by the story. So I made my own version – Dragon Quest.

To me, Dragon Quest was like a manga, with the story unfolding through short conversations. It was like a manga that you could play on your computer. My team and I are currently working on the latest installment to the series, Dragon Quest XII, as well as a lot of other titles. I hope that everyone around the world enjoys them as much as you did Dragon Quest XI. We’ll have some more announcements for you soon!

МАРКЕТИНГ

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.