CEO на PlayStation изјави дека First-Party игрите нема да излегуваат на Day 1 на PS Plus

По откривањето на Sony на неговото обновување на PlayStation Plus за кое се шпекулира, кое ги комбинира карактеристиките на Plus и оние на PlayStation Now во три различни нивоа, извршниот директор на PlayStation, Џим Рајан, откри дека играчите не треба да очекуваат игри од прва страна да се лансираат на услугата. Навидум алудирајќи на фактот дека насловите на Xbox Game Studios започнуваат првиот ден на Xbox Game Pass, Рајан рече дека ако PlayStation го направи ова, тоа ќе го прекине „доблесниот“ циклус на издавање на компанијата. Оваа вест доаѓа како ново интервју со Рајан на GamesIndustry.biz, кој разговараше со извршниот директор за денешните вести на PS Plus.

„Се чувствуваме како да сме во добар доблесен циклус со студијата каде што инвестицијата дава успех, што овозможува уште повеќе инвестиции, што дава уште поголем успех. Ни се допаѓа тој циклус и мислиме дека на нашите играчи им се допаѓа тој циклус. [Во однос на] ставање на нашите сопствени игри на оваа услуга, или на која било од нашите услуги, по нивното објавување… како што добро знаете, ова не е пат што го поминавме во минатото. И тоа не е пат по кој ќе тргнеме со оваа нова услуга. Сметаме дека ако го направиме тоа со игрите што ги правиме во PlayStation Studios, тој доблесен циклус ќе биде прекинат. Нивото на инвестиција што треба да го направиме во нашите студија не би било возможно и мислиме дека ефектот врз квалитетот на игрите што ги правиме нема да биде нешто што гејмерите го посакуваат.

Jim Ryan, PlayStation CEO

Сепак, и покрај тоа што Рајан рече дека објавувањето наслови од прва страна на PS Plus ќе го прекине доблесниот циклус на компанијата, извршниот директор нема да оди толку далеку што ќе каже „никогаш“, истакнувајќи дека индустријата постојано се менува.

„Начинот на кој светот се менува толку брзо во моментов, ништо не е вечно“, рече Рајан. „Кој би рекол дури и пред четири години дека ќе видите AAA PlayStation IP да се објавува на компјутер? Тоа го започнавме минатата година со Horizon Zero Dawn, потоа Days Gone, а сега God of War – огромно полирана и остварена компјутерска верзија на таа игра. [Имавме] голем критички успех и голем комерцијален успех, и сите се помирија со тоа што се случува и се чувствуваат сосема пријатно со тоа. Гледам четири години наназад и мислам дека никој не би го видел тоа како доаѓа. Затоа, не сакам да фрлам ништо во камен во оваа фаза. Сè за што зборувам денес е пристапот што го преземаме на краток рок. Начинот на кој функционира нашиот модел на издаваштво во моментов, нема никаква смисла. Но, работите можат многу брзо да се променат во оваа индустрија, како што сите знаеме“.

Jim Ryan, PlayStation CEO

На друго место во интервјуто, Рајан се осврнува на цените на новите нивоа на компанијата PlayStation Plus, алудирајќи на фактот дека кога се гледа како годишна наплата, нивоата нудат подобри цени од Xbox Game Pass (иако, се разбира, постои аргумент за да се направи за тоа која услуга е подобра во однос на содржината).

„Факт е – барем за нашите услуги – дека огромното мнозинство луѓе се претплатат преку 12-месечна претплата“, рече Рајан. „Повеќе од две третини се претплатени на тој начин. Тоа е област на понуда на вредност што ја разгледавме многу тешко. Она што го испорачуваме е дека, за 12-месечен претплатник, а тоа е големо мнозинство луѓе, месечната стапка на претплата за PlayStation Plus Extra ќе биде 8,33 долари. А за PlayStation Plus Premium ќе биде 9,99 долари. Сметаме, за она што луѓето ќе го добијат, ова е извонредна вредност. И она што едноставно не би било возможно ако ги ставиме игрите на нашето студио во услуга по објавувањето“.

Jim Ryan, PlayStation CEO

Рајан рече дека „секој поголем издавач“ ќе биде присутен во службата, вклучувајќи ги индиите, големите игри и „работите што го слават нашето наследство“. Тој, исто така, рече дека нивото на Premium не е за секого, но дека „штом ќе ја споделиме линијата со светот, мислиме дека ќе има голем интерес за тоа“. „Се работи за заокружување на понудата што ја имаме“, рече Рајан. „Со платформите, ретко е само една работа што ја прави платформата навистина привлечна. Тоа е комбинација од многу работи. И да се има навистина силна понуда за услуга дефинитивно помага“.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.