NASA планира да може секој да оди на МАРС до 2040 година

Внимавај, Марс! Земјаните планираат да ги стават своите чизми насекаде низ вас до 2040 година и можеби ќе имаме средства за да го направиме тоа за промена. Само, ве молам, нема демонски порти во пеколот. Неодамнешното обраќање на државата на НАСА го откри нејзиниот план да ги врати вистинските луѓе во ѕвездите и да ја истражуваат вселената. Ова е поддржано со буџетско барање на Белата куќа од 26 милијарди американски долари во 2023 година за да се помогне во финансирањето на различни програми за истражување. „Нашата цел е да го примениме она што го научивме живеејќи и оперираме на Месечината и потоа да продолжиме во Сончевиот систем. Нашиот план е луѓето да одат на Марс до 2040 година“, рече администраторот на агенцијата Бил Нелсон за време на презентацијата.

Првиот чекор е да се работи кон мисијата на Месечината Артемида, за која НАСА вели дека ќе ја види првата жена и обоена личност на Месечината. Оттаму, планот е да се изгради базен камп Артемида за да помогне во понатамошното истражување и истражување на површината на Месечината, како и орбитален вселенски брод Gateway.

Во 2024 година би требало да видиме екипа од астронаути повторно во орбитата, а потоа уште една месечина слетување до 2026 година за да продолжи со нивното истражување. Оттаму, НАСА има детални планови до околу 2027 година, каде што се планираат понатамошни слетувања како дел од мисиите на Месечината Артемис во наредните години. Сето ова најверојатно ќе биде направено со други партнери како SpaceX, а она што го учиме таму ќе помогне во целите на НАСА да ги привлече луѓето на Марс во следните две децении.

Буџетот, исто така, ќе биде распределен на области кои не се секогаш веднаш размислувани кога станува збор за истражување на вселената. Додека околу 822 милиони долари се планирани за враќање на примероци од почвата од Марс, а 480 милиони долари се наменети за роботско истражување на Месечината, 500 милиони долари се поставени за да помогнат во развојот на поеколошки одржливи авијациски стратегии. Некои се веројатно и за фрлање вселенски бродови по карпи, бидејќи забавата не е само за Кербалите. Истражувањето на Марс моментално го преземаат роботи како што се Perseverance Rover и Ingenuity Helicopter. Ова им дава шанса на научниците назад овде на Земјата да направат што е можно повеќе истражување пред да ги изнесеме нашите вонземјани таму на друга планета. Засега, поправете го вашето вселенско решение со тоа што ќе проверите што гледал телескопот Хабл на вашиот роденден.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Во новиот блог пост, PlayStation објави дека планираат да додаде компјутерска поддршка за уредот PSVR2 некаде во 2024 година.

Компанијата соопшти дека „во моментов ја тестираме способноста на игрите на PSVR2 да пристапат до дополнителни игри на компјутер“.

Бидејќи овие планови сè уште се во фаза на тестирање, фановите може да очекуваат поддршката за компјутер да пристигне подоцна во текот на годината.

Сепак, ова е само шпекулација. PlayStation не откри точен датум на објавување. Но, компанијата потврди дека „се надеваме дека ќе ја направиме оваа поддршка достапна во 2024 година“.

PlayStation VR

Уредот PSVR2 првпат беше објавен минатата година, со повеќе од триесет игри на лансирање. Ова вклучуваше тринаесет сосема нови наслови. Сепак, VR просторот продолжува да се шири. PlayStation VR2 сепак би можел да користи поширок избор на игри, а поддршката за компјутер дефинитивно би била голем скок напред.

Фановите веќе шпекулираат за некои од потенцијалните компјутерски игри кои би имале корист од овој пристап. Но, PlayStation не елаборираше колку ќе биде обемна поддршката. Apple Vision Pro објавен претходно овој месец, на различни критики. Некои корисници, меѓу другото, не беа задоволни од неговата тежина.

Значи, PSVR2 веројатно има еден конкурент помалку таму. Иако, сè уште има разговори дека Xbox би можел да инвестира во рачен уред некогаш во иднина. Засега, Мајкрософт неодамна објави дека работи на „моќна“ конзола од следната генерација.

Џим Рајан, кој ќе се повлече од функцијата извршен директор во Sony Interactive Entertainment следниот месец, неодамна ги наведе своите најдобри PlayStation игри од секоја генерација.

Се надеваме дека PSVR2 наскоро ќе има можност да вклучи повеќе свои класици со поддршка за компјутер оваа година.