NASA планира да може секој да оди на МАРС до 2040 година

Share on twitter

Внимавај, Марс! Земјаните планираат да ги стават своите чизми насекаде низ вас до 2040 година и можеби ќе имаме средства за да го направиме тоа за промена. Само, ве молам, нема демонски порти во пеколот. Неодамнешното обраќање на државата на НАСА го откри нејзиниот план да ги врати вистинските луѓе во ѕвездите и да ја истражуваат вселената. Ова е поддржано со буџетско барање на Белата куќа од 26 милијарди американски долари во 2023 година за да се помогне во финансирањето на различни програми за истражување. „Нашата цел е да го примениме она што го научивме живеејќи и оперираме на Месечината и потоа да продолжиме во Сончевиот систем. Нашиот план е луѓето да одат на Марс до 2040 година“, рече администраторот на агенцијата Бил Нелсон за време на презентацијата.

Првиот чекор е да се работи кон мисијата на Месечината Артемида, за која НАСА вели дека ќе ја види првата жена и обоена личност на Месечината. Оттаму, планот е да се изгради базен камп Артемида за да помогне во понатамошното истражување и истражување на површината на Месечината, како и орбитален вселенски брод Gateway.

Во 2024 година би требало да видиме екипа од астронаути повторно во орбитата, а потоа уште една месечина слетување до 2026 година за да продолжи со нивното истражување. Оттаму, НАСА има детални планови до околу 2027 година, каде што се планираат понатамошни слетувања како дел од мисиите на Месечината Артемис во наредните години. Сето ова најверојатно ќе биде направено со други партнери како SpaceX, а она што го учиме таму ќе помогне во целите на НАСА да ги привлече луѓето на Марс во следните две децении.

Буџетот, исто така, ќе биде распределен на области кои не се секогаш веднаш размислувани кога станува збор за истражување на вселената. Додека околу 822 милиони долари се планирани за враќање на примероци од почвата од Марс, а 480 милиони долари се наменети за роботско истражување на Месечината, 500 милиони долари се поставени за да помогнат во развојот на поеколошки одржливи авијациски стратегии. Некои се веројатно и за фрлање вселенски бродови по карпи, бидејќи забавата не е само за Кербалите. Истражувањето на Марс моментално го преземаат роботи како што се Perseverance Rover и Ingenuity Helicopter. Ова им дава шанса на научниците назад овде на Земјата да направат што е можно повеќе истражување пред да ги изнесеме нашите вонземјани таму на друга планета. Засега, поправете го вашето вселенско решение со тоа што ќе проверите што гледал телескопот Хабл на вашиот роденден.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on pinterest

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on twitter

Соберете докази дека вашиот сопружник изневерува и однесете ги на суд во цртаната, мрачна авантуристичка игра My Divorce Story

Веројатно сте стапиле во брак во неколку игри во текот на годините – The Sims 4, Skyrim, My Time at Portia – но немам големо искуство со виртуелен развод. Тоа ќе се промени следниот месец кога ќе се игра вантуристичката игра My Divorce Story, која ја развива јужнокорејски адвокат за развод и се заснова на вистински случаи на развод.

Авантурата (се чувствува малку чудно да се нарече така) започнува кога ќе добиете анонимна порака дека вашиот сопружник изневерува. „Во рок од шест месеци од откривањето на аферата, мора да соберете доволно докази и да ги изнесете пред судот“, се вели на страницата на продавницата на Steam на играта. „Во овој кошмар на животот, мора да одржувате здрав однос со вашиот сопружник. Но, зад грбот на вашиот сопружник собирате докази за успешен развод“.

Звучи како забавно? Шестмесечниот рок е упатување на Граѓанскиот законик на Кореја, член 841, кој вели дека ако брачниот другар извршил дело на „нечистотија“, нивниот партнер може да поднесе барање за развод, но само во рок од шест месеци откако ќе дознае за аферата. Значи, часовникот отчукува во вашата возбудлива потрага да докажете дека вашата вистинска љубов е срање. Во трејлерот можеме да видиме како еден партнер го истражува другиот и станува се посомнителен додека собираат делови од докази, како сметки од ресторани и никулци за билети за кино. Кого го носат на вечера и кино? Сигурно не си ти. Минииграта вклучува боцкање на Вуду куклата на наводно неверниот партнер со игла, што обично не е знак за здрава врска.

И покрај цртаната уметност и нежниот саундтрак, сето ова се чувствува убаво… непријатно? Да, изневерувањето е ужасна работа, но истото е и да се копа по телефонот на вашиот сопружник, да се пробие неговата лозинка за да можете да ги читате неговите е-пошта и да ги следите со GPS. Повторно, не можам да ја пропуштам шансата да играм детектив, дури и ако сите индиции укажуваат на споредната работа на мојот партнер и случајот заврши на суд за развод.

Само точките од куршуми наведени на страницата на продавницата на Steam се мрачни, бидејќи „Најдете предмети што чуваат посебни спомени за двајцата!“ кои потоа стануваат „парчиња на бес и беда што го формираат сведоштвото за крајот на бракот“. Исто така, има повеќекратни завршетоци, па можете повторно и повторно да играте низ скршеното срце за да ги откриете сите. Дали би сакале да го направите тоа? Секако дека би!

Колку и да звучи груб, тоа е интересен концепт и исто толку распространет како што е разводот (Јужна Кореја има стапка на разводи околу 47%, а во САД е околу 45%) тоа е тема што не се истражува многу во видео игрите. Можете да кажете „Да“ на Мојата приказна за разводот на 18 август.