Walt Disney Games и Kabam Entertainment соработуваат за Disney’s Mirrorverse, акционен RPG кој започнува на 23 јуни на мобилни уреди што ги спојува ликовите на Disney и Pixar во сосема нова авантура.
Mirrorverse е сместен во алтернативен универзум каде што непријателите наречени Fractured се обидуваат да го скршат Ѕвезденото огледало и да ја искористат неговата магија. Некои од најпознатите ликови на Дизни и Пиксар – и херои како Сали од Monsters Inc. и негативци како Заспаната убавица – Maleficent – се засилени со магијата произведена од огледалото за да го заштитат, претворајќи ги во чувари кои се борат против фрактурата орди.
Овие чувари се реимагинација на тие иконски ликови на Дизни, давајќи им нови моќи и способности. Beauty and the Beast’s Belle, на пример, е моќна волшебничка која управува со персонал напојуван од проколнатата роза од замокот на Ѕверот, додека гореспоменатиот Сали е тенк за воин на навалица кој носи оклоп направен од вратите на подот Scream. 40 Guardians ќе бидат достапни за отклучување при лансирањето, а повеќе ќе доаѓаат преку месечните изданија на содржина по лансирањето.
Mirrorverse на Disney фрла сосема ново светло на некои од најпознатите ликови во историјата, претворајќи ги во моќни воини и на моќта и на магијата. GameSpot неодамна разговараше со двајца клучни членови на тимот за развој на играта, извршниот продуцент Марк Рахам од Kabam и потпретседателот на креативниот Вил Росас од Walt Disney Games, за тоа што ја прави оваа нова игра на Дизни различна од се што сме играле досега.
Поминавме време дискутирајќи за процесот на размислување зад Mirrorverse, особено за радикалното отстапување од она што обожавателите на Дизни го сметаат за норма. Дизајнот на ликови, изградбата на сосема нова приказна од нула и колку далеку во трезорот на Дизни ќе оди Кабам во идните изданија се дискутирани, а јас излегов од интервјуто со јасно разбирање зошто овој нов изглед на Дизни ќе биде добредојде еден.