Sony потпишаа 10-годишен договор со Microsoft да ја задржат Call Of Duty на PlayStation

Sony потпишаа обврзувачки договор со Microsoft за задржување на Call of Duty на PlayStation во наредните 10 години. Минатата недела, FTC го загуби случајот против купувањето на Activision Blizzard од Microsoft и нивната последователна жалба. Ова ефикасно го отвора патот за Мајкрософт да го заврши купувањето на производителот Call of Duty, освен за нивните постојани проблеми за конкуренција и пазари, регулаторната агенција во Обединетото Кралство. Сега, Мајкрософт објави дека тој и Sony потпишале обврзувачки договор да ја задржи водечката франшиза на Activision Blizzard, Call of Duty, на платформата PlayStation во наредните 10 години.

Претседател на Мајкрософт, Бред Смит се надоврза, твитувајќи: „Од првиот ден на оваа аквизиција, ние сме посветени на решавање на грижите на регулаторите, развивачите на платформи и игри и потрошувачите. Дури и откако ќе ја поминеме финишот за одобрување на оваа зделка, ќе останеме фокусирани на тоа Call of Duty да остане достапен на повеќе платформи и за повеќе потрошувачи од кога било досега“.

Како што можете да видите, овие изјави не го откриваат 10-годишниот дел од обврзувачкиот договор; но The Verge доби изјава од шефот за глобални комуникации на Xbox, Кари Перез, потврдувајќи дека договорот е 10-годишна обврска. Сепак, важно е да се напомене дека оваа обврска е само за Call of Duty, што се разликува од оригиналниот договор што Мајкрософт се обиде да го потпише со Sony минатата година.

Тој договор ги вклучуваше „сите постоечки наслови на конзолите Activision на Sony, вклучително и идните верзии во франшизата Call of Duty на која било друга актуелна франшиза на Activision на Sony до 31 декември 2027 година“, како што е забележано од The Verge. Сега, 10-годишниот договор денес се однесува само на Call of Duty.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Сакате вашата игра да биде прикажана за време на Gamescom Opening Night Live (ONL)? Тоа може лесно да се договори и направи, и почетната цена запонува од $288.000 па се нагоре.

Оваа информација за првпат беше фатена од TechRaptor, и многу медиуми брзо ја пренесоа веста. Тоа е максималната цена и доаѓа со место од 120 секунди на емитувањето. Сакате помалку време, тоа е малку поевтино, но не многу. Погодок од 90 секунди чини 234.000 долари, 60 секунди околу 179.600 долари, и 30 секунди ќе ви одземат приближно 125.000 долари.

Ако не сакате да потрошите толку многу на отварањето, можете да ја добиете вашата игра на пред-шоуто. Сепак, сè уште е прилично скапо. За хит од 120 секунди на предшоуто, чини приближно 144.226 долари. За 90 секунди, ќе чини околу 117.000 долари, 60 секунди околу 90.000 долари, и за само 30 секунди, сè уште е 62.500 долари.

Сепак, и покрај високата цена, студијата не се чинеше дека се исклучени бидејќи местата на главната емисија од Gamescom ONL се распродадени. Сепак, сè уште можете да резервирате за пред-шоуто.

И иако за некои може да биде изненадување, овие цени не се ништо ново. За Summer Game Fest оваа година, наводно чинел 250.000 долари за само една минута. Ако сакавте повеќе време, на пример 2,5 минути, гледавте да потрошите над 500.000 долари.

Не се верува дека секој натпревар треба да се плати. Бидејќи некои од помалите инди игри што се прикажуваат за време на овие преноси веројатно немаат буџет да си дозволат толку голема цена. Сепак, сè уште е нешто да се видат цените поврзани со вакво шоу.

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!