PlayStation го купи новото студио на Jade Raymond, Haven Studios

Sony Interactive Entertainment го купи Haven Entertainment Studios Inc., новото студио на Jade Raymond кое беше основано пред само една година.

Ова студио исто така ќе биде првото First-Party студио на PlayStation со седиште во Канада и ќе продолжи да го води Raymond, кој ги основа Ubisoft Toronto и Motive Studios (EA) и е еден од главните креативци зад франшизата Assassin’s Creed. Првиот проект на Haven моментално е во развој и е „ново искуство во живо на услугата за PlayStation изградено врз системски и еволутивен свет фокусиран на обезбедување слобода, возбуда и разиграност“.

Haven Studios е студио во подем со исклучителен тим на таленти и ние сме среќни да им посакаме добредојде во PlayStation како наше прво студио за развој на игри во Канада. Фокусот на студиото на создавање на оригинална AAA мултиплеер игра не само што ќе ја флексибил моќта на PlayStation 5, туку дополнително ќе се прошири на различниот каталог на гејмерски искуства што може да се најдат само на PlayStation.

SIE president and CEO, Jim Ryan

Во Haven има повеќе од 60 вработени и сè уште расте, се вели во соопштението за печатот. Тоа е 18-то студио што се приклучува на семејството PlayStation Studios и и покрај купувањето, секојдневните операции ќе продолжат да ги води менаџерскиот тим кој веќе е поставен во студиото, во тесна соработка со раководниот тим на PlayStation Studios. Поради „договорните обврски“, условите на оваа трансакција, како што е трошокот, не се откриени, така што цената што SIE ја плати за Хевен засега е непозната.

Приклучувањето во PlayStation Studios му дава на Haven креативна слобода и неспоредлива поддршка за да се фокусира на градење игри со највисок квалитет. Возбудени сме што имаме можност да соработуваме и учиме од сите исклучителни тимови на PlayStation Studios. Имаме намера целосно да ги прифатиме неверојатните способности на PS5 за да создадеме нови светови кои ги инспирираат играчите и им дозволуваат да се поврзат на нови начини.

Jade Raymond

Рејмонд и целиот Хевен веројатно ќе се пријават кај Hermen Hulst, кој е шеф на PlayStation Studios. Тој рече во соопштението за печатот дека е привилегија да се работи блиску со тимот во Хевен во текот на изминатата година и дека е импресиониран од растот и напредокот на студиото на првата игра.

Џејд изгради тим од светска класа со креативна и техничка моќ неопходна за реализација на ваков амбициозен проект. Ја цениме посветеноста на студиото за градење на средина за игра за соработка која е прв од играчите, која може да трае со генерации и сме воодушевени што официјално ќе станат дел од PlayStation Studios.

Hermen Hulst, Head of Playstation Studios

Што се однесува до играта за услуги во живо што Haven моментално се развива, одреден увид во најновата аквизиција на SIE (пред оваа, се разбира) може да фрли малку светлина врз неа. Sony го купи Bungie, развивачот зад Destiny 2, претходно оваа година и додека Destiny 2 ќе остане игра со повеќе платформи, формулациите на Sony околу купувањето се чинеше дека навестуваа дека купувањето е помалку за Destiny 2, а повеќе за обезбедување на експертиза за услуги во живо на Bungie. Можеби дел од таа експертиза ќе се искористи за дополнително подобрување на првата игра на Хевен.

Аквизицијата на Haven од PlayStation е последното во низата повеќекратни што се случија во првите три месеци од 2022 година. Започна со Take-Two Interactive, матичната компанија зад серијата Grand Theft Auto, која уште во јануари објави дека купува мобилни гигантот Zynga за речиси 13 милијарди долари. Потоа, една недела подоцна, Microsoft објави дека ја презема Activision Blizzard, компанијата зад Overwatch и Call of Duty, за колосални 68,7 милијарди долари, а потоа две недели подоцна, Sony откри дека го купува Bungie за 3,6 милијарди долари.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

RIP БлизКон

Еден од најпознатите настани кој што порано се чекаше со нетпрение, BlizzCon 2024 е откажан, објави компанијата во четвртокот.

„По внимателно разгледување во текот на минатата година, ние во Blizzard донесовме одлука да не го одржиме BlizzCon во 2024 година. Оваа одлука не беше донесена лесно бидејќи BlizzCon останува многу посебен настан за сите нас и знаеме дека многумина од вас со нетрпение го очекуваат.

Иако на оваа година пристапуваме поинаку и истражувавме различни формати на настани во минатото, бидете сигурни дека сме исто толку возбудени како и секогаш да го вратиме BlizzCon во идните години.

За да ги прославиме овие претстојни изданија и да ги зближиме нашите заедници на нови и посебни начини, наскоро ќе споделиме некои возбудливи планови за други трговски саеми и конвенции во индустријата, како што е Gamescom. Не можеме да дочекаме наскоро да ви кажеме повеќе за тие планови“.

Официјалната изјава од Blizzard

БлизКон вообичаено беше настан каде што Blizzard дава различни најави околу своите игри. Во 2023 година, Blizzard го искористи настанот за да ја открие првата експанзија на Diablo 4 наречена Vessel of Hatred, како и три експанзии за World of Warcraft и многу повеќе.

Што се однесува до плановите на Blizzard за оваа година, компанијата вели дека ќе ги сподели деталите за нејзините претстојни лансирања во текот на „следните неколку месеци“.

Компанијата ја затвори својата изјава велејќи дека се надева дека различните настани на кои присуствува ќе ја „доловат суштината“ на Blizzard.

SAD BLIZZARD FAN