CD Project Red го најавија продолжението на The Witcher серијалот

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

CD PROJEKT RED денес откри дека следниот дел од серијата видео игри The Witcher моментално е во развој со Unreal Engine 5, со што започнува нова сага за франшизата и ново технолошки партнерство со Epic Games.

Денешното соопштение ја означува првата официјална потврда за нова игра во серијата The Witcher по објавувањето на претходниот сингл играч на CD PROJEKT RED, AAA RPG во франшизата — The Witcher 3: Wild Hunt — која освои вкупно 250 игра на годината награди и подоцна беше проширен со додатоците Hearts of Stone и Blood & Wine.

Сликата за најава за новата игра содржи медалјон, придружен со фразата A New Saga Begins. Надвор од оваа првична потврда за нова сага во франшизата The Witcher, не беа дадени дополнителни детали – како временска рамка за развој или датум на објавување.

CD PROJEKT RED, исто така, објави дека ќе се префрлат на Unreal Engine 5 како дел од повеќегодишното стратешко партнерство со Epic Games. Од The ​​Witcher 2: Assassins of Kings, објавен во 2011 година, CD PROJEKT RED ја користеше нивната сопствена технологија REDengine за да ги изгради своите игри. Оваа нова врска со Epic опфаќа не само лиценцирање, туку и технички развој на Unreal Engine 5, како и потенцијални идни верзии на Unreal Engine, каде што е релевантно. Програмерите од CD PROJEKT RED ќе соработуваат со оние од Epic со примарна цел да помогнат да се прилагоди моторот за искуства од отворен свет, почнувајќи со развојот на следната игра во франшизата The Witcher.

Зборувајќи за употребата на Unreal Engine 5 за оваа и идните игри, CTO на CD PROJEKT RED, Paweł Zawodny изјави:

Еден од основните аспекти на нашата внатрешна трансформација RED 2.0 е многу посилен фокус на технологијата и нашата соработка со Epic Games се заснова на овој принцип. Од самиот почеток, не разгледувавме типичен договор за лиценцирање; и ние и Epic го гледаме ова како долгорочно, исполнувачко технолошки партнерство. Од витално значење за CD Project Red е техничката насока на нашиот следен натпревар да биде решена уште во најраната можна фаза како што е; во минатото, потрошивме многу ресурси и енергија за да го развиваме и адаптираме REDengine со секое следно издание на играта. Оваа соработка е толку возбудлива, бидејќи ќе ја подигне предвидливоста и ефикасноста на развојот, а истовремено ќе ни овозможи пристап до најсовремените алатки за развој на игри. Едвај ги чекам одличните игри што ќе ги создадеме со помош на Unreal Engine 5!

Paweł Zawodny, CTO of DC Project Red

Tim Sweeney, основач и извршен директор на Epic Games, исто така изјави за ова партнерство:

Epic го гради Unreal Engine 5 за да им овозможи на тимовите да создаваат динамични отворени светови во невиден размер и ниво на верност. Ние сме длабоко почестени од можноста да бидеме партнери со CD PROJEKT RED за да ги поместиме границите на интерактивното раскажување приказни и игра заедно, и овој напор ќе биде од корист на заедницата на програмери во годините што доаѓаат.

Tim Sweeney, Founder and CEO of Epic Games

Истовремено со овие најави, CD PROJEKT RED исто така обезбеди потврда дека REDengine, технологијата што го напојува Cyberpunk 2077, сè уште се користи за развој на претстојната експанзија Cyberpunk 2077.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

PC
Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

The Last of Us Part 1 е одложена и повеќе нема да го дочекува првичното објавување на 3ти март. Наместо тоа, играта е одложена до крајот на тој месец и сега ќе излезе на 28 март. Naughty Dog рече дека дополнителното време потрошено работејќи на играта ќе биде искористено за „да се осигураме дека дебито на The Last of Us Part I е во најдобра можна форма“.

Одложувањето беше објавено оваа недела во твит од профилот на Naughty Dog во кој најпрво им се заблагодари на луѓето за поддршката на франшизата поради тековната ТВ адаптација на The Last of Us, која доминира во разговорите откако првпат почна да се емитува. Студиото призна дека има луѓе кои ја сакале преработената верзија на The Last of Us која дебитираше неодамна на PS5 и уште повеќе кои сега беа заинтересирани за играта благодарение на шоуто HBO и да им дадат на тие луѓе најдоброто искуство, играта. треба повеќе работа.

The Last of Us Part I е римејк на оригиналниот The Last of Us со обновена игра, вклучувајќи некои дополнителни и ажурирани функции. Нејзината верзија за компјутер е една од неколкуте порти за PlayStation на PC што Sony ги постави на таа платформа во последниве години и доаѓа во скоро совршено време сега со оглед на тоа што сме во средината на The Last of Us на HBO.