God of War Ragnarok има комплетно нов комбат систем

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Ако вашата жед за вестите за God of War Ragnarök остане незаситена, можеби ќе ве интересира краток нов поглед на комбатот на играта, која е споделена – лакови а-тванг и секири a-bonking – во пресрет до објавувањето на 9-ти ноември.

Клипот од минута-ипол доаѓа од GameInformer и содржи малку ултранасилство против новите двоножни непријатели на гуштер познати како Grims.

Иако се чини дека многу од тоа е вообичаено за God of War (Кратос сè уште ја има неговата Leviathan Axe и Blades of Chaos) а Атреус ги задржува своите сакани лак и стрели), придружниот напис детализира некои нови борбени додатоци, вклучувајќи го и оружјето. Потпис се движи.

Тие се активираат со држење или матење на копчето за триаголник за време на борбата, внесување мраз или оган во оружјето на Кратос во зависност од вашето тековно опремено оружје – секирата се натопува со Frost Awaken со Blades of Chaos get Whiplash – правејќи дополнителна штета или со замрзнување или согорувачки непријатели.

Дополнително, Рагнарок очигледно ќе донесе малку обновување на штитот на Кратос, со GameInformer кој нуди детали и за новите Dauntless и Stonewall Shields.

Првиот дава пристап до разурнувачки пресечен потег што може да ги фрли и зашемети непријателите кога играчот ќе го одмери нападот во последен можен момент. Стоунвол Шилд, во меѓувреме, е премногу тежок за да се спротивстави, но стабилно создава полнење секој пат кога ќе биде погоден од непријател – и тоа може да ослободи моќен пулс способен да ги собори непријателите од нивните нозе. Сепак, компромисот е што Кратос станува поподложен на напади за кршење блокови колку повеќе полнење што се складира.

Сето ова, вели водечкиот борбен дизајнер Михир Шет за GameInformer, е дел од обидот за „пронаоѓање нови играчки и начини за играње со непријателите и стратегии“ во продолжението. Очекувајте многу повеќе за God of War Ragnarök бидејќи неговото издание на 9-ти ноември на PlayStation 4 и PlayStation 5 се приближува.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!