Diablo IV ќе добива Нов Story Контент на секои 3 Месеци

Diablo IV треба да добива големи и мрсни квартални ажурирања на секои три месеци, од кои ажурирања што ќе воведат нови приказни.

Во најновата насловна приказна на Game Informer, помошниот директор на играта Diablo IV – Joe Piepiora, се изјави дека иако се двоуми да го користи зборот „проширување“, тримесечните ажурирања на играта по лансирањето ќе се состојат од дополнителна содржина на приказната која ќе биде поврзана со новата механика и карактеристики на секое ажурирање. Ажурирањата дополнително ќе бидат придружени со Battle Pass, која ќе доаѓа и во бесплатни и во премиум форми. Blizzard претходно потврди дека првата сезона на играта нема да излезе заедно со Diablo IV, туку ќе дојде нешто подоцна.

Blizzard неодамна понуди повеќе информации за тоа како точно ќе изгледа ENDGAME на Diablo IV во видеото погоре. Nightmare Dungeons, заедно со областите во отворениот свет наречени Хелтиди, ќе го сочинуваат најголемиот дел од искуството на крајната игра. Nightmare Dungeons служат како поцврсти, ремиксирани верзии на повеќе од 100 Dungeons присутни во Diablo IV при лансирањето, со различни афикси што дополнително ја зачинуваат можноста за репродукција на секој Dungeon.

Во насловната приказна, Blizzard откри две дополнителни афикси што играчите ќе треба да ги надминат кога ќе стигнат до Endgame делот на Diablo IV Nightmare Dungeons. Еден таков афикс ќе види како непобедлив столб од молња кој постојано ќе ги брка играчите низ Dungeon, додека друг ќе додаде сенка што ги следи играчите, а на друг ќе им го замати видот и ќе повика дополнителни непријатели. Blizzard, исто така, сподели неколку нови детали за Helltides за Game Informer, појаснувајќи дека повеќе области во светот можат да бидат погодени од Helltides одеднаш и да опстојат ограничено време. Посмртоносните непријатели ќе се појават во границите на Helltide, вклучувајќи ремикс верзии на различни шефови од целата игра.

Неодамнешната бета верзија на Diablo IV беше најголемата во историјата на франшизата, со милиони играчи достигнаа ниво 20 и бараа бета-ексклузивни награди. Blizzard планира да организира пренос во живо на 20ти април за да одговори на бета повратните информации и да се нурне подлабоко во тоа како ќе функционираат системите за завршна игра на Diablo IV. Играта треба да пристигне на 6 јуни.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.