Најновото ажурирање за Hi-Fi Rush на Tango Gameworks е објавено и додава два нови гејм модови на популарниот наслов со жанр од ритам-акција. По ненадејното лансирање на почетокот на оваа година, Tango продолжи да носи нови додатоци во Hi-Fi Rush за да им даде на играчите повеќе содржина за пристап. Сега, оваа поддршка по лансирањето кулминираше со најновиот „Arcade Challenge!“ ажурирање, кое можеби е најголемото што сме го виделе за играта досега.
Денешното ново ажурирање за Hi-Fi Rush во голема мера се фокусира на додатоците на “BPM Rush!” и “Power Up! Tower Up!”. Овие режими се достапни за оние кои ја завршиле главната приказна пронајдена во Hi-Fi Rush и се достапни во аркадниот дел. BPM Rush ги тера играчите да се соочат со зголемените бранови на непријатели, каде што по соборувањето на секој бран ќе се зголеми BPM, што играчите потоа ќе мора да продолжат да се совпаѓаат. Power Up! Tower Up! ќе им дозволи на играчите да контролираат верзија на Chai која започнува без овластувања. Како што напредува режимот, сепак, ќе можете да ги вратите своите способности, да ја преземете контролата врз кулата во која водите битка.
Вообичаено со вакви ажурирања, Tango исто така ја искористи можноста да поправи неколку грешки и да направи некои помали измени и на Hi-Fi Rush. Повеќето од овие поправки се пронајдени на компјутерската верзија на играта, при што корисниците на Xbox добиваат само неколку прилагодувања.
Ако сакате да видите сè што е променето во денешното ажурирање на Hi-Fi Rush, можете да ги најдете инфорамциите од Tango подоле:
PC
- Adjusted the menu in the Training Room to avoid accidentally returning to the Hideout. Now, returning to the Hideout requires you to hold the cancel button while in the Training Room menu.
- (Track 06) Fixed an issue where a successful Rhythm Parry against Korsica would result in a game crash
- (Track 09) Addressed an issue where the FPS would lock at 60FPS for the remainder of the Mimosa fight following the guitar-playing musical interlude section.
- (Track 10) Fixes an issue where the player could still control Chai at the end event of Roquefort’s second phase and potentially fall out of the arena as Phase 3 of the fight begins.
- (Track 12) Fixed a rare issue where a successful Rhythm Parry against Kale’s Phase 1 end sequence would result in a game crash
- Addressed a collision issue with the “Holo-Chai” Special Attack that could prevent player progress when the decoy is deployed out of bounds during combat. It seems that even a hologram of Chai is still capable of screwing things up…
- Fixed an issue where Partner Assists could become locked in “aiming mode” when pressing Alt+Tab during gameplay
- Added support for scrolling with the mouse wheel when reading Vlogs for a smooth and refreshing Vlog reading experience.
- SPECTRA room hubs now feature a collectable checklist!
- Additional whiteboard markers have been allocated to CNMN’s personal stash.