Sonic The Hedgehog 2 – Брзо трчање низ приказната на игрите, но трчање со потешкотии

Sonic + Tails + Knuckles + Доста непотребни улоги и карактери

Нешто што навистина долго време не може да се погоди како што треба и веројатно уште подолго време ќе биде така е адаптација од игра во филм. Сите сме свесни колку ужасни адаптации има од познати гејминг франшизи во филмови или серии. Нешто што е ептен свежо и што се уште трае (зависно од кога го читате ова) е серијата на Paramount+ “Halo”. Тоа со еден збор може да се опише – ЃУБРЕ. Но некако во 2020 година кога излезе филмот Sonic The Hedgehog тие стереотипи и лоши работи некако беа многу лесно победени! Актерот Ben Schwartz го направи гласот на Sonic да биде баш како што треба, но затоа врвниот Jim Carrey ги победи сите двоумења за дали он ќе биде добар во улогата на Dr. Robotnik! Но сепак виновникот за се тоа да биде како што треба беше режисерот Jeff Fowler кој што ја тајната формула за како да го изгради светот на Sonic и да биде перфектен, и нормално да го изгради прекрасно карактерот на најпознатиот еж.

Вториот дел од франшизата беше филм кој што еве веќе две години се спрема, промовира, експерементира и многу други работи. Сите знаеме дека секое продолжение на франшиза ќе има некои компликации, нема да биде доволно добар како првиот дел, и овде е интересен фактот што може да се каже ДА, не е добар како првиот, но во исто време може да се каже НЕ, овој е подобар поради тие и тие работи. Првиот дел беше најмногу фокусиран да го стави камен-темелникот на целата оваа франшиза и целиот свет што нема да запре само со неколку филма и веројатно ќе продолжи и во дополнителни серии. Вториов дел е многу повеќе фокусиран на градење на крактерите на Sonic, Tales, Knuckles, Tom, Maddie и уште многу други кои што добија премногу скрин тајм што реално беше добро и интересно за гледање, но во исто време се поставува прашањето “Дали е добро ова, или стварно треба се да е фокусирано на главните карактери”. Но затоа вториот дел е исполнет со огромен број на истер-егови кои што доаѓаат директно од игрите! За да се сфатат сите тие работи нормално треба да се имаат класичните и првичните Sonic игри, но сепак во филмот се толку перфектно направени што и некој никад да не бил фан на Sonic да му е забавно тоа што го гледа. И не само од игрите, туку има огромен број на истер-егови што не треба ни да бидете ловци да ги сфатите, сите доаѓаат директно од поп културата и одма се сфаќа за што станува збор. Но затоа следново е многу битно што ќе го кажеме…

“Филмот се промовира и за најмладата публика, но најмладата публика нема да ужива толку бидејќи нема да ги сфатат референците и тајните пораки кои што се во филмот”

Од настаните од првиот филм, Sonic сега живее со Том и неговата сопруга Меди (Tika Sumpter), но ноќе, Sonic се обидува да биде суперхерој со измешани резултати. Гледаме како негова личност „Сината правда“ спречува криминал, но уништува градски блок со тоа. Во меѓувреме, д-р Роботник побегна од планетата на печурките на која беше закопан на крајот од првиот филм, благодарение на помошта на воинот на црвената ехидна Knuckles (гласот на Idris Elba). Додека Роботник тргнува по Соник со овој нов помошник, Соник го добива своето во форма на Tails (нагласен од Colleen O’Shaughnessey), лисица со две опашки која има малку опсесија на Соник.

За она што вреди, Фаулер и писателите Пет Кејси, Џош Милер и Џон Витингтон прават одлична работа да внесат различни детали од игрите и да ги асимилираат во оваа приказна од реалниот свет. Иако постојат очигледни референци, како што е Sonic што го пресоздава нивото на сноуборд од Sonic 3, Robotnik управува со џиновска машина и Tails што летаат во неговиот црвен авион, тука се вклучени одлични мали детали, како кафуле наречено „Mean Bean“. Sonic the Hedgehog 2 е најпаметен кога ги упатува овие паметни климави кои ќе им се допаднат на обожавателите кои чекаа да го видат овој свет како оживува на екранот на овој начин со овие ликови.

За жал, на самото сценарио му недостасува истото ниво на радост. Особено со Robotnik и Sonic, дијалогот е преполн со колку што е можно повеќе потсмевки и нон-стоп референци. Тие не се ни особено духовити, тие се само поразителни и во секојдневието и во чистата јачина што гледачот треба само да ја прифати нивната просечност и да дозволи овие „шеги“ да исчезнат во позадина. Во одреден момент, за да уживате во Sonic the Hedgehog 2, треба само да игнорирате дека Robotnik го цитира Трамп или Sonic го нарекува Ноклс „Зимски војник“ и само нека ве облее овој бран на невнимателен хумор.

За среќа, повеќе време поминато со споредната екипа помага да се олесни овој проблем. Елба е одличен избор за Кнуклс, свирејќи ехидна речиси на ист начин како Дејв Баутиста го играше Дракс во филмовите на Guardians of the Galaxy, но мила и без чувство за иронија. Во меѓувреме, Наташа Ротвел, која ја игра постарата сестра на Меди, Рејчел, има повеќе да работи тука, додека Том и Меди патуваат на нејзината свадба на Хаваи. Ротвел, исто така, се заглавува со многу од истите овие куци еднократни облоги, но сепак знае како да ги направи да функционираат.

Но, иако врската помеѓу Том и Соник беше составен дел на првиот филм, разделувањето на овие двајца предизвикува Sonic the Hedgehog 2 да се чувствува како два различни филма кои не мора да одат заедно, оставајќи зад себе надуен и долг хаос. Како и првиот филм, Sonic the Hedgehog 2 е за синото замаглување кое се обидува да го најде своето семејство, а овој обид да се раскаже приказна за создавање на сопствено семејство ги погодува многу исти ноти како и оригиналниот филм. Приказната за свадбениот одмор на Том и Меди и ловот на мајсторот смарагд на Соник се добри сами по себе, но кога Sonic 2 се обидува да ги спои овие две приказни, се чувствува несмасно и без многу да се поврзат овие две приказни.

Сепак, прегратката на Sonic the Hedgehog 2 на видео играта е она што го прави овој филм да функционира. Во еден момент, Sonic, Tails, Knuckles и Robotnik се вртат околу храм полн со замки и навистина се чувствува како игрите да оживуваат. Ефективното доведување на Sonic универзумот во живо дејство не е лесна работа, но кога Sonic 2 се фокусира на Sonic и неговите нови пријатели и непријатели, се чувствува како Фаулер навистина да има направено солидна адаптација на видео игри.

Навистина е импресивно што Фаулер најде начин да ги интегрира дивиот свет и ликовите од игрите Sonic the Hedgehog во реалниот свет на начин кој всушност функционира, но штета е што тоа доаѓа на сметка на приказната за пријателството што го направи првиот филм Sonic the Hedgehog е толку шармантен. Сепак, со сите основни парчиња на Sonic универзумот сега на маса, ќе биде интересно да се види дали евентуалниот филм Sonic the Hedgehog 3 ќе ги спои овие две идеи поефикасно.

ФИНАЛНА ОЦЕНКА: 7/10

МАРКЕТИНГ

About The Author

Медиумот Bloomberg само што изјави дека Microsoft и Xboxзатворија четири студија за игри! Изјава доаѓа од новинарот Џејсон Шрајер. Оние четири студија што се затвораат се Arkane Austin, Tango Gameworks, Alpha Dog Studios и Roundhouse Games.

Arkane Austin и Roundhouse Games неодамна ја креираа играта Redfall во 2023 година, игра која доби мешани критики од лансирањето. Најновиот наслов на Tango Gameworks беше добро прифатениот Hi-Fi Rush во 2023 година, додека исто така беше студио зад франшизата Ghostwire: Tokyo и The Evil Within. И на крај, Alpha Dog е студио познато првенствено по мобилни игри.

Во мејл кој доаѓа од медиумот IGN – што можете да ја прочитате во целост подолу – шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути, изјавил дека одлуката доаѓа поради „повторната приоритизација на насловите и ресурсите“ во Microsoft.

“Today I’m sharing changes we are making to our Bethesda and ZeniMax teams. These changes are grounded in prioritizing high-impact titles and further investing in Bethesda’s portfolio of blockbuster games and beloved worlds which you have nurtured over many decades.

To double down on these franchises and invest to build new ones requires us to look across the business to identify the opportunities that are best positioned for success. This reprioritization of titles and resources means a few teams will be realigned to others and that some of our colleagues will be leaving us.

Booty continues to say that “some members” of the team at Arkane Austin will be moving to other studios within Bethesda while the most recent update to Redfall will be the game’s last as all development is being ended.

These changes are not a reflection of the creativity and skill of the talented individuals at these teams or the risks they took to try new things. I acknowledge that these changes are also disruptive to the various support teams across ZeniMax and Bethesda that bring our games to market. We are making these tough decisions to create capacity to increase investment in other parts of our portfolio and focus on our priority games.”

Целосниот мејл од шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути

Во изјавата на Твитер по објавувањето, Arkane Austin им се заблагодари на сите свои вработени и играчи за игрите што ги направи, притоа појаснувајќи дека серверите на Redfall ќе останат онлајн. Танго Гејмворкс исто така објави соопштение.

Тимот на Roundhouse Games ќе се пресели во ZeniMax Online Studios. Сепак, во мејлот не се споменува дека некој од Tango или Alpha Dog се преселил во други тимови.

Сите промени според мејлот на Мет Бути

Arkane Austin – This studio will close with some members of the team joining other studios to work on projects across Bethesda. Arkane Austin has a history of making impactful and innovative games and it is a pedigree that everyone should be proud of. Redfall’s previous update will be its last as we end all development on the game. The game and its servers will remain online for players to enjoy and we will provide make-good offers to players who purchased the Hero DLC.

Alpha Dog Studios – This studio will also close. We appreciate the team’s creativity in bringing Doom to new players. Mighty Doom will be sunset on August 7 and we will be turning off the ability for players to make any purchases in the game.

Tango Gameworks – Tango Gameworks will also close. We are thankful for their contributions to Bethesda and players around the world. Hi-Fi Rush will continue to be available to players on the platforms it is today.

Roundhouse Games – The team at Roundhouse Games will be joining ZeniMax Online Studios (ZOS). Roundhouse has played a key role in many of our recent game launches and bringing them into ZOS to work on The Elder Scrolls Online will mean we can do even more to grow the world that millions of players call home,

With this consolidation of our Bethesda studio teams, so that we can invest more deeply in our portfolio of games and new IP, a small number of roles across select Bethesda publishing and corporate teams will also be eliminated.

Those whose roles will be impacted will be notified today, and we ask that you please treat your departing colleagues with respect and compassion. We will provide our full support to those who are impacted in today’s notifications and through their transitions, including severance benefits informed by local laws.

These changes are not a reflection of the creativity and skill of the talented individuals at these teams or the risks they took to try new things. I acknowledge that these changes are also disruptive to the various support teams across ZeniMax and Bethesda that bring our games to market. We are making these tough decisions to create capacity to increase investment in other parts of our portfolio and focus on our priority games.

Bethesda remains one of the key pillars of Xbox with a strong portfolio of amazing games and thriving communities. As we look to the future, there is an impressive line-up of games on the horizon. In 2024 alone we have Starfield Shattered Space, Fallout 76 Skyline Valley, Indiana Jones and The Great Circle, and The Elder Scrolls Online’s Golden Road. As we align our plans and resources to best set ourselves up for success in this complex and changing industry, our teams across Arkane Lyon, Bethesda Game Studios, id Software, MachineGames, ZeniMax Online Studios and the Bethesda publishing and corporate teams will be well-positioned to build new IP, explore new game concepts, and expand on our existing franchises.

Дополнување на мејлот од од шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути