Gabe Newell со изјава зошто одложувањата на игри е добро: ‘Доцнењето поминува, Грешките остануваат засекогаш.’

Во неодамнешниот документарец поставен за да прослави 25 годишни од Half-Life, Гејб Њуел – претседателот на Valve – ја зазеде централната сцена за да зборува за своето наследство. Тој го насочи својот ум назад кон крајот на деведесеттите и долго зборуваше за развојот на Half-Life, нагласувајќи дека играта беше значително одложена и покрај тоа што издавачот потенцијално ќе го намали финансирањето. Тоа било затоа што тој и неговиот тим одбиле да испорачаат нешто што ќе било „брза глупост со елементи на креш греб.

Врз основа на неговите искуства, лесно е да се види зошто Њуел верува дека одложувањата на игрите се сосема прифатливи.

Push It Back, Make It Better
-Gabe Newell

Деновиве, се чини дека секоја игра има некакво доцнење и одложување. Во некои случаи, можеме да чекаме со години за игра која се враќа назад одново и одново. Во доцните 1990-ти, тимот на Гејб Њуел ја одложи Half-Life за една година за да ја усоврши – и стана една од највлијателните игри на сите времиња.

Погледнете го целиот документарец:

Зборувајќи за оваа тема, Њуел сподели порака која совршено ги истакнува неговите размислувања за одложување на која било игра што е во развој:

Late is just for a little while. Suck is forever. We could to force this thing out the door, but that’s not the company we want to be. That’s not the people we want to be. That’s not the relationship we want to have with our customers.

Девелоперите чекорат по тенка линија овие денови. Треба да се постигне груба рамнотежа помеѓу лансирањето на нешто што не е совршено и предолго да се развие нешто. Во секој случај, тоа е тежок и тежок аргумент за девелоперите, и покрај нивните најдобри напори, одложувањата често се неизбежни.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.