Google развива вештачка интелигенција што треба да биде ко-оп карактер во сите игри

Google развива DeepMind вештачка интелигенција која што на крај би требало да испадне втор играч во игрите и да ви биде ваше ко-оп другарче. Според Google не се работи за “Pay-to-Win” или “Super-Bot” карактерот направен од вештачка интелигенција, повеќе би било нешто што ќе учи од начинот на кои што вие играте…… DRAGON’S DOGMA?! Се слушаме ли?!

Google го претстави ова развување во труд напишан од Рован Чеунг кој што се нарекува Scalable Instructable Multiworld Agent (SIMA). Во глобала се работи за вештачка интелигенција која што учи од сите вашите потези и истражувања во игрите. Може да добива знаење преку вербални и виртуелни новсоти.

Голем потенцијал

Google за тестирање на оваа вештачка интелигенција се здружиле со “Eight Game Studios” да го тестираат SIMA моделот најмногу во игрите Valheim, Goat Simulator 3 и No Man’s Sky. Имаа голем избор на игри кои што се избрани од SIMA за да го имаат овој модел со вештачка интелигенција. Иако е на почеток SIMA има околу 600 основни интеракции како следење, интеракција со предмети и работење со менињата на својот карактер.

Новинарот од PC Gamer – Крис Шевшки изјави дека е фанатик на No Man’s Sky и дека за него оваа вештачка интелигенција во играта ќе му помогне премногу посебно во делоте на собирање реурси. Смета дека доколку го истренира својот AI да собира ресурси за него, играта ќе се движи многу побрзо. Ова многу е слулно со тоа што го прават 11Bit Studios со Alters.

Почетоците се најтешки

Google се задоволни со раните почетоци на SIMA вештачката интелигенција која што е пробана и во игри кои што светот се уште ги нема видено. Веројатноста дека се работи за игри кои што се од нови студија, специјално правени за SIMA, се огромни.

Google SIMA

Нормално ова не е ништо ново… Сите сме играле и God of War и многу други игри кои што имаат ко-оп другарчиња во игрите, но сепак Google изработува нешто кое што ќе може да се користи во поголемио дел на игри со отворени светови.

Ова нема да го видиме уште долго време, шансите да пропадне и никогаш да не се финализира се исто така огромни, така да… треба да почекаме да видиме што ќе се случи со ова.

МАРКЕТИНГ

About The Author

RIP БлизКон

Еден од најпознатите настани кој што порано се чекаше со нетпрение, BlizzCon 2024 е откажан, објави компанијата во четвртокот.

„По внимателно разгледување во текот на минатата година, ние во Blizzard донесовме одлука да не го одржиме BlizzCon во 2024 година. Оваа одлука не беше донесена лесно бидејќи BlizzCon останува многу посебен настан за сите нас и знаеме дека многумина од вас со нетрпение го очекуваат.

Иако на оваа година пристапуваме поинаку и истражувавме различни формати на настани во минатото, бидете сигурни дека сме исто толку возбудени како и секогаш да го вратиме BlizzCon во идните години.

За да ги прославиме овие претстојни изданија и да ги зближиме нашите заедници на нови и посебни начини, наскоро ќе споделиме некои возбудливи планови за други трговски саеми и конвенции во индустријата, како што е Gamescom. Не можеме да дочекаме наскоро да ви кажеме повеќе за тие планови“.

Официјалната изјава од Blizzard

БлизКон вообичаено беше настан каде што Blizzard дава различни најави околу своите игри. Во 2023 година, Blizzard го искористи настанот за да ја открие првата експанзија на Diablo 4 наречена Vessel of Hatred, како и три експанзии за World of Warcraft и многу повеќе.

Што се однесува до плановите на Blizzard за оваа година, компанијата вели дека ќе ги сподели деталите за нејзините претстојни лансирања во текот на „следните неколку месеци“.

Компанијата ја затвори својата изјава велејќи дека се надева дека различните настани на кои присуствува ќе ја „доловат суштината“ на Blizzard.

SAD BLIZZARD FAN