Новиот Патент на Sony ќе ви овозможи да се враќате во игрите точно во кој момент и каде сакате

Во новиот патент поднесен од Sony претходно овој месец, беше откриено дека технолошкиот титан планира да донесе функција која ќе им овозможи на корисниците да избираат точни моменти од кои ќе можат повторно да играат било која игра. Тоа е функција која ќе им овозможи на корисниците да следат низ кампањата и да изберат одреден момент во времето за да променат одлука, повторно да искусат нешто епско или да ги раскажат нивните чекори, без потреба од повторување на цели поглавја – или на целата игра.

Насловен како „CONTENT STREAMING WITH GAMEPLAY LAUNCH“, потполно новиот патент го прикажува посакуваниот процес преку серија практични скици и дијаграми. Се покажа дека секвенците на игра ќе бидат поделени во потпоглавја комплетни со „тригер точки“ од кои играчите можат да изберат, вметнувајќи ги во срцето на специфичната сцена што сакаат да ја репродуцираат за неколку секунди.

Ова ќе биде огромна победа за креаторите на содржина, на пример. Дали сакате да направите видео во кое ќе покажете како да победите одреден бос? Па, со оваа нова функција, можете да скокнете директно на таа борба без да треба да прилагодите заштеда околу неа или да ја играте играта до тој момент – што може да трае најмалку неколку часа.

Во текот наведени во документот на Sony (кој беше споделен од exputer.com), беше откриено дека ќе работи вака:

  • As the user plays their game, information regarding ‘media content’ will be stored, with trigger points being associated with ‘specific data sets’
  • The user will have the opportunity to stream media content over ‘a communication work’ to their device
  • These ‘trigger points’ will be offered to the player while they stream media, watching back through gameplay, which they’ll be able to select at will
  • The system will identify ‘game data’ associated with said trigger points
  • Based on the game data associated with the trigger points, the system will ‘launch the interactive title for gameplay by the user device based on the identified set of game data associated with the select trigger point
Извадено од документот на Sony

Тоа значи дека, додека играте игра, ако одеднаш се зачудите за нешто и посакате да се вратите, ќе можете – ќе имате опција да се вратите директно во играта од точката што ја гледате.

Има многу информации во етерот, но се чита како доволно интересен концепт на хартија. Сепак, не можам да не видам технички ограничувања за тоа. Дали Sony вели дека сесијата на секој корисник ќе биде поддржана некаде на некој централизиран сервер? Ако е така, тоа се десетици милиони игри од илјадници различни игри – не можам да видам дека тоа е нешто.

Исто така, постојат референци во историјата на објавување на патенти кои го поврзуваат ова конкретно поднесување со други патенти, од кои некои одат уште во 2019 година, така што ова е на списокот со задачи на Sony веќе неколку години. Може да биде случај тие да го патентираат, па никој друг да не го бара процесот.

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.