Новиот Патент на Sony ќе ви овозможи да се враќате во игрите точно во кој момент и каде сакате

Во новиот патент поднесен од Sony претходно овој месец, беше откриено дека технолошкиот титан планира да донесе функција која ќе им овозможи на корисниците да избираат точни моменти од кои ќе можат повторно да играат било која игра. Тоа е функција која ќе им овозможи на корисниците да следат низ кампањата и да изберат одреден момент во времето за да променат одлука, повторно да искусат нешто епско или да ги раскажат нивните чекори, без потреба од повторување на цели поглавја – или на целата игра.

Насловен како „CONTENT STREAMING WITH GAMEPLAY LAUNCH“, потполно новиот патент го прикажува посакуваниот процес преку серија практични скици и дијаграми. Се покажа дека секвенците на игра ќе бидат поделени во потпоглавја комплетни со „тригер точки“ од кои играчите можат да изберат, вметнувајќи ги во срцето на специфичната сцена што сакаат да ја репродуцираат за неколку секунди.

Ова ќе биде огромна победа за креаторите на содржина, на пример. Дали сакате да направите видео во кое ќе покажете како да победите одреден бос? Па, со оваа нова функција, можете да скокнете директно на таа борба без да треба да прилагодите заштеда околу неа или да ја играте играта до тој момент – што може да трае најмалку неколку часа.

Во текот наведени во документот на Sony (кој беше споделен од exputer.com), беше откриено дека ќе работи вака:

  • As the user plays their game, information regarding ‘media content’ will be stored, with trigger points being associated with ‘specific data sets’
  • The user will have the opportunity to stream media content over ‘a communication work’ to their device
  • These ‘trigger points’ will be offered to the player while they stream media, watching back through gameplay, which they’ll be able to select at will
  • The system will identify ‘game data’ associated with said trigger points
  • Based on the game data associated with the trigger points, the system will ‘launch the interactive title for gameplay by the user device based on the identified set of game data associated with the select trigger point
Извадено од документот на Sony

Тоа значи дека, додека играте игра, ако одеднаш се зачудите за нешто и посакате да се вратите, ќе можете – ќе имате опција да се вратите директно во играта од точката што ја гледате.

Има многу информации во етерот, но се чита како доволно интересен концепт на хартија. Сепак, не можам да не видам технички ограничувања за тоа. Дали Sony вели дека сесијата на секој корисник ќе биде поддржана некаде на некој централизиран сервер? Ако е така, тоа се десетици милиони игри од илјадници различни игри – не можам да видам дека тоа е нешто.

Исто така, постојат референци во историјата на објавување на патенти кои го поврзуваат ова конкретно поднесување со други патенти, од кои некои одат уште во 2019 година, така што ова е на списокот со задачи на Sony веќе неколку години. Може да биде случај тие да го патентираат, па никој друг да не го бара процесот.

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

About The Author

Сакате вашата игра да биде прикажана за време на Gamescom Opening Night Live (ONL)? Тоа може лесно да се договори и направи, и почетната цена запонува од $288.000 па се нагоре.

Оваа информација за првпат беше фатена од TechRaptor, и многу медиуми брзо ја пренесоа веста. Тоа е максималната цена и доаѓа со место од 120 секунди на емитувањето. Сакате помалку време, тоа е малку поевтино, но не многу. Погодок од 90 секунди чини 234.000 долари, 60 секунди околу 179.600 долари, и 30 секунди ќе ви одземат приближно 125.000 долари.

Ако не сакате да потрошите толку многу на отварањето, можете да ја добиете вашата игра на пред-шоуто. Сепак, сè уште е прилично скапо. За хит од 120 секунди на предшоуто, чини приближно 144.226 долари. За 90 секунди, ќе чини околу 117.000 долари, 60 секунди околу 90.000 долари, и за само 30 секунди, сè уште е 62.500 долари.

Сепак, и покрај високата цена, студијата не се чинеше дека се исклучени бидејќи местата на главната емисија од Gamescom ONL се распродадени. Сепак, сè уште можете да резервирате за пред-шоуто.

И иако за некои може да биде изненадување, овие цени не се ништо ново. За Summer Game Fest оваа година, наводно чинел 250.000 долари за само една минута. Ако сакавте повеќе време, на пример 2,5 минути, гледавте да потрошите над 500.000 долари.

Не се верува дека секој натпревар треба да се плати. Бидејќи некои од помалите инди игри што се прикажуваат за време на овие преноси веројатно немаат буџет да си дозволат толку голема цена. Сепак, сè уште е нешто да се видат цените поврзани со вакво шоу.

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!