Извршниот Директор на Take-Two смета дека игрите треба да се многу поскапи од тоа што се сега

Strauss Zelnick, извршниот директор на Take-Two Interactive, долгогодишниот издавач на серијалот Grand Theft Auto, постојано изјавува дека според него игрите треба да се многу поскапи од тоа што се сега. Моментално ако игрите се 70 евра, он смета дека за поголеми и подолги игри цената треба да е многу поголема. Тој изведе збунувачки алгоритам кој ефикасно ќе ги натера играчите да платат повеќе за подолга игра врз основа на нивната „очекувана забава“.

Едноставно кажано, колку е подолга играта и колку повеќе се очекува да ја играте, толку повеќе да платите за неа.

Можеби е збунувачки концепт вака на хартија, но има смисла… Сакате пример? Колкумина од нас платија 60 долари за Grand Theft Auto 5, за потоа да ја играме играта на циклус од илјадници часа во текот на следната деценија? Тоа е предобра зделка за гејмерите во тој поглед!

Затоа Strauss Zelnick предложи за време на финансискиот повик дека постои јасен монетарен проблем во игрите, при што цените за големите игри се очајно ниски.

In terms of pricing for any entertainment property, basically the algorithm is the value of the expected entertainment usage, which is to say that the per-hour value times the number of expected hours plus the terminal value that’s perceived by the customer in ownership if the title is actually owned, not, say, rented or subscribed to. And you’ll see that that bears out in every kind of entertainment vehicle. By that standard, our frontline prices are still very, very low because we offer many hours of engagement.

Изјава од Strauss Zelnick за Exputer

Ако Zelnick ја примени оваа логика на продажбата на Grand Theft Auto 6 – која ќе биде откриена следниот месец – има голема шанса цената да е 100 евра…

За среќа, Zelnick , исто така, истакна дека издавачите немаат вродена способност да влијаат на препорачаните малопродажни цени, без разлика колку и да сакаат.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.