За време на неодамнешниот настан на Морган Стенли, гејмерскиот шеф на Warner Bros. Discovery, Џ.Б Перете, разговараше за некои од стратегиите на компанијата за нивните игри кои што треба да ги видиме во иднина. Беше најмногу нагласено дека ќе се фокусираат на Лајф сервис игри и Мобилни Игри.
“We’re doubling down on games as an area where we think there is a lot more growth opportunity that we can tap into with the IP that we have and some of the capabilities we have on the studio where we’re uniquely positioned as both a publisher and a developer of games.”
Изјава од Морган Стенли
Перете надополни дека Warner Bros. Discovery се фокусирани на AAA игри за конзоли, и тоа е одлично кога игра како Hogwarts Legacy продаде 22 милиони копии и стана најпродавана игра на годината, но овој вид успех никогаш не е загарантиран во она што го изјави Перете. Тој истакна дека една од последните големи игри на WBD, Suicide Squad: Kill the Justice League, била најголемото разочарување за компанијата.
Идниот план на Warner Bros. Discovery е да се помогне во намалувањето на нестабилноста со фокусирање на основните франшизи и носење барем некои од нив во мобилниот и слободниот простор за играње, како и продолжување со инвестирање во лајф сервис игри на кои луѓето оставаат доста време играње и жување — и трошете пари — во текот на долг временски период. Ова ќе му помогне на WBD да генерира поконзистентни приходи, изјави тој, продолжувајќи да се шегува дека WBD има некои нови мобилни игри кои се целосно бесплатни кои доаѓаат оваа година. Исто така, вреди да се напомене дека само затоа што WBD може да се наметне на нови места, тоа не мора да значи дека ќе престане да прави големи AAA игри.
“Rather than just launching a one-and-done console game, how do we develop a game around, for example, a Hogwarts Legacy or Harry Potter, that is a live-service where people can live and work and build and play in that world in an ongoing basis?”
Изјава од Џ.Б Перете
Иднината на Warner Bros. Discovery
Перет продолжи да кажува дека WBD е уникатно позиционирно бидејќи има популарни наслови и франшизи – тој ги издвои Mortal Kombat, Game of Thrones, Harry Potter и DC како најголеми – како и 11 различни внатрешни студија за развој на игри. Тој, исто така, изјави дека WBD има „стратешки инвестициски план“ за да помогне да се направат идните игри поуспешни, додавајќи дека компанијата неодамна донесе некого да помогне во управувањето со брендот и одржливоста. Ако WBD може да изврши, Перет рече дека очекува игрите да донесат „значаен раст“ на компанијата во годините што доаѓаат. Но, за правење игри е потребно време, па Перрет предупреди дека компанијата сега ги поставува темелите за враќање што може да дојде во 2025, 2026 и 2027 година.
Перет продолжи да кажува дека не знае како пејзажот на игри ќе се развива со текот на времето, но тој верува дека поседувањето на IP и студијата може да му помогне на WBD да успее таму каде што другите не би можеле. Тој, исто така, ги нарече работите како виртуелната реалност и „виртуелните светови“ како места кои „ќе се зголемат во обем и усвојување“ во иднина.
Некои од претстојните видео игри на WBD вклучуваат игра за квидич за Хари Потер и наслов Wonder Woman од креаторите на Shadow of Mordor. Пристапот на WBD кон игрите е многу различен од оној на Дизни. Компанијата, пред неколку години, развиваше и објавуваше игри внатре, но сега ги лиценцира своите франшизи на други компании. На пример, Дизни само што плати на Epic 1,5 милијарди долари за да ги донесе своите франшизи на Fortnite.