Ghost of Tsushima доаѓа на PC на 16ти мај

Официјално го добивме датумот на објавување на портор за PC на Ghost of Tsushima Director’s Cut, и тој е 16 мај 2024 година.

Датумот на објавување доаѓа речиси четири години откако играта првпат беше лансирана на PlayStation 4.

Ghost of Tsushima Director’s Cut ќе ја вклучи основната игра, проширувањето на островот Iki и онлајн режимот на игра со повеќе играчи Legends.

“For the past year, the team at Nixxes has been working hard to bring the Sucker Punch in-house engine technology to PC and implement PC features such as unlocked frame rates, a variety of graphics settings and presets, and customizable mouse and keyboard controls.”

Изјава на Julian Huijbregts од Nixxes Software

Играта исто така ќе има поддршка за Ultrawide монитор, како и Nvidia DLSS 3 и AMD FSR 3. Исто така, ќе поддржува зголемување на резолуцијата на Intel XeSS заедно со NVIDIA DLAA и FSR 3 Native AA.

За поддршка на контролорите, играта целосно ќе ги поддржува PlayStation DualSense контролерите со Haptic и Adaptive тригери. Играчите исто така ќе можат да ги пресликуваат и приспособуваат контролите со користење на Steam Input.

Оние кои ќе ја нарачаат играта пред датумот на нејзиното објавување на 16 мај, ќе добијат New Game+ Horse, Traveler’s Attire и боите Broken Armor од продавницата во Баку.

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

About The Author

Во последниве денови, една бизарна игра на Steam стана популарна – BANANA. Премисата на оваа игра е дека играчите кликаат на банана додека не заработат нови банани… Тоа е тоа… Да умре човек од кринџ! Но, има огромен пресврт во играта – луѓето периодично заработуваат случајни скинови (или овде може да се каже ‘кори’ од Банани) од различни реткости со кои можат да направат профит, продавајќи ги на Steam Market на други корисници…

Проблемот е во тоа што развивачот препознал дека огромното мнозинство од 700.000 врвни играчи снимени на Banana се ботови. Со оваа игра што користи „помалку од 1%“ од ресурсите на вашиот компјутер, луѓето поставуваат илјадници лажни профили за да ја водат оваа игра базирана на кликање со надеж дека ќе обезбедат и продаваат ретки скинови од банани, чиишто вредности брзо растат.

Од Бананче до Профитче

Во моментов, најскапите скинови (иако сакам да ги кажувам ‘Кори’ во овој случај) од банани што се продаваат на пазарот достигнаа повеќе од 1.000 долари, поради што се вклучуваат корисници со армии на ботови. Во интервју за медиумот Polygon, развивачот на играта призна дека станува збор за „легална грешка со глич за бесконечни пари“, а тимот размислуваше колку време ќе биде потребно пред Valve да се вклучи за да ја уништи играта.

Целата игра е вака:

  • Отворете ја Бананата
  • Кликајте на Бананата
  • Добивајте Дропови/Скинови
  • Тоа е тоа

Во интервјуто, развивачот потврди дека кога бројот на играчи бил 141.000, само една третина од тие играчи биле вистински. Останатите биле ботови. Додека повеќето корисници ги продаваат своите скинови од банани за едноцифрени центи, некои заработиле стотици долари преку играта. Исто така, развивачот го турка аспектот на играта за ангажирање во заедницата, нагласувајќи дека корисниците придонесуваат со своите дизајни, што на неодредено време го зголемува бројот на скинови од банани достапни за отклучување.

На Steam, Banana се рангира повисоко од Dota 2, PUBG, Apex Legends и GTA 5 во однос на вкупниот број на играчи, дури и ако повеќето од тие „играчи“ се ботови управувани од функциите за автоматско кликнување.

КЛИКАЈ

GG LFM

W00t w00t? GG ис лукинг фор мор!​
Стани дел од тимот на GG.MK!

GG ЛОВЦИ НА ТРОФЕИ

покажете го пленот

Претплати се на нашата мејлинг листа

Нема спам, нема замарање!
Само гејминг!