Креаторите на Genshin Impact – Mihoyo се проценети дека вредат $23 милијарди

Тенорот на разговори околу мобилните и гача игрите се менуваше со текот на годините. Иако најпрво наиде на потсмев поради широко распространетата перцепција дека тие се евтини и инфериорни игри, а да не зборуваме за грабливи поради нивната различна механика и карактеристики кои често се тесно поврзани со микротрансакции, повеќе луѓе од кога било сега играат игри за мобилни телефони, и тие се огромен извор на капиталот на индустријата.

Во моментов, некои од најиграните игри се наслови за мобилни и гача, и веројатно нема поголем пример за ова од Genshin Impact, игра за играње улоги на гача, развиена од кинескиот програмер Mihoyo. Сосема очекувано, статусот на играта како глобален феномен се исплати на нејзиниот развивач кој е проценет на 23 милијарди долари во новиот извештај, бројка што исто така би ја направила највредната приватна компанија фокусирана на игри во светот.

Тоа е последното вреднување на компанијата според шестиот годишен глобален Unicorn Index од Истражувачкиот институт Хурун, кој ги рангира приватните компании и стартапи основани по 2000 година и почнуваат од 1 милијарда долари. Како што објави Game World Observer, помеѓу последното рангирање на институтот и овогодинешното, Mihoyo се искачи на 91 позиција. Не само што е најголемата компанија за игри во приватна сопственост на рангирањето, туку е и 12-та највредна компанија на целата листа!

Следната најголема приватна компанија за игри е Niantic, развивачите најпознати по Pokemon Go, кој е неколку позиции под Mihoyo на 67-то место. За да ви даде идеја за светот на разликата меѓу нив, Niantic беше проценет на 9 милијарди долари.

Кога Genshin Impact за прв пат дебитираше, некои од публиката веднаш пропагираа дека Mihoyo сакаат да грабнат од успехот на The Legend of Zelda: Breath of the Wild, но насловот привлече публика која оттогаш само порасна со големини. Mihoyo, кој пред неколку години ја објави и гачата RPG Honkai: Star Rail, којашто се базираше на вртење, оттогаш експлодираше, не само по популарност туку и во чисто богатство благодарение на готовинските крави како овие наслови.

Со ова темпо, Mihoyo треба да заземе уште едно или две места во исто време следната година. Иако компанијата веќе има два вистински хитови под појасот – и ниту една не покажува знаци на запирање бидејќи постојано се ажурираат со нови содржини – таа не ги зајакна сопирачките за развој на други игри. Неговиот најнов наслов, Zenless Zone Zero, е уште еден стилски акционен RPG кој веќе некое време е во и надвор од бета верзијата и е на пат да се појави на компјутер и PS5 во многу блиска иднина.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

RIP БлизКон

Еден од најпознатите настани кој што порано се чекаше со нетпрение, BlizzCon 2024 е откажан, објави компанијата во четвртокот.

„По внимателно разгледување во текот на минатата година, ние во Blizzard донесовме одлука да не го одржиме BlizzCon во 2024 година. Оваа одлука не беше донесена лесно бидејќи BlizzCon останува многу посебен настан за сите нас и знаеме дека многумина од вас со нетрпение го очекуваат.

Иако на оваа година пристапуваме поинаку и истражувавме различни формати на настани во минатото, бидете сигурни дека сме исто толку возбудени како и секогаш да го вратиме BlizzCon во идните години.

За да ги прославиме овие претстојни изданија и да ги зближиме нашите заедници на нови и посебни начини, наскоро ќе споделиме некои возбудливи планови за други трговски саеми и конвенции во индустријата, како што е Gamescom. Не можеме да дочекаме наскоро да ви кажеме повеќе за тие планови“.

Официјалната изјава од Blizzard

БлизКон вообичаено беше настан каде што Blizzard дава различни најави околу своите игри. Во 2023 година, Blizzard го искористи настанот за да ја открие првата експанзија на Diablo 4 наречена Vessel of Hatred, како и три експанзии за World of Warcraft и многу повеќе.

Што се однесува до плановите на Blizzard за оваа година, компанијата вели дека ќе ги сподели деталите за нејзините претстојни лансирања во текот на „следните неколку месеци“.

Компанијата ја затвори својата изјава велејќи дека се надева дека различните настани на кои присуствува ќе ја „доловат суштината“ на Blizzard.

SAD BLIZZARD FAN