World of Warcraft: Dragonflight – Се што треба да знаете

Азерот и неговите херои се издигнуваат на небото во најновата експанзија на World of Warcraft, Dragonflight. Blizzard ја објави World of Warcraft: Dragonflight, за време на стримот што вклучуваше преглед на проширувањето и најавата за World of Warcraft Classic: Wrath of the Lich King. Најавата за проширувањето вклучуваше многу лош трејлер кој им даде на играчите поглед на историјата на Азерот, пред да открие како змејовите се вратиле во модерниот свет за да ја победат античката закана.

Dragonflight ќе ги стави Azeroth’s Dragon Aspects во центарот на приказната на Warcraft за првпат по Cataclysm од 2010 година. The Aspects побараа помош од хероите во светот со цел да ги вратат своите моќи и да го спречат новопојавеното зло. За да го направите ова, играчите ќе патуваат до змејските острови, кои ќе бидат поделени во пет различни зони. Играчите исто така можат да се движат по Змејските острови низ воздухот користејќи Dragonriding, што се чини дека е некаде помеѓу лизгање и летање во исто време. Толку знаеме за сега.

Новото проширување ќе додаде и нова раса наречена Dracthyr: змејови кои менуваат форма со драконски и хуманоидни форми. Dracthyr ќе може да игра само како Evoker, нова класа која исто така се воведува во Dragonflight. Евокер е класа што може да ја изберат само ликовите на Dracthyr. Evoker има две специјализации за избор: Devastation, прва нова спецификации за штети на World of Warcraft од објавувањето на играта и Preservation, исцелител. Dracthyr може да се приклучи или на Алијансата или на Хордата и ќе започне во нивната посебна почетна област, на повисоко ниво од другите почетни трки и класи.

Покрај овие поголеми нови функции, Dragonflight ќе вклучи и многу помали ажурирања кои ќе бидат добредојдени додатоци за обожавателите. Професиите добиваат огромна надградба во форма на работни налози, што ќе им овозможи на играчите полесно да се регрутираат меѓусебно за да создаваат предмети, како и нова опрема за професии и нов систем за специјализација. Blizzard исто така го надградува основниот кориснички интерфејс на World of Warcraft за оваа нова експанзија, иако тие не прегледаа многу од она што можеме да го очекуваме од него. Можеби најголемиот систематски додаток во експанзијата се новите стебла на таленти на играта. Системот ќе им даде на играчите десетици опции и комбинации за да ја прилагодат својата класа точно како што сакаат да ја играат, според Blizzard. Dragonflight сè уште нема датум на објавување, но Blizzard рече дека очекува вести за алфата на проширувањето некаде во блиска иднина…

Се што треба да знаете за експанзијата

Dracthyr

Се што треба да знаете за новата раса

World of Warcraft: Dragonflight конечно ќе ги однесе играчите на долгоочекуваните Dragon Islands (за кој како). Овде, тие ќе се сретнат со неодамна разбудениот вид наречен Dracthyr – змејови кои можат да се трансформираат во луѓе по желба. Оваа нова раса додава повеќе од само наративна интрига и ќе послужи и како раса со играчи кои се трансформираат и меѓусебно (Dracthyr играат втора банана на Ворген на Алијансата и Пандарен, соодветно). Но, Драктирот се уште поуникатни од Ворген или Панди; тие се суштински поврзани со новата класа Evoker.

Во претходна кратка сесија на интервју, водечкиот наративен дизајнер Стив Данузер и водечкиот борбен дизајнер Брајан Холинка за новата комбинација на класа и што тие носат во World of Warcraft: Dragonflight изјавија некои работи. Класата Evoker е првата класа со опсег што Blizzard некогаш ја додаде во World of Warcraft. Сите други класи по објавувањето -Death Knight, Monks и Demon Hunters – се фокусирани на меле. Новата класа ќе може да носи нов оклоп(друга недоволно застапена група во WoW) и да нуди и специјализација за спелување (уништување) и специјализација за лекување (зачувување).

Тоа е комбинација од раса/класа која не е сосема слична на „Demon Hunters“ од експанзијата Legion. Но, иако Evokers и Dracthyr се единствени, има многу опции за приспособување за да го направат вашиот карактер поинаков од кој било друг – многу повеќе од крилјата и роговите Demon Hunters.

Како единствена комбинација за класа и раса, Evoker го жртвува чистото прилагодување што WoW отсекогаш го имал за нешто сосема друго: синергија. „Синергијата помеѓу приказната за расата што стои зад неа и како функционира и игра класот е потесна од сè што сме правеле досега“, рече Данузер.

„Евокерите можат да ги користат своите крилја за да ги оддалечат луѓето, тие можат да дишат оган од нивните усти, тие се способни да ги вратат луѓето назад со опашката“, рече Холинка. „Тоа се работи што не мора да ги прави Gnome. И така, се чини дека, за навистина да се испорача таа фантазија да се биде змеј во светот на Warcraft, да се дозволи само една раса да се игра во класата беше неопходен чекор“. Имаат способност наречена Soar која им овозможува на Evokers да станат во воздух и да фрлат неколку способности додека се мобилни“, рече Холинка. „И така тоа се чувствува многу моќно. Имаме способност за длабок здив, каде што всушност летате, во стилот на Ониксија, и вршите бомбардирање“.

Што се однесува до спецификациите за лекување на зачувување, Холинка рече дека целта е секогаш да се најде ниша, а сепак да им се дозволи да бидат конкурентни во рации и зандани. За Evoker, таа ниша се чини дека е групно заздравување. Но, Холинка не спомна никакви специфични способности како што направи за Devastation. Со двете спецификации на Evoker, се чини дека мобилноста е името на играта. Иако веројатно нема да биде подвижен како постојано движењето на ловецот на демони, големата подвижност на класата за кастинг (обично позната по нивната статична природа) ќе биде доста моќна, особено во темпираните зандани Mythic Plus.

На крајот на краиштата, многу од тоа како Evoker ќе работи во World of Warcraft е нејасно. Не затоа што Blizzard беше срамежлив за класата – Данусер и Холинка всушност беа прилично отворени за неколку од способностите на класот и неговиот идентитет – туку затоа што WoW никогаш порано не видел вака класа. Помеѓу мобилноста, трансформацијата и моќните магии, Евокер се обликува да биде многу уникатна класа во светот на Азерот. И тоа ја прави можеби највозбудливата функција за задниот дел во неколку проширувања.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Медиумот Bloomberg само што изјави дека Microsoft и Xboxзатворија четири студија за игри! Изјава доаѓа од новинарот Џејсон Шрајер. Оние четири студија што се затвораат се Arkane Austin, Tango Gameworks, Alpha Dog Studios и Roundhouse Games.

Arkane Austin и Roundhouse Games неодамна ја креираа играта Redfall во 2023 година, игра која доби мешани критики од лансирањето. Најновиот наслов на Tango Gameworks беше добро прифатениот Hi-Fi Rush во 2023 година, додека исто така беше студио зад франшизата Ghostwire: Tokyo и The Evil Within. И на крај, Alpha Dog е студио познато првенствено по мобилни игри.

Во мејл кој доаѓа од медиумот IGN – што можете да ја прочитате во целост подолу – шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути, изјавил дека одлуката доаѓа поради „повторната приоритизација на насловите и ресурсите“ во Microsoft.

“Today I’m sharing changes we are making to our Bethesda and ZeniMax teams. These changes are grounded in prioritizing high-impact titles and further investing in Bethesda’s portfolio of blockbuster games and beloved worlds which you have nurtured over many decades.

To double down on these franchises and invest to build new ones requires us to look across the business to identify the opportunities that are best positioned for success. This reprioritization of titles and resources means a few teams will be realigned to others and that some of our colleagues will be leaving us.

Booty continues to say that “some members” of the team at Arkane Austin will be moving to other studios within Bethesda while the most recent update to Redfall will be the game’s last as all development is being ended.

These changes are not a reflection of the creativity and skill of the talented individuals at these teams or the risks they took to try new things. I acknowledge that these changes are also disruptive to the various support teams across ZeniMax and Bethesda that bring our games to market. We are making these tough decisions to create capacity to increase investment in other parts of our portfolio and focus on our priority games.”

Целосниот мејл од шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути

Во изјавата на Твитер по објавувањето, Arkane Austin им се заблагодари на сите свои вработени и играчи за игрите што ги направи, притоа појаснувајќи дека серверите на Redfall ќе останат онлајн. Танго Гејмворкс исто така објави соопштение.

Тимот на Roundhouse Games ќе се пресели во ZeniMax Online Studios. Сепак, во мејлот не се споменува дека некој од Tango или Alpha Dog се преселил во други тимови.

Сите промени според мејлот на Мет Бути

Arkane Austin – This studio will close with some members of the team joining other studios to work on projects across Bethesda. Arkane Austin has a history of making impactful and innovative games and it is a pedigree that everyone should be proud of. Redfall’s previous update will be its last as we end all development on the game. The game and its servers will remain online for players to enjoy and we will provide make-good offers to players who purchased the Hero DLC.

Alpha Dog Studios – This studio will also close. We appreciate the team’s creativity in bringing Doom to new players. Mighty Doom will be sunset on August 7 and we will be turning off the ability for players to make any purchases in the game.

Tango Gameworks – Tango Gameworks will also close. We are thankful for their contributions to Bethesda and players around the world. Hi-Fi Rush will continue to be available to players on the platforms it is today.

Roundhouse Games – The team at Roundhouse Games will be joining ZeniMax Online Studios (ZOS). Roundhouse has played a key role in many of our recent game launches and bringing them into ZOS to work on The Elder Scrolls Online will mean we can do even more to grow the world that millions of players call home,

With this consolidation of our Bethesda studio teams, so that we can invest more deeply in our portfolio of games and new IP, a small number of roles across select Bethesda publishing and corporate teams will also be eliminated.

Those whose roles will be impacted will be notified today, and we ask that you please treat your departing colleagues with respect and compassion. We will provide our full support to those who are impacted in today’s notifications and through their transitions, including severance benefits informed by local laws.

These changes are not a reflection of the creativity and skill of the talented individuals at these teams or the risks they took to try new things. I acknowledge that these changes are also disruptive to the various support teams across ZeniMax and Bethesda that bring our games to market. We are making these tough decisions to create capacity to increase investment in other parts of our portfolio and focus on our priority games.

Bethesda remains one of the key pillars of Xbox with a strong portfolio of amazing games and thriving communities. As we look to the future, there is an impressive line-up of games on the horizon. In 2024 alone we have Starfield Shattered Space, Fallout 76 Skyline Valley, Indiana Jones and The Great Circle, and The Elder Scrolls Online’s Golden Road. As we align our plans and resources to best set ourselves up for success in this complex and changing industry, our teams across Arkane Lyon, Bethesda Game Studios, id Software, MachineGames, ZeniMax Online Studios and the Bethesda publishing and corporate teams will be well-positioned to build new IP, explore new game concepts, and expand on our existing franchises.

Дополнување на мејлот од од шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути