Доколку викнете додека играте Don’t Scream, мора да ја рестартирате играта

Некои игри ви кажуваат сè што треба да знаете во насловот, и тоа е веќе стандард во изминативе декади на гејмингот. Доколку не можете да се сетите на некоја таква игра одма ќе ви го дадеме најдобриот пример – Don’t Starve. Тоа е игра за тоа како треба да јадете за да живеете… Многу конкретно нели. Играта Don’t Scream е исто таква, само што има дополнителен слој на предизвик. Тоа е хорор игра каде што, ако врескате во реалниот живот, играта започнува одново… Или на друг начин ова е Хорор игра која што има некој елемент на Soulslike. Ако умрете, тогаш од ново. Односно ако викнете, тогаш од ново.

Се разбира, тоа значи дека ви треба микрофон за да го репродуцирате вашето викање/врескање. Како што објаснува страната на Don’t Scream на Steam, „Морате да го калибрирате вашиот микрофон во играта, така што секое пискање, скокање или дури и мало чкрипење ќе биде регистрирано како крик, зголемувајќи го предизвикот“. Тоа не значи дека не можете да испуштате бучава – прифатливо е ниско зборување – но дури и „тивкото здивнување“ се смета за неуспех. „Можете да ја заобиколите калибрацијата за да викате преку стравови“, објаснуваат девелоперите, „но тоа ќе ја расипе возбудата. За вистинско хорор искуство играјте како што е дизајнирано“.

Don’t Scream има за цел да реплицира хорор филм од пронајдена снимка како The Blair Witch Project, само со траење од 18 минути наместо 81. Ја истражувате плашливата шума Pineview со камера, а тајмерот се намалува само кога се движите. Очигледно ќе има „десетици динамични стравови“ за да ја тестираат вашата храброст на патот.

Што ќе се случи ако стигнете до крајот на 18-минутното траење? Со оглед на тоа што „Don’t Scream“ очигледно нема „приказна“ туку многу „познание“, не очекувам дека ќе има многу до нејзината кулминација надвор од последниот скок и достигнување на Steam, но се работи за патувањето, а не за дестинацијата, како што сакаат да објаснат неверојатно заморните луѓе.

Don’t Scream ја прават двајца инди-програмери кои се од Joure & Joe. Предвидено е да се пушти во Early-Access на 27 октомври оваа година, а девелоперите планираат да додадат повеќе стравови, проширени информации, опционални цели и повеќе во текот на своето време во Early-Access.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.