Гејмерите во Америка потрошиле $57 милијарди во 2023

Во неодамнешниот заеднички извештај објавен од Здружението за софтвер за забава во Америка, беше откриено дека потрошувачката на гејмерите за видео игри во САД до 2023 година изнесувала огромни 57,2 милијарди долари. Тоа означи пораст од година во година од речиси 1 милијарда долари. Во однос на дефектот. Гејмерите инвестирале 48 милијарди долари на видео игри и дополнителна содржина, 6,6 милијарди долари на хардвер и 2,6 милијарди долари на периферни уреди и додатоци.

Гејмингот е најголемото движење!

“These figures reinforce the position of the video game industry as a growth engine for the United States economy,” said ESA President and CEO Stanley Pierre-Louis. “When combined with the fact that nearly two-thirds of Americans play video games regularly, cutting across all demographics and backgrounds, these results confirm the video game industry’s impact as an economic and creative powerhouse with far-reaching cultural influence.

Great content is what drives the video game market, and 2023’s release slate was one of the best in industry history. While mobile, console and PC platforms remain the way most people engage with gaming today, new technologies are expanding the ways people can play. The future continues to be very bright.”

Претседателот и Извршниот Директор на ЗСЗ – Стенли Пиере-Луис
Листата за игри објавена од Здружението за софтвер за забава во Америка

Извештајот ги собира бројките од широчината на целата индустрија, гледајќи на се што потрошувачите ги трошат своите пари, вклучувајќи:

  • Физички и дигитални копии на игри
  • DLC и микротрансакции
  • Трошење на претплата
  • Хардвер
  • Додатоци

Увидите, исто така, открија дека играта со најголема заработка во Америка до 2023 година беше Hogwarts Legacy, а веднаш потоа следеше Call of Duty: Modern Warfare 3. Во однос на мобилните игри, Monopoly GO и Candy Crush Saga беа на врвот на топ листите.

Што е The Entertainment Software Association (ESA)

Здружението за софтвер за забава (ЗСЗ) служи како застапник за индустријата за видео игри во САД. Нејзини членови се иноваторите, креаторите, издавачите и деловните лидери кои повторно ја замислуваат забавата и го трансформираат начинот на кој комуницираме, учиме, поврзуваме и играме. ESA работи на проширување и заштита на динамичниот пазар за видео игри преку иновативни и привлечни иницијативи кои го прикажуваат позитивното влијание на видео игрите врз луѓето, културата и економијата.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.