Еден од креаторите на Star Wars: Knights of the Old Republic изјави зошто BioWare не направиле продолжение

Drew Karpyshyn, еден од писателите на Star Wars: Knights of the Old Republic, фрли малку светлина врз тоа зошто BioWare не го разви продолжението на играта. BioWare и Star Wars се како еден борбен натпревар и веројатно е зошто Star Wars: Knights of the Old Republic се верува дека е една од најдобрите игри на Star Wars таму. Девелоперот е одговорен за толку многу сакани RPG-и како Mass Effect и Dragon Age, но многумина копнееја да ги видат да се вратат во Star Wars и да направат Knights of the Old Republic 3 или некој вид рестартирање. Во Asypr Media се подготвува римејк на играта на BioWare и жирито сè уште не знае како тоа навистина ќе изгледа.

Како и да е, за време на Reddit AMA Star Wars: Knights of the Old Republic, писателот Drew Karpyshyn откри зошто BioWare не го направи Star Wars: Knights of the Old Republic 2 и покрај тоа што развивачот беше пофален за првата игра. Продолжението беше славно развиено од Obsidian Entertainment прилично брзо, што резултираше со тоа што играта се чувствува недовршена во некои области и правејќи ја да се чувствува кабриолет, што доведе до некои модови на обожаватели да помогнат во обновувањето на одредена содржина. Играта сè уште беше примена релативно добро, но имаше брз и карпест развој што и наштети на играта на долг рок. Карпишин им кажа на фановите дека тоа е причината зошто BioWare ја пренела шансата да направи продолжение, истакнувајќи дека издавачите го сакале продолжението во рок од една година, а програмерите не сметале дека тоа е реално.

“We actually didn’t have a chance to get that far,” said Karpyshyn in response to someone acquiring about BioWare’s ideas for a sequel. “Various partners (publishers, etc.) made it clear they wanted a sequel in 1 year, and we didn’t feel that was realistic for the quality we wanted to deliver. So we never even started discussions about what we would do next.”

Karpyshyn продолжи да забележи во друг коментар дека уживал во Star Wars: Knights of the Old Republic 2, но неговото искуство било попречено од избрзаната природа на играта. Писателот продолжи да забележи дека познава некои талентирани луѓе кои работат на римејкот и е „љубопитен“ да види како ќе излезе!

МАРКЕТИНГ

About The Author

RIP БлизКон

Еден од најпознатите настани кој што порано се чекаше со нетпрение, BlizzCon 2024 е откажан, објави компанијата во четвртокот.

„По внимателно разгледување во текот на минатата година, ние во Blizzard донесовме одлука да не го одржиме BlizzCon во 2024 година. Оваа одлука не беше донесена лесно бидејќи BlizzCon останува многу посебен настан за сите нас и знаеме дека многумина од вас со нетрпение го очекуваат.

Иако на оваа година пристапуваме поинаку и истражувавме различни формати на настани во минатото, бидете сигурни дека сме исто толку возбудени како и секогаш да го вратиме BlizzCon во идните години.

За да ги прославиме овие претстојни изданија и да ги зближиме нашите заедници на нови и посебни начини, наскоро ќе споделиме некои возбудливи планови за други трговски саеми и конвенции во индустријата, како што е Gamescom. Не можеме да дочекаме наскоро да ви кажеме повеќе за тие планови“.

Официјалната изјава од Blizzard

БлизКон вообичаено беше настан каде што Blizzard дава различни најави околу своите игри. Во 2023 година, Blizzard го искористи настанот за да ја открие првата експанзија на Diablo 4 наречена Vessel of Hatred, како и три експанзии за World of Warcraft и многу повеќе.

Што се однесува до плановите на Blizzard за оваа година, компанијата вели дека ќе ги сподели деталите за нејзините претстојни лансирања во текот на „следните неколку месеци“.

Компанијата ја затвори својата изјава велејќи дека се надева дека различните настани на кои присуствува ќе ја „доловат суштината“ на Blizzard.

SAD BLIZZARD FAN