Blizzard прекинува со правење на нов контент за Heroes of the Storm

Blizzard ја прослави неодамнешната седма годишнина од нивната MOBA – Heroes of the Storm со намалување на развојот на нов контент, односно целосно прекинување на нов контент. Целиот фоус за играта ќе биде ставен на Client Sustainability и масовни поправки на багови во играта.

Во краткото ажурирање објавено вчера на официјалната веб-страница, Blizzard рече дека сега ќе ја третира MOBA-та на „начин сличен на нашите други долгогодишни игри, StarCraft и StarCraft II“ со продолжување на сезонските промени и ротации на херои, но без планови за нови „ да се додаде содржина за купување“. Или на друг начин кажано… не очекувајте ништо ново!

“This June marks the seven-year anniversary of Heroes of the Storm. Combining legendary characters from all of our universes, it naturally brought players together into a truly unique experience. Heroes and its community are home to some of the most passionate gamers from around the world and we’re committed to making sure that you can continue to enjoy your adventures through the Nexus.

Изјава земена од ComicBook

“Moving forward we will support Heroes in a manner similar to our other longstanding games, StarCraft and StarCraft II. In the future, we’ll continue seasonal rolls and hero rotations, and while the in-game shop will remain operational there are no plans for new for-purchase content to be added. Future patches will primarily focus on client sustainability and bug fixing, with balance updates coming as needed. You continue to be one of our most passionate communities, we’re grateful for your continued dedication and support, and as always, we look forward to seeing you in the Nexus.

Изјава од официјалната страна на Heroes of the Storm

Веста не треба да биде целосно изненадување за играчите, бидејќи Blizzard батали многу работи во Heroes of the Storm со намалување на тимот на играта и откажување на големите еспортски настани во 2018 година. Персоналот беше преместен на други внатрешни проекти, а немаше официјален збор за тоа колку луѓе останаа да работат на МОБА.

ICYMI, шефот на Blizzard, Mike Ybarra, неодамна изјави дека неговата компанија сака „да се врати на настан во живо што ни овозможува да ја славиме заедницата“ и дека е „посветена да го врати BlizzCon“ во 2023 година.

Годишниот настан BlizzCon што се одржува во Anaheim неодамна беше целосно направен Online поради Ковид, а потоа беше целосно откажан оваа година бидејќи Blizzard се соочи со различни обвинувања за недолично однесување на персоналот и токсична култура на компанијата. Во истото интервју, Ybarra ја бранеше и употребата на микротрансакции од страна на Blizzard.

МАРКЕТИНГ

About The Author

EA Sports официјално ја претстави F1 24 на своите фанови со првиот трејлер и листа на нови функции и други новитети. Со лансирање на 31 мај, играта вклучува ремонт на режим на кариера, нов динамичен систем за ракување, ажурирања на кола, Мој тим, Ф1 Свет и повеќе.

Почнувајќи од играта, EA Sports Dynamic Handling „го редефинира чувството на автомобилот за да произведе реални и предвидливи перформанси на тркалото и подлогата“. Програмерите во Codemasters работеа со светскиот шампион во Ф1, Макс Верстапен на новата функција која „додава нова кинематика на суспензијата, надграден модел на гуми, напредна аеродинамична симулација и нови опции за поставување на моторот и автомобилот“, според EA.

За режимот на кариера, F1 24 ќе види голем број нови подобрувања и надградби, вклучувајќи ја и можноста за прв пат да се игра како еден од 20-те возачи од сезоната Ф1 во 2024 година. Други карактеристики на режимот на кариера, благодарение на EA Sports, во F1 24 вклучуваат:

  • Добијте признание: Изградете репутација во Paddock преку целите на патеката. Дневните квестови на трката ги одржуваат играчите фокусирани на карираното знаме. Завршувањето на целите на договорот може да помогне да се обезбеди нов договор или да се отвори патот за тајни состаноци за да се преговара за преселба кон лутиот ривал.
  • Надградби за истражување и развој: репутацијата на возачот, исто така, влијае на поддршката што играчите ја добиваат од нивниот тим. Колку е поголем претставникот, толку е помотивиран тимот. Играчите можат да се вклучат во една иновација или да ги шират ресурсите за порамномерен развој.
  • Заработете признанија: Покрај краткорочните достигнувања, секој возач има долгорочни цели засновани на очекувањата од сезоната. Овие би можеле да се движат од бројот на топ 10 финиширања, Пол позиции до освојување на Светското првенство.
  • Трка со пријател: здружете ги силите или тркајте се како ривали во кариерата за двајца играчи. Со индивидуални цели на возачот, играчите мора да останат фокусирани за да станат возач број еден во тимот.
  • Кариера на предизвик: Совршен вовед пред да се посветите на сезона со 24 трки. Скокни во чевлите на претходно избраниот Ф1® возач и натпреварувај се во серија мини сезони. Гласањето во заедницата ќе влијае на условите и круговите за идните настани.

“The new handling model, powered by EA SPORTS Dynamic Handling will enable players to get maximum performance from their car, with authentic physics giving them the confidence in racing wheel to wheel with their rivals.

Our biggest Career innovation since 2016 delivers more of what our players want with greater variety away from the track. Alongside new handling and Career innovations, updated circuits, new audio, and a refreshed broadcast presentation give players the feeling of being closer to the grid.”

Изјава од Ли Матер, Сениор Креативен Директор на Codemasters за медиумите

Кога ќе излезе, F1 24 ќе биде достапна на PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One и ПЦ.