Coca Cola направи нов вкус специјализиран за гејмери

Coca-Cola се обидува да отсече поголем дел од пазарот на гејмери ​​со воведување на нов вкус кој (наводно) ќе има вкус на пиксели. Добро прочитавте: пиксели. „Coca-Cola Zero Sugar Byte го прави нематеријалниот вкус на пикселот опиплив“, изјави за CNN Оана Влад, виш директор за стратегија во Coca-Cola. Тоа е „вкусот на Coca-Cola што го знаете и го сакате со светли елементи однапред и освежувачки со финишот… Веруваме дека е важно да се биде присутен во просторите каде што играат гејмерите. Coca-Cola одамна ја поддржува гејмерската заедница“. Zero Sugar Byte е вториот нов вкус на Coca-Cola Creations, кој има задача да дојде до иновативни и пазарни вкусови за компанијата. За да го испрати сигналот до нивните основни демографски (гејмери), Кока кола дебитираше со „Бајт“ во метаверзумот преку видео играта Fortnite кон крајот на март, на островот наречен „Pixel Point“ каде што гејмерите на Fortnite можат да играат различни мин-игри во играта. („мини-игри со повеќе играчи инспирирани од сензори“). За да продолжи да ги замаглува линиите помеѓу игрите и реалноста, Кока-Кола исто така ќе ги поттикне гејмерите да земаат физички лименки со газиран пијалок.

Coca-Cola Zero Sugar Byte ќе биде достапна за купување онлајн почнувајќи од 2 мај (додека има залихи). Ќе чини 15 долари за пакување со две парчиња на американските пазари, а ќе биде достапна само верзијата со нула шеќер.

Ви ја претставуваме Coca-Cola Starlight, првото ограничено издание на пенлив пијалок од Coca-Cola Creations. Доживејте суптилно чувство на ладење додека уживате во црвеникавиот пијалок Starlight со нов, но познат одличен вкус на Кока-Кола. Откријте бесконечни можности од новиот свет со Coca-Cola Starlight пред да го снема. Повеќе од еден век, Coca-Cola го одржува својот иконски статус низ целиот свет како симбол на оптимизам кој ги освежи генерациите. Кога го лансиравме „Real Magic“, сакавме да се поврземе и да ги прославиме искуствата што им носат радост на младите луѓе. денес, и тоа нè одведе на нова возбудлива територија“, рече Влад за време на лансирањето на Starlight. „Coca-Cola Creations има за цел да ја изненади, воодушеви и да ја ангажира глобалната публика преку магични и неочекувани вкусови, моменти и соработки – нешто што знаеме дека нашите обожаватели очекуваат од нас“.

Coca-Cola Zero Sugar Byte ќе биде пуштена во продажба, онлајн, на 2-ри мај.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.