Sony инвестира $1 милијарда во Epic Games за градење на Metaverse

Epic Game објави дека добила инвестиција од 2 милијарди долари во развојот на метаверс, од кои половина доаѓа од Sony.

Производителот на PlayStation, кој веќе има малцински интерес во Epic, фрли 1 милијарда долари на развивачот на Unreal и Fortnite за да создаде „нова социјална забава која ја истражува врската помеѓу дигиталниот и физичкиот свет“, се вели во соопштението за печатот. Другата милијарда доаѓа од Инвестицискиот холдинг Kirkbi, мнозински сопственик на The Lego Group. Минатата недела, Epic објави партнерство со Lego за развој на метаверс погодна за семејството, насочен кон децата. Во соопштението за печатот се наведува дека денешната инвестиција ќе ја донесе проценетата вредност на Epic на 31,5 милијарди.

„Како креативна компанија за забава, ние сме воодушевени што инвестираме во Epic за да ги продлабочиме нашите односи на полето на метаверс, простор каде креаторите и корисниците го споделуваат своето време“, рече претседателот, претседател и извршен директор на Sony Group, Кеничиро Јошида во соопштението за печатот. „Исто така, уверени сме дека експертизата на Epic, вклучително и нивниот моќен мотор за игри, во комбинација со технологиите на Sony, ќе ги забрза нашите различни напори како што се развојот на нови дигитални искуства на навивачите во спортот и нашите иницијативи за виртуелно производство.

Инвестицијата доаѓа откако Epic официјално го објави Unreal Engine 5 минатата недела, мотор кој најверојатно ќе игра значајна улога во развојот на што и да е на ум не-Fortnite metaverse Epic. Метаверзумот продолжува да биде популарен збор додека технолошките компании ги развиваат и дефинираат своите верзии на концептот. Epic навидум е пред кривата повеќе од повеќето бизниси, имајќи предвид дека Fortnite веќе отелотворува многу од елементите на „сеопфатниот дигитален свет“ како метаверс често се претставени, што ја прави инвестицијата на Sony разбирлива од таа смисла.

Sony инвестираше 250 милиони долари во Epic во јули 2020 година, давајќи му го малцинскиот интерес да ја зајакне и прошири соработката на технологијата за дигитални екосистеми, имено Unreal Engine. И покрај денешните инвестиции, во соопштението за печатот се забележува дека Epic сè уште има единствена класа на обични акции и дека Тим Свини останува под контрола како извршен директор. Плодовите од ова партнерство и метаверзумот на Epic останува да се видат и веројатно нема да бидат уште некое време, но денешните вести се уште еден значителен монетарен чекор кон остварување на тие планови.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Во новиот блог пост, PlayStation објави дека планираат да додаде компјутерска поддршка за уредот PSVR2 некаде во 2024 година.

Компанијата соопшти дека „во моментов ја тестираме способноста на игрите на PSVR2 да пристапат до дополнителни игри на компјутер“.

Бидејќи овие планови сè уште се во фаза на тестирање, фановите може да очекуваат поддршката за компјутер да пристигне подоцна во текот на годината.

Сепак, ова е само шпекулација. PlayStation не откри точен датум на објавување. Но, компанијата потврди дека „се надеваме дека ќе ја направиме оваа поддршка достапна во 2024 година“.

PlayStation VR

Уредот PSVR2 првпат беше објавен минатата година, со повеќе од триесет игри на лансирање. Ова вклучуваше тринаесет сосема нови наслови. Сепак, VR просторот продолжува да се шири. PlayStation VR2 сепак би можел да користи поширок избор на игри, а поддршката за компјутер дефинитивно би била голем скок напред.

Фановите веќе шпекулираат за некои од потенцијалните компјутерски игри кои би имале корист од овој пристап. Но, PlayStation не елаборираше колку ќе биде обемна поддршката. Apple Vision Pro објавен претходно овој месец, на различни критики. Некои корисници, меѓу другото, не беа задоволни од неговата тежина.

Значи, PSVR2 веројатно има еден конкурент помалку таму. Иако, сè уште има разговори дека Xbox би можел да инвестира во рачен уред некогаш во иднина. Засега, Мајкрософт неодамна објави дека работи на „моќна“ конзола од следната генерација.

Џим Рајан, кој ќе се повлече од функцијата извршен директор во Sony Interactive Entertainment следниот месец, неодамна ги наведе своите најдобри PlayStation игри од секоја генерација.

Се надеваме дека PSVR2 наскоро ќе има можност да вклучи повеќе свои класици со поддршка за компјутер оваа година.