FOR THE WIN! – Најголемата Гејминг конференција во Србија

Заокружете ги вашите каледнари на 29ти и 30ти мај, кога претставници на индустријата за игри од нашиот регион, како и од цела Европа, повторно ќе се појават во Белград за да го пренесат знаењето и визијата кон иднината на нашиот брзорастечки сектор. Во организација на SGA, во Белград ќе се соберат повеќе од 500 работници и ентузијасти од индустријата, меѓу кои и претставници на водечки светски компании.

Од година во година, Конференцијата For the Win! (која се претставува каконастан на стејкхолдери/b2b) постојано се зголемува и навистина станува нова точка за состаноци за европската индустрија за игри. Третото издание на најголемата меѓународна конференција во Србија посветена на развојот на игри ве очекува на 29-ти и 30-ти мај! Покрај веќе традиционалната вечер со keynotes предавања во театарот Битеф, главната програма ќе се одржи во МТС Дворана, со многу дополнителни спин-оф настани, забави и можности за вмрежување и конектирање.

FTW! не е вашата вообичаена конференција за развој на игри. Без вообичаениот „експо“ дел и скапите карти, фокусот е првенствено на размена на знаење и искуство, поврзувајќи ги сите релевантни работници од индустријата, како и поврзување на нашиот регион со европските лидери. На конференцијата, покрај претставниците на Европската федерација за развивачи на Видео игри Европа, ќе присуствуваат и истакнати клучни говорници, голем број домашни и регионални индустриски лидери, како и претставници од академскиот сектор и носителите на одлуки. Меѓу компаниите кои се вклучени во организацијата на настанот и кои ќе имаат свои претставници во програмата се Google (Gamecamp), Epic Games и 3 Lateral, Outfit7, како и бројни други компании и организации од домашниот и регионалниот екосистем на Видео игри.

На YouTube каналот на SGA можете да ја погледнете минатогодишната атмосфера, но и сите три клучни предавања презентирани минатиот мај: феноменални разговори од Мајк Сандерс (ВП на Creative Tech во Activision/Blizzard/King), Џо Твист (едно од нејзините последни некогаш воведни како извршен директор на UKIE) и Денис Фарели од Google.

На YouTube каналот на SGA можете да ја погледнете минатогодишната атмосфера, но и сите три клучни предавања презентирани од минатиот мај: феноменални разговори од Мајк Сандерс (ВП на Creative Tech во Activision/Blizzard/King), Џо Твист (едно од нејзините последни појавувања и предавања како извршен директор на UKIE) и Денис Фарели од Google.

Настанот е наменет за професионалци од доменот на девелопери, како и од други комплементарни индустрии, различни луѓе од стартап екосистемот, носителите на одлуки, но и членовите на академската заедница и самите студенти (преку посебна програмска патека под капата на платформата Shift2Games). Покрај главните делови посветени на развојот на мобилните и „основните“ игри, ќе можете да учествувате и во инспиративни разговори за иднината на индустријата, да се занимавате со различни идеи и да добивате практични совети за надминување на тековната криза на која гејмингот не остана имун, како и можноста за закажување бесплатни консултации со повеќе од 10 експерти од доменот на ИС, правна регулатива, развој на бизнисот, даночни решенија, човечки ресурси и други релевантни области.

Оваа година, за прв пат, конференцијата има своја веб-страница на FTWCONFERENCE.COM, тука, на почетокот на април, може да очекувате да ги најдете најавите на првите истакнати говорници и најважните теми кои ќе бидат на конференцијата.

FOR THE WIN! конференцијата е единствена и по тоа што е потполно бесплатна, а може да учествувате само со покана на организаторот или на некој од партнерите. Друга допуна оваа година е што сега можете да ја поднесете вашата апликација за Wild Card преку веб-страницата на конференцијата. Доколку вашата апликација биде одобрена, ќе имате можност, како и сите други делегати, бесплатно да ја следите комплетната програма на конференцијата. Апликациите се отворени за професионалци од Србија (кои не се дел од SGA мрежата), но за сите оние од поширокиот регион и цела Европа кои ќе ја препознаат вредноста на учеството на ваков настан!

Придружете се на разговорот за иднината на локалниот, регионалниот и европскиот Гејминг Регион, стекнете нови знаења и увиди и – поврзете се со лидерите во индустријата!

МАРКЕТИНГ

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.