Electronic Arts патентираа технологија за да им дозволи на гејмерите да можат да даваат глас на карактерите во игра

Electronic Arts патентираше технологија која може да им овозможи на гејмерите да ги изразат своите ликови во играта, со тоа што ќе го даваат својот глас на карактерите кои што ги играте. Патентот е последен во напорите на EA да воведе иновации во индустријата за игри.

Индустријата за игри нормално ни е позната на сите нас за иновативните технологии кои помагаат да се унапреди понатаму, а EA патентираше многу од нив во изминатите неколку години. Издавачот поднесе патент што им овозможува на гејмерите во игрите да ја менуваат музиката во позаднина за да ги одразуваат емоциите на играчите во април 2023 година. Тој, исто така, патентираше систем кој им овозможува на девелоперите да генерираат пореални модели и анимации и им овозможува на гејмерите нови начини за контрола на нивните ликови во играта во 2022 и 2021 година, соодветно. Изгледа дека издавачот има намера да го одржи овој тренд со својот најнов патент.

Извештајот од VeryAli Gaming покажува дека EA патентирале технологија која, наводно, им овозможува на играчите да ги направат нивните ликови во играта да комуницираат користејќи ги своите гласови. Според патентот, технологијата патентирана од EA ќе користи Synthesizer Module, конвертор на глас за да ги реплицира гласовите на играчите и нивните ликови во играта да кажат што сакаат играчите користејќи ги сопствените гласови. Технологијата ефективно ги претвора играчите во гласовник на нивниот лик од играта, што може да доведе до различни резултати.

Процесот зад технологијата започнува кога играчот го внесува она што сака да го каже неговиот лик во модулот за синтисајзер. VeryAli Gaming спомна дека влезните податоци може да бидат текст, дозволувајќи им на играчите да пишуваат што сакаат да каже нивниот карактер во играта. Модулот потоа произведува изворни акустични карактеристики кои служат како глас или стил што играта го сака – во овој случај, оној на играчот. После тоа, модулот за синтисајзер ќе ги испрати акустичните карактеристики до конвертор на глас, кој потоа ги спојува со вградувањето на целниот звучник на играчот за да го реплицира гласот на играчот за ликот во играта.

Патентот на EA предизвикува некои гејмери да се чудат од помислата дека ќе ги слушнат нивните ликови во играта како го користат сопствениот глас за да комуницираат во играта. Многумина во подредитот r/GamingLeaksAndRumors на Reddit рекоа дека не се радуваат да го слушнат нивниот глас преку нивниот лик во играта и дека би го користеле гласот на славна личност што им се допаѓа, а не нивниот за да го изразат својот карактер. Сепак, со тоа може да се отвори загриженост за авторските права, слични на онаа со гласовниот актер Пол Ајдинг, чии гласовни обожаватели го пресоздадоа преку вештачка интелигенција без негова дозвола.

Од друга страна, патентот на EA може да доведе до резултати кои би можеле да се спротивстават на најдоброто или најлошото гласовно дејствување досега во индустријата за видео игри. Резултатите би можеле да бидат одлични како гласот што дејствува во игрите Disco Elysium и The Last of Us или исто толку лоши како изведбата на Питер Динклиџ како придружникот со вештачка интелигенција на Destiny, Ghost, и оригиналната игра на Resident Evil. Сепак, бидејќи технологијата во овој момент е само патент, останува да се види дали гејмерите некогаш ќе ја добијат раката.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.