Листа на 10-те најскапи филмови некогаш направени

Една од најскапите индустрии во светот, филмскиот бизнис постојано ги зголемува своите приходи, како и трошоците за производство за да биде во тек со новите технолошки и содржински барања на гледачите и филмаџиите. Поради ова, повеќето филмови на оваа листа се од изминатите неколку години. Со големите буџетски холивудски филмски компании како Дизни, Амазон и Универзал кои ги купуваат и користат сите помали имиња во филмот, лесно е да се види како филмовите на оваа листа стигнале овде – особено сите филмови во сопственост на Дизни.

Да појасниме: филмовите на оваа листа се сите филмови што се завршени и објавени во јавноста, не вклучувајќи ги филмовите што не се. Бројките во овој напис ги одразуваат трошоците за снимање, не вклучувајќи ги трошоците како што се промоции, реклами, реклами, постери итн. Бидејќи повеќето продукциски компании не ги објавуваат реалните трошоци за производство, овие податоци се проценети – повеќе од веројатно потценети – од филмот индустриски професионалци и писатели кои имаат задача да го сторат тоа.

10. Star Wars: The Last Jedi (2017)

$300 Million

Star Wars: The Last Jedi е првиот од новите трилогиски филмови на Star Wars што се споменува. Со заработка од импресивни 620 милиони долари на Америчкиот бокс офис, овој додаток на канонот имаше многу да понуди на општата публика. Бидејќи сè уште е најнискиот буџет од трите, визуелните ефекти во филмот сè уште се исклучително забавни и возбудливи за гледање.

9. Avengers: Infinity War (2018)

$325 Million

Првиот од големиот ансамбл филмови на Марвел на оваа листа, Avengers: Infinity War беше и продолжува да биде огромен успех во новата ера на филмови за суперхерои. Иако пазарот е дефинитивно презаситен и презаситен, ова конкретно продолжение најверојатно ќе остане запишано во историјата како еден од најдобрите филмови за суперхерои со најмногу акција на сите времиња. Со речиси двојно поголем буџет од бруто-домашната заработка на благајните, трошоците и трудот секако вредеа.

8. Fast X (2023)

$340 Million

Во 10-тото продолжение од оваа апсолутно пренајдобра филмска франшиза, Fast X ја продолжува 22-годишната традиција со славна, бесрамна желба. Несомнено поттикнат од меѓународните следбеници по сите овие години, филмот едвај го надминува огромниот буџет, заработувајќи само 146 милиони долари дома. И покрај ова, Fast X е дел од супер филмска франшиза полн со препознатливи имиња и лица кои покажаа нула знаци на забавување. Којзнае уште колку филмови за Брзи и бесни ќе има.

7. Avatar: The Way of Water (2022)

$350 Million

Многу очекуваното продолжение на визуелното ремек-дело што му претходеше, Avatar: The Way of Water е изненадувачки ниско на оваа листа поради количината на специјални ефекти и CGI што ги бара. Со револуционерната технологија за камера на Џејмс Камерон развиена од него и неговата компанија, ова е првото од многуте продолженија што доаѓаат што ќе ги собори буџетските и благајните рекорди во годините што доаѓаат. Како што стои, „Аватар“ е трет филм со најголема заработка на сите времиња.

6. Avengers: Endgame (2019)

$356 Million

Еден од најимпресивните распони за трошоци/приходи на оваа листа е Avengers: Endgame: неверојатно успешниот последен дел на филмовите од актерската екипа на ансамблот Avengers. Поради големиот успех од Avengers: Infinity War, креативниот тим на Avengers за овој филм имаше малку финансиски проблеми. Прикажувајќи принос од 858 милиони долари во домашните кино благајни, секоја цена за овој филм вредеше.

5. Avengers: Age of Ultron (2015)

$365 Million

Повисоко на оваа листа отколку што може да се очекува: Avengers: Age of Ultron места со највисок буџет од сите филмови на ансамблот Avengers. Иако не беше толку успешен како следните два дела, цената на CGI и додадените визуелни ефекти може јасно да се видат во третиот чин на филмот.

4. Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2011)

$379 Million

Еден од помалку успешните придонеси за филмската франшиза, Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides ја продолжува сагата, но на крајот не ја постигнува својата финансиска цел. Чини 379 милиони долари и вратени 241 милион долари дома, се чини дека Џони Деп беше единствениот што доби од ова, имајќи предвид дека заработи 55 милиони долари за оваа улога и 265 милиони долари за сите 5 филмови заедно.

3. Star Wars: The Rise of Skywalker (2019)

$416 Million

Еден од трите финансиски гиганти од „Војна на ѕвездите“ на оваа листа, „Војна на ѕвездите: Подемот на Скајвокер“ не се претстави толку добро како што студиото мораше да очекува. Како трет и последен дел од новата трилогија Star Wars, очекувањата од публиката беа високи, а притисокот врз студиото беше уште поголем. Генерално, филмот се претстави добро, но едвај стекна нето профит.

2. Jurassic World: Fallen Kingdom (2018)

$432 Million

Еден од посмешните филмови на оваа листа, Светот Јура: Паднатото кралство е она што се случува кога огромен CGI буџет ќе им биде доделен на дино-глупавите: два часа големи експлозии, големи диноси и заплет тенок како хартија. Додека визуелните ефекти и CGI беа на место за овој филм, бледото пишување изгледаше како последователна мисла за студиото. За среќа, публиката секогаш ќе сака да гледа повеќе дино-акции, така што филмската франшиза Парк Јура има ветувачка иднина.

1. Star Wars: The Force Awakens (2015)

$447 Million

Со највисок буџет и највисока домашна заработка на бокс-офисот на оваа листа, Star Wars: The Force Awakens го краде шоуто и ги продлабочува веќе длабоките кратери на џебовите на Lucasfilm, односно Дизни. Како прва од најновата трилогија Star Wars, очекувањата на публиката беа исклучително високи. Знаејќи го ова, студиото тргна по безбедна рута и го направи заплетот доста сличен на Star Wars: A New Hope. И покрај тоа што гледачите го гледаа ова, публиката се враќаше повторно и повторно за да го гледа во кината, земајќи ги солидните визуелни ефекти и давајќи му на филмот 936 милиони долари заработка од домашниот бокс-офис.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Медиумот Bloomberg само што изјави дека Microsoft и Xboxзатворија четири студија за игри! Изјава доаѓа од новинарот Џејсон Шрајер. Оние четири студија што се затвораат се Arkane Austin, Tango Gameworks, Alpha Dog Studios и Roundhouse Games.

Arkane Austin и Roundhouse Games неодамна ја креираа играта Redfall во 2023 година, игра која доби мешани критики од лансирањето. Најновиот наслов на Tango Gameworks беше добро прифатениот Hi-Fi Rush во 2023 година, додека исто така беше студио зад франшизата Ghostwire: Tokyo и The Evil Within. И на крај, Alpha Dog е студио познато првенствено по мобилни игри.

Во мејл кој доаѓа од медиумот IGN – што можете да ја прочитате во целост подолу – шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути, изјавил дека одлуката доаѓа поради „повторната приоритизација на насловите и ресурсите“ во Microsoft.

“Today I’m sharing changes we are making to our Bethesda and ZeniMax teams. These changes are grounded in prioritizing high-impact titles and further investing in Bethesda’s portfolio of blockbuster games and beloved worlds which you have nurtured over many decades.

To double down on these franchises and invest to build new ones requires us to look across the business to identify the opportunities that are best positioned for success. This reprioritization of titles and resources means a few teams will be realigned to others and that some of our colleagues will be leaving us.

Booty continues to say that “some members” of the team at Arkane Austin will be moving to other studios within Bethesda while the most recent update to Redfall will be the game’s last as all development is being ended.

These changes are not a reflection of the creativity and skill of the talented individuals at these teams or the risks they took to try new things. I acknowledge that these changes are also disruptive to the various support teams across ZeniMax and Bethesda that bring our games to market. We are making these tough decisions to create capacity to increase investment in other parts of our portfolio and focus on our priority games.”

Целосниот мејл од шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути

Во изјавата на Твитер по објавувањето, Arkane Austin им се заблагодари на сите свои вработени и играчи за игрите што ги направи, притоа појаснувајќи дека серверите на Redfall ќе останат онлајн. Танго Гејмворкс исто така објави соопштение.

Тимот на Roundhouse Games ќе се пресели во ZeniMax Online Studios. Сепак, во мејлот не се споменува дека некој од Tango или Alpha Dog се преселил во други тимови.

Сите промени според мејлот на Мет Бути

Arkane Austin – This studio will close with some members of the team joining other studios to work on projects across Bethesda. Arkane Austin has a history of making impactful and innovative games and it is a pedigree that everyone should be proud of. Redfall’s previous update will be its last as we end all development on the game. The game and its servers will remain online for players to enjoy and we will provide make-good offers to players who purchased the Hero DLC.

Alpha Dog Studios – This studio will also close. We appreciate the team’s creativity in bringing Doom to new players. Mighty Doom will be sunset on August 7 and we will be turning off the ability for players to make any purchases in the game.

Tango Gameworks – Tango Gameworks will also close. We are thankful for their contributions to Bethesda and players around the world. Hi-Fi Rush will continue to be available to players on the platforms it is today.

Roundhouse Games – The team at Roundhouse Games will be joining ZeniMax Online Studios (ZOS). Roundhouse has played a key role in many of our recent game launches and bringing them into ZOS to work on The Elder Scrolls Online will mean we can do even more to grow the world that millions of players call home,

With this consolidation of our Bethesda studio teams, so that we can invest more deeply in our portfolio of games and new IP, a small number of roles across select Bethesda publishing and corporate teams will also be eliminated.

Those whose roles will be impacted will be notified today, and we ask that you please treat your departing colleagues with respect and compassion. We will provide our full support to those who are impacted in today’s notifications and through their transitions, including severance benefits informed by local laws.

These changes are not a reflection of the creativity and skill of the talented individuals at these teams or the risks they took to try new things. I acknowledge that these changes are also disruptive to the various support teams across ZeniMax and Bethesda that bring our games to market. We are making these tough decisions to create capacity to increase investment in other parts of our portfolio and focus on our priority games.

Bethesda remains one of the key pillars of Xbox with a strong portfolio of amazing games and thriving communities. As we look to the future, there is an impressive line-up of games on the horizon. In 2024 alone we have Starfield Shattered Space, Fallout 76 Skyline Valley, Indiana Jones and The Great Circle, and The Elder Scrolls Online’s Golden Road. As we align our plans and resources to best set ourselves up for success in this complex and changing industry, our teams across Arkane Lyon, Bethesda Game Studios, id Software, MachineGames, ZeniMax Online Studios and the Bethesda publishing and corporate teams will be well-positioned to build new IP, explore new game concepts, and expand on our existing franchises.

Дополнување на мејлот од од шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути