PlayStation сакаат да додадат реклами во нивните игри, посебно во Free To Play игрите

Пред некое време XBOX најавија дека сакаат во нивните игри и на нивната платформа да вклучат повеќе реклами во бесплатните игри, изгледа дека и конкуренцијата PlayStation исто така ја тестира ова опција. Очигледно и они сакаат да направат уште по неколку милиончиња со реклами.

Според Advertising Insider, Sony сака да ги охрабри девелоперите да креираат бесплатни игри со додавање на овој нов начин за нивна монетизација надвор од микротрансакции. Слично на она што го знаеме за планот на XBOX, целта на Sony е рекламите да се вклопат во остатокот од играта, како ставање реални реклами на билбордите на виртуелните спортски стадиони. Sony исто така бара опција како да ги наградува играчите за гледање реклами и промоции со Items во самите игри, вклучително и аватари. Под тоа може да се каже нешто како во играта да се стави двоглед кој што ќе служи за гледање на некои работи во далечина.

Иако веќе знаеме дека Microsoft не планира да ги намали приходите, Sony сè уште одлучува дали ќе преземе удел во ова, затоа им е само план. Што се однесува до компаниите со кои Sony ќе биде партнер, еден извор во извештајот гласеше дека Sony има строг процес на проверка за избор на рекламни партнери, исклучувајќи ја секоја компанија што собира лични информации како што се адреси и имиња на e-mails. Програмата на Sony треба да започне до крајот на оваа година. Доколку започне ќе биде многу опасна работа, и ќе се повторни она што на YouTube се вика “YouTube Adpocalypse

Има одредени грижи за програмата, имено како компаниите ќе можат да ги следат гејмерите и нивните навики за купување откако ќе ја видат рекламата во играта. Некои промотори/комапнии можеби ќе сакаат да избегнат да го ветуваат својот производ во игри со насилна содржина. Наводно, XBOX планира да ја лансира својата рекламна програма до третиот квартал на 2022 година. Тоа би можело да вклучува реклами што се прикажуваат како рендерирани билборди во тркачките игри. Добивката ќе биде поделена помеѓу развивачот на играта и рекламната компанија.

Рекламирањето во игрите не е нов концепт, но првпат се гледа како XBOX и PlayStation се посветуваат на идејата на ова ниво. Претходно, видовме дека ЕА ги отстранува рекламите од UFC 4 по барањето и нервозата на фановите, а видовме дека NBA 2K21 додава реклами што не може да се прескокнат на своите екрани на вчитување.

Со едно може да се сложиме а тоа е дека во иднина ќе бидеме максимално натрупани со реклами на секој чекор

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

About The Author

Медиумот Bloomberg само што изјави дека Microsoft и Xboxзатворија четири студија за игри! Изјава доаѓа од новинарот Џејсон Шрајер. Оние четири студија што се затвораат се Arkane Austin, Tango Gameworks, Alpha Dog Studios и Roundhouse Games.

Arkane Austin и Roundhouse Games неодамна ја креираа играта Redfall во 2023 година, игра која доби мешани критики од лансирањето. Најновиот наслов на Tango Gameworks беше добро прифатениот Hi-Fi Rush во 2023 година, додека исто така беше студио зад франшизата Ghostwire: Tokyo и The Evil Within. И на крај, Alpha Dog е студио познато првенствено по мобилни игри.

Во мејл кој доаѓа од медиумот IGN – што можете да ја прочитате во целост подолу – шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути, изјавил дека одлуката доаѓа поради „повторната приоритизација на насловите и ресурсите“ во Microsoft.

“Today I’m sharing changes we are making to our Bethesda and ZeniMax teams. These changes are grounded in prioritizing high-impact titles and further investing in Bethesda’s portfolio of blockbuster games and beloved worlds which you have nurtured over many decades.

To double down on these franchises and invest to build new ones requires us to look across the business to identify the opportunities that are best positioned for success. This reprioritization of titles and resources means a few teams will be realigned to others and that some of our colleagues will be leaving us.

Booty continues to say that “some members” of the team at Arkane Austin will be moving to other studios within Bethesda while the most recent update to Redfall will be the game’s last as all development is being ended.

These changes are not a reflection of the creativity and skill of the talented individuals at these teams or the risks they took to try new things. I acknowledge that these changes are also disruptive to the various support teams across ZeniMax and Bethesda that bring our games to market. We are making these tough decisions to create capacity to increase investment in other parts of our portfolio and focus on our priority games.”

Целосниот мејл од шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути

Во изјавата на Твитер по објавувањето, Arkane Austin им се заблагодари на сите свои вработени и играчи за игрите што ги направи, притоа појаснувајќи дека серверите на Redfall ќе останат онлајн. Танго Гејмворкс исто така објави соопштение.

Тимот на Roundhouse Games ќе се пресели во ZeniMax Online Studios. Сепак, во мејлот не се споменува дека некој од Tango или Alpha Dog се преселил во други тимови.

Сите промени според мејлот на Мет Бути

Arkane Austin – This studio will close with some members of the team joining other studios to work on projects across Bethesda. Arkane Austin has a history of making impactful and innovative games and it is a pedigree that everyone should be proud of. Redfall’s previous update will be its last as we end all development on the game. The game and its servers will remain online for players to enjoy and we will provide make-good offers to players who purchased the Hero DLC.

Alpha Dog Studios – This studio will also close. We appreciate the team’s creativity in bringing Doom to new players. Mighty Doom will be sunset on August 7 and we will be turning off the ability for players to make any purchases in the game.

Tango Gameworks – Tango Gameworks will also close. We are thankful for their contributions to Bethesda and players around the world. Hi-Fi Rush will continue to be available to players on the platforms it is today.

Roundhouse Games – The team at Roundhouse Games will be joining ZeniMax Online Studios (ZOS). Roundhouse has played a key role in many of our recent game launches and bringing them into ZOS to work on The Elder Scrolls Online will mean we can do even more to grow the world that millions of players call home,

With this consolidation of our Bethesda studio teams, so that we can invest more deeply in our portfolio of games and new IP, a small number of roles across select Bethesda publishing and corporate teams will also be eliminated.

Those whose roles will be impacted will be notified today, and we ask that you please treat your departing colleagues with respect and compassion. We will provide our full support to those who are impacted in today’s notifications and through their transitions, including severance benefits informed by local laws.

These changes are not a reflection of the creativity and skill of the talented individuals at these teams or the risks they took to try new things. I acknowledge that these changes are also disruptive to the various support teams across ZeniMax and Bethesda that bring our games to market. We are making these tough decisions to create capacity to increase investment in other parts of our portfolio and focus on our priority games.

Bethesda remains one of the key pillars of Xbox with a strong portfolio of amazing games and thriving communities. As we look to the future, there is an impressive line-up of games on the horizon. In 2024 alone we have Starfield Shattered Space, Fallout 76 Skyline Valley, Indiana Jones and The Great Circle, and The Elder Scrolls Online’s Golden Road. As we align our plans and resources to best set ourselves up for success in this complex and changing industry, our teams across Arkane Lyon, Bethesda Game Studios, id Software, MachineGames, ZeniMax Online Studios and the Bethesda publishing and corporate teams will be well-positioned to build new IP, explore new game concepts, and expand on our existing franchises.

Дополнување на мејлот од од шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути