Научник ги истренирал своите глувчиња да играат DOOM

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Има нов Doomslayer во градот кој што е многу повеќе од обичниот човек, во буквална смисла. Невролог од Будимпешта, ги тренирал своите три миленичиња стаорци да играат Doom 64, докажувајќи колку овие мали животни можат да бидат интелигентни – и смртоносни.

Според The Daily Mail, научникот Viktor Toth го започнал процесот со конструирање на сопствена VR систем за трите глувчиња, соодветно именувани Carmack, Romero и Tom. Може да заклучите зошто тие се имињата на глувчињата – Оригиналните креатори на DOOM. Тот го направил ова со ставање на стаорците на подвижна топка пред екранот на неговиот компјутер, дозволувајќи им да играат Doom во прво лице. Нивното тренирање било многу сериозно и уникатно. Започнало со тоа што се движеле низ прави коридори кои што немале многу детали. Како што поминувало времето стазите станувале повеќе комплексни со повеќе детали. И на крај се доставило коридори кои што биле само слепи (не воделе никаде) и чудни коридори кои што немале никаква смисла за да се иде по нив за минување на приказната во играта.

“Rats can be taught very complex tasks and I wanted to teach them to move in the right direction of the game without me interfering.”

Viktor Toth

Кога стаорците успешно се движеле низ лавиринтите, Тот ги наградил со слатка вода. Ако се чинеше дека стаорците се под стрес, Тот вели дека брзо ги симнал од топката и наместо тоа си играл со нив.

Откако Кармак, Ромеро и Том биле навикнати да се движат во играта, Тот им ја претставил познатата пушка на Doom. Првично планирал да ги научи стаорците да гризат цевка за да пукаат, но тој открил дека учењето да прават движења “Rearing Motion” било поефективно. Откако убиле демон, Тот потоа ги наградил стаорците со грозје, банани и други слатки задоволства, поттикнувајќи ги суштествата да ги ловат и убиваат чудовиштата.

Во овој момент, трите стаорци имаат општо разбирање за тоа како да играат Doom и соодветно реагираат на новите пречки и промените во животната средина. Иако ова може да звучи како многу работа за глувчињата, Тот вели дека верува дека малите момци уживаат во процесот. Според Тот, глувчињата се „многу љубопитни суштества и сакаат да откријат што се случува“.

“If a task is complicated enough. The rats start to enjoy it–at least that’s my own hypothesis.”

Viktor Toth

Според Тот, следниот чекор во процесот е да ги научи глувчињата како да го менуваат оружјето и „зошто би им требало за различни ситуации“. Сепак, тој вели дека моментално не е сигурен дали воведувањето на тие механики ќе ги совладаат. Бидете сигурни дека нема да се соочите со тројцата глувчиња во Fortnite во скоро време, но кој знае што носи иднината…

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Warframe (2) ќе биде Souls игра? Или воопшто нема да е побрзана со Warframe

Warframe е на пазарот веќе долго време, и играта е на исто прекарасно ниво од нејзиното ланисрање до денес. Инвеститорот, Digital Extremes, има намера да ја одржува играта и да работи во наредните времиња, но тоа не значи дека не истражува и други начини за производство на игри.

Имено, Digital Extremes штотуку стави заштитен знак на љубопитна нова интелектуална сопственост, „Soulframe“. Постои јасна, и веројатно намерна, сличност помеѓу насловите Soulframe и Warframe, што наведе некои да веруваат дека развивачот би можел да биде во раните фази на производство на целосно продолжение на една од најдолготрајните игри во живо.

Иако е една од најпопуларните стари игри на Steam, Warframe континуирано добива големи нови ажурирања на содржина и пакети за проширување за играчите да уживаат. Digital Extremes е обврзана да се обиде да ја одржи играта и да работи што е можно подолго, но постоењето на трговската марка Soulframe може многу добро да сугерира дека студиото може да се обиде да истражи други опции во текот на следните неколку години, особено затоа што повеќето од Другите проекти на DE кои не се од Warframe, како што е The Amazing Eternals, завршија откажани поради слабиот интерес на играчите.

Бидејќи моментално не се знае практично ништо за Soulframe, вреди да се истакне дека тоа може да биде и проект кој е целосно неповрзан со Warframe, бидејќи зборот директно упатува на биомеханичките конструкции што играчите ги користат во борба. За таа цел, изгледа како сигурна претпоставка дека, ако ова биде продолжение, на некој начин ќе го задржи зборот „Warframe“. Тековната верзија на трговската марка на Digital Extremes едноставно вели дека тоа е, всушност, видео игра со некој вид елементи на онлајн услуга.

Дали Soulframe се однесува на Warframe или не, ќе биде големото прашање што Digital Extremes ќе го разјасни порано или подоцна. Малку е веројатно дека DE наскоро ќе престане да го поддржува својот најважен производ, со големи ажурирања на содржината, како што е одложеното проширување на Warframe Duviri Paradox, што допрва треба да излезе.

Фактот дека Warframe е сè уште популарен и често се појавува на листите на најдобрите игри со услуги во живо на пазарот доволно зборува за посветеноста на Digital Extremes на својот водечки производ. Бидејќи претходните обиди на студиото за диверзификација или целосно пропаднаа или едноставно пропаднаа – како во случајот со Sword Coast Legends – не е чудно да се види DE како се обидува да воспостави поразновидно портфолио на игри.