Genshin Impact наднимала приход од $3 милијарди

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Кога за прв пат беше прикажана Genshin Impact, Nintendo фановите многу тешко ја прифатија играта. Штандовите на PlayStation од играта беа натрупани со гејмери кои што ја напаѓаа дека е многу инспирирана од Zelda: Breath of the Wild, до степен што PlayStation сакале да направат Zelda но за нивните конзоли. Многу од сликите може да ги погледнете ТУКА. Сепак, кинескиот развивач miHoYo е тој што беше “кој последен се смее најслатко се смее”, бидејќи беше објавено дека верзијата за телефони си собира околу $1 милијарда приход на секои шест месеци! Имајте на ум дека ова е одвоено од она што го заработува на PC и на конзолите. Причината за тоа е што многу повеќе гејмери трошат пари преку телефон за разлика од PC и PlayStation. И интересно е што многу повеќе е играта преку телефони.

Sensor Tower, кој ги разбранува бројките, објаснува: „По објавувањето на играта низ целиот свет, на играта и беа потребни 171 ден за да ги генерира своите први 1 милијарда долари на мобилни телефони, не вклучувајќи го трошењето преку продавници за Android од трети страни. Потоа беа потребни дополнителни 195 дена за да се акумулираат дополнителни 1 милијарда долари – што резултираше за играта да заработи 2 милијарди долари само во првата година. Genshin Impact ја премина пресвртницата од 3 милијарди долари 185 дена подоцна, што значи дека играта има просечен приход од 1 милијарда долари на секои шест месеци, што ја прави една од најуспешните мобилни игри на сите времиња.”

Иако бројките на конзолата се веројатно многу пониски, би можеле да ризикуваме дека и тие да бидат сè уште импресивни, што можеби на некој начин објаснува зошто Sony се толку опседнат со овие игрис. Шефот на PlayStation, Џим Рајан, минатата година навести дека неговата компанија ќе приспособи дел од својата најголема интелектуална сопственост на мобилните телефони, и гледањето на ваквите бројки, изгледа како паметна инвестиција.

Сосема очекувано, Кина е земјата од која доаѓаат најмногу приходите за играта. Ова има смисла бидејќи програмерите зад Genshin Impact, MiHoYo, се базирани таму. Јапонија и САД се на второто и третото место соодветно. Значи, оваа вест веројатно значи дека нивните извори на приходи се дури и повисоки отколку што се пријавени бидејќи овде не се земаат предвид платформите PS4, PS5 и PC. Тие, исто така, посочија дека наскоро ќе излезе (треба да излезе) Switch верзија. Што значи дека тие веројатно ќе заработат уште повеќе пари откако ќе бидат објавени.

Ова е прилично позитивна вест за компанијата, која неодамна мораше да го одложи ажурирањето на Version 2.7 на неодредено време. Така, иако тоа сигурно ќе доведе до пад на приходите на претпоставениот краток рок, бидејќи работите ќе се средат во Кина. Тие сигурно имаат повеќе од доволно пари за да лебдат во ова време. Genshin Impact е бесплатна за PC (преку Epic Games Store и официјалната веб-страна), PlayStation 4, PlayStation 5, Android, iOS, а наскоро доаѓа и на Nintendo Switch.

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

PC
Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

The Last of Us Part 1 е одложена и повеќе нема да го дочекува првичното објавување на 3ти март. Наместо тоа, играта е одложена до крајот на тој месец и сега ќе излезе на 28 март. Naughty Dog рече дека дополнителното време потрошено работејќи на играта ќе биде искористено за „да се осигураме дека дебито на The Last of Us Part I е во најдобра можна форма“.

Одложувањето беше објавено оваа недела во твит од профилот на Naughty Dog во кој најпрво им се заблагодари на луѓето за поддршката на франшизата поради тековната ТВ адаптација на The Last of Us, која доминира во разговорите откако првпат почна да се емитува. Студиото призна дека има луѓе кои ја сакале преработената верзија на The Last of Us која дебитираше неодамна на PS5 и уште повеќе кои сега беа заинтересирани за играта благодарение на шоуто HBO и да им дадат на тие луѓе најдоброто искуство, играта. треба повеќе работа.

The Last of Us Part I е римејк на оригиналниот The Last of Us со обновена игра, вклучувајќи некои дополнителни и ажурирани функции. Нејзината верзија за компјутер е една од неколкуте порти за PlayStation на PC што Sony ги постави на таа платформа во последниве години и доаѓа во скоро совршено време сега со оглед на тоа што сме во средината на The Last of Us на HBO.