Genshin Impact наднимала приход од $3 милијарди

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Кога за прв пат беше прикажана Genshin Impact, Nintendo фановите многу тешко ја прифатија играта. Штандовите на PlayStation од играта беа натрупани со гејмери кои што ја напаѓаа дека е многу инспирирана од Zelda: Breath of the Wild, до степен што PlayStation сакале да направат Zelda но за нивните конзоли. Многу од сликите може да ги погледнете ТУКА. Сепак, кинескиот развивач miHoYo е тој што беше “кој последен се смее најслатко се смее”, бидејќи беше објавено дека верзијата за телефони си собира околу $1 милијарда приход на секои шест месеци! Имајте на ум дека ова е одвоено од она што го заработува на PC и на конзолите. Причината за тоа е што многу повеќе гејмери трошат пари преку телефон за разлика од PC и PlayStation. И интересно е што многу повеќе е играта преку телефони.

Sensor Tower, кој ги разбранува бројките, објаснува: „По објавувањето на играта низ целиот свет, на играта и беа потребни 171 ден за да ги генерира своите први 1 милијарда долари на мобилни телефони, не вклучувајќи го трошењето преку продавници за Android од трети страни. Потоа беа потребни дополнителни 195 дена за да се акумулираат дополнителни 1 милијарда долари – што резултираше за играта да заработи 2 милијарди долари само во првата година. Genshin Impact ја премина пресвртницата од 3 милијарди долари 185 дена подоцна, што значи дека играта има просечен приход од 1 милијарда долари на секои шест месеци, што ја прави една од најуспешните мобилни игри на сите времиња.”

Иако бројките на конзолата се веројатно многу пониски, би можеле да ризикуваме дека и тие да бидат сè уште импресивни, што можеби на некој начин објаснува зошто Sony се толку опседнат со овие игрис. Шефот на PlayStation, Џим Рајан, минатата година навести дека неговата компанија ќе приспособи дел од својата најголема интелектуална сопственост на мобилните телефони, и гледањето на ваквите бројки, изгледа како паметна инвестиција.

Сосема очекувано, Кина е земјата од која доаѓаат најмногу приходите за играта. Ова има смисла бидејќи програмерите зад Genshin Impact, MiHoYo, се базирани таму. Јапонија и САД се на второто и третото место соодветно. Значи, оваа вест веројатно значи дека нивните извори на приходи се дури и повисоки отколку што се пријавени бидејќи овде не се земаат предвид платформите PS4, PS5 и PC. Тие, исто така, посочија дека наскоро ќе излезе (треба да излезе) Switch верзија. Што значи дека тие веројатно ќе заработат уште повеќе пари откако ќе бидат објавени.

Ова е прилично позитивна вест за компанијата, која неодамна мораше да го одложи ажурирањето на Version 2.7 на неодредено време. Така, иако тоа сигурно ќе доведе до пад на приходите на претпоставениот краток рок, бидејќи работите ќе се средат во Кина. Тие сигурно имаат повеќе од доволно пари за да лебдат во ова време. Genshin Impact е бесплатна за PC (преку Epic Games Store и официјалната веб-страна), PlayStation 4, PlayStation 5, Android, iOS, а наскоро доаѓа и на Nintendo Switch.

МАРКЕТИНГ

Тагови:

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Фондот за јавни инвестиции на Саудиска Арабија, кој што е дупка без дно но полна со пари, чија задача е да ја диверзифицира економијата на нацијата, се здоби со 5,01 отсто од акциите во Нинтендо.

Веста беше објавена во поднесување до Министерството за финансии на Јапонија, пишува Bloomberg. Тоа следи по слични инвестиции направени минатата година во Capcom, EA, Take-Two и Activision, заедно со речиси целосна сопственост на SNK.

Bloomberg вели дека ова ќе го направи Фондот за јавни инвестиции „петти по големина акционер на компанијата“. Ако ова е прв пат да наидете на ваков вид пари, знајте дека PIF е многу лошо нешто, како и човекот што го води, саудискиот престолонаследник Mohammed bin Salman.

Saudi Arabia spent the last year throwing money around the video game industry, with strategic investments in companies like Activision Blizzard, Electronic Arts, Take-Two Interactive, Capcom, and Nexon. Like many of Mohammed bin Salman’s dealings, these purchases fall within the Saudi Vision 2030 strategy established during his mid-decade rise to power, which on paper is meant to diversify the kingdom’s oil-centric economy.

In reality, however, Saudi Vision 2030 is largely a propaganda campaign focused on whitewashing Saudi Arabia’s atrocious human rights record. The regressive monarchy seemingly hopes that aligning itself with entertainment industries around the world might loosen the purse strings of businesses wary of investing in the oil-rich country’s economy, especially with the murder of journalist Jamal Khashoggi and the ongoing, U.S.-backed Yemeni genocide still looming overhead.

Видео игрите не се единствената индустрија за забава на страниците на PIF. Холивуд не е непознат за саудиските пари во последниве години, а спортските тимови и натпревари исто така беа главен приоритет за престолонаследникот. Купувањето со големи пари на премиерлигашот Њукасл минатата година помина и покрај големите протести поради состојбата со човековите права во државата, додека парите од ПИФ исто така се потрошени на сè, од коњски трки до Формула 1.