Режисерот на Morbius мисли дека Вампирот може да го победи Doctor Strange

Морбиус, главниот лик на Морбиус, е чуден супернегативец од скокот: измачуван научник кој си дал способности слични на вампири – и глад слични на вампири – и често му треба суперхерој на Марвел за да го држи под контрола. Но, имаше една приказна што режисерот на Морбиус, Даниел Еспиноза (Дете 44) ја користеше за да им покаже на директорите зошто неговиот филм Морбиус беше повеќе од само чудниот лудо непријател на Спајдермен:

Во тоа време Морбиус за малку ќе го убиеше доктор Стрејнџ.

„Го сакам моментот кога ја цица животната енергија на Доктор Стрејнџ“, изјави Еспиноза за Polygon over Zoom. Тој не спомна број на издание, но мислиме дека веројатно зборуваше за Doctor Strange, Sorcerer Supreme #53 од 1993 година, во која негативецот Nightmare ги спротивставува д-р Мајкл Морбиус и д-р Стивен Стрејнџ, а не на операција. Продолжив да им го удирам тоа на сите директори, како, не разбираш. Овој човек бил на работ да го претепа Доктор Стрејнџ! Ова не е никој. И ние навистина не ги знаеме крајот на неговите моќи. Сакав да го изразам она – во стриповите, пред 15 години беше воведена идејата за тотем на пајакот.”

Во раните 00-ти, Ј. Мајкл Страчински воведе класа на ликови слични на богови во стриповите на Спајдермен – тотемите на пајакот – кои избраа смртници низ мултиверзумот за да ја носат нивната суштина. Накратко, тие се причината поради која многу универзуми во мултиверзумот на Марвел имаат некој вид Спајдермен (Или жена, или свиња). Во 2015 година, Ден Слот ќе ја прифати таа идеја и ќе ја искористи за основање на настанот Spider-Person, кој се здружува со мултиверзум, Spider-Verse, кој на крајот стана инспирација за Spider-Man: Into the Spider-Verse од 2018 година. Но, стрипот, исто така, имплицираше дека може да има и други тотемски кабали со животинска тематика, а Еспиноза избира да верува дека, како Спајдермен, Морбиус е смртен аватар за сили слични на богови.

„Отсекогаш чувствував дека причината поради која го претепа Доктор Стрејнџ беше затоа што тој во реалноста е Лилјакот, како Тотемот. Така, на ист начин како и Пајакот, тие имаат вечна количина на космичка моќ од која треба да црпат“.

Ако тоа звучи пресилен, тогаш тоа е истиот вид на плукачка креативност што ги поттикна стриповите во времето кога беше создаден Морбиус. Во 1971 година, универзумот на стрипови на Марвел ја затвораше својата прва деценија во многу поинакво национално расположение од 1961 година. Новата генерација креатори ја водеше булпенот, а олабавувањето на самонаметнатите ограничувања на содржината на американските стрипови значеше дека и новите и старите приказни беа подостапни за раскажување.

„Стриповите не знаеја каде да одат“, размислуваше Еспиноза за Зум. „Дали тие ќе одат во блаксплоатација? Или можеби некој постар начин на кажување нешта? Дали наместо тоа, тие би се повлекле назад во 60-тите, кои беа многу порепрезентативни. […] Кога Морбиус дојде [да биде измислен], не знаевте дали тоа е [враќање во] Марвел зоната на самракот, што беше многу повеќе како што започна, со приказни за чудовишта“.

Друга работа во која уживаше долгогодишниот фан на Марвел? Издигнување на Дејли Багл од Њујорк Пост во Њујорк Тајмс.

„Затоа, ако почнете да ја слушате партитурата, тоа е хорор“, рече тој. „Ако одите во Spotify и само ја слушате партитурата, тоа е“, имитираше тој драматични и застрашувачки оркестарски удари. „Тоа ми се допадна, да си играм со тие работи. Бев дете во 80-тите, добро? Така, за мене, Дејли Багл е добар весник. Бен Урих, за мене, е најдобриот новинар на светот и не работи на некои ѓубре – а Роби Робертсон е најгордиот главен уредник во светот, и тој е добар човек и се труди да прави добро новинарство. Затоа го сменив, го сменив дизајнот на Daily Bugle, па повеќе личеше на соодветен весник“.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.