PC

Valve ги зголемува испораките за Steam Deck

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Valve откри дека „ја зголемува испораката на Steam Deck“ сега сме во вториот квартал од годината. „Добре дојдовте во Q2! Штотуку го испративме првиот сет на е-пошта за нарачки до резервирачите на Q2 (по редослед на времето за резервација)“, твитна тимот на Valve.

„Почнувајќи од денес, ги зголемуваме испораките на Steam Deck и ќе испраќаме повеќе е-пошта за достапност на нарачките секоја недела. Понекогаш дури и двапати неделно!

Затоа, внимавајте на вашите сандачиња ако сте еден од многуте што сè уште бараат да го добијат новиот пренослив компјутер. Запомнете, откако ќе се испрати е-пошта, имате само три дена (72 часа) да кликнете на врската и да го обезбедите купувањето на вашата палуба. Покрај овој пораст на испораките на Steam Deck, Valve исто така ја ажурираше својата страница за производи за да „разјасни што значат Q2, Q3 и After Q3 во однос на месеците“. За оние што нарачуваат сега, „По Q3“ значи „Октомври 2022 или подоцна“.

Претходно во годината, шефот на Valve, Гејб Њуел, беше забележан и за рачно доставување Steam Decks до среќните потрошувачи.

Се прашувам дали ќе го видиме надвор и повторно сега работите се со полна пареа за оваа најнова серија пратки. Ако сè уште не сте сигурни дали Steam Deck е за вас, можете да го погледнете прегледот на Digital Foundry овде.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

WP Post Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Обожавателите често се фрустрирани за должината на времето помеѓу играта и нејзиното продолжение, но на некои наслови им треба многу подолго за да се објават од другите. Земете ја Beyond Good & Evil 2 за пример; првиот трејлер на играта од Ubisoft беше објавен пред повеќе од 5.200 дена. Како што истакнува Brendan Sinclair од GamesIndustry.biz, тоа е значително подолго од 5.156 дена што го одвојуваа објавувањето на Duke Nukem Forever во 1997 година и неговото објавување во 2011 година. „најдолг период на развој на видео игра“.

Sinclair ја истакна должината на времето во твит, што може да се најде вградено подолу.

Додека некои Твитерџии се спротивставија на споредбата, Sinclair продолжи да изјави дека таа всушност е соодветна; верзијата на Duke Nukem Forever што беше објавена беше сосема поинаква од онаа во развој во 90-тите. Слично на тоа, Beyond Good & Evil 2 сигурно е далеку од играта која Ubisoft прв ја откри. И двата титули, исто така, видоа дека развојот започнува и запира многу пати додека насоката на секоја игра се менуваше. Тоа не е невидено во индустријата за видео игри, но неколку други игри забележале вакви доцнења!

Во овој момент, навистина е тешко да се замисли како може да изгледа Beyond Good & Evil 2 кога ќе излезе. Поминаа речиси две децении откако беше објавена првата игра, а оттогаш индустријата доста се промени. Beyond Good & Evil едвај беше голем продавач кога беше објавен во 2003 година, но љубителите на првата игра ќе сакаат да видат некои опипливи врски помеѓу двата наслови. Да се ​​направи нешто што ќе ја привлече публиката ново и старо е секогаш предизвик за продолжение, и тоа можеби е причината поради која на Ubisoft му требаше толку долго за да се случи Beyond Good & Evil 2. Играта моментално нема датум на издавање или каков било прозорец за издавање, така што фановите само ќе треба да продолжат да чекаат и да се надеваат на најдоброто!