PlayStation отпуштија 900 вработени што е околу 8% од работната сила

Според новиот блог пост објавен денес, PlayStation објави планови за отпуштање на 900 луѓе на глобално ниво, што е околу 8% од работната сила на компанијата. Претседателот и извршен директор на PlayStation, Џим Рајан, во текстот објави дел од мејлот испратен до работниците денес. Тој спомна дека PlayStation „се фокусира на долгорочната одржливост на компанијата“ и ги рационализира ресурсите за да ги исполни стандардите на клиентите.

Во мејлот се додава дека отпуштањата ќе влијаат на вработените во сите региони на SIE. Во Велика Британија, PlayStation планира да го затвори Лондонското студио „во целост“. Ќе има и намалувања во студиото Firesprite и „намалувања на различни функции низ SIE во Велика Британија“. На првиот дел на блогот, Рајан исто така издаде дополнителна изјава за одлуката на PlayStation да отпушти 900 вработени од својата работна сила:

“The PlayStation community means everything to us, so I felt it was important to update you on a difficult day at our company. We have made the extremely hard decision to announce our plan to commence a reduction of our overall headcount globally by about 8% or about 900 people, subject to local law and consultation processes. Employees across the globe, including our studios, are impacted.

These are incredibly talented people who have been part of our success, and we are very grateful for their contributions. However, the industry has changed immensely, and we need to future ready ourselves to set the business up for what lies ahead. We need to deliver on expectations from developers and gamers and continue to propel future technology in gaming, so we took a step back to ensure we are set up to continue bringing the best gaming experiences to the community.

Изјава од Џим Рајан, Извршниот Директор на PlayStation

Официјалниот мејл кој што им бил испратен на работниците можете да го прочитате -> ТУКА

Шефот на PlayStation Studios Херман Хулст спомна и други погодени области во друг блог пост. Отпуштањата ќе ги погодат и „Insomniac Games, Naughty Dog, како и нашите тимови за технологија, креативност и поддршка“. Минатата недела, PlayStation, исто така, објави дека планира да започне со тестирање на поддршка на PS VR2 за PC. Компанијата очекува да ја лансира оваа функција некаде во 2024 година.

Our goal at PlayStation Studios has always been to make the best games for PlayStation fans, and our global community of studios represent some of the most creative and talented teams within the gaming industry.   PlayStation 5 is in its fourth year, and we are at a stage where we need to step back and look at what our business needs. 

At the same time, our industry has experienced continuing and fundamental change which affects how we all create, and play, games. Delivering the immersive, narrative-driven stories that PlayStation Studios is known for, at the quality bar that we aspire to, requires a re-evaluation of how we operate. Delivering and sustaining social, online experiences – allowing PlayStation gamers to explore our worlds in different ways – as well as launching games on additional devices such as PC and Mobile, requires a different approach and different resources.

To take on these challenges, PlayStation Studios had to grow. We have brought brilliant and successful Studios into our family. We have invested in new technology and partnerships. We have recruited talent from across our industry and beyond. But growth itself is not an ambition. PlayStation Studios is committed to continually discovering ways to work together; collaborating and combining our efforts to ensure that we are able to craft games that push the boundaries of play and deliver what you expect from us.  

Изјава од Херман Хулст, Шефот на PlayStation

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

RIP БлизКон

Еден од најпознатите настани кој што порано се чекаше со нетпрение, BlizzCon 2024 е откажан, објави компанијата во четвртокот.

„По внимателно разгледување во текот на минатата година, ние во Blizzard донесовме одлука да не го одржиме BlizzCon во 2024 година. Оваа одлука не беше донесена лесно бидејќи BlizzCon останува многу посебен настан за сите нас и знаеме дека многумина од вас со нетрпение го очекуваат.

Иако на оваа година пристапуваме поинаку и истражувавме различни формати на настани во минатото, бидете сигурни дека сме исто толку возбудени како и секогаш да го вратиме BlizzCon во идните години.

За да ги прославиме овие претстојни изданија и да ги зближиме нашите заедници на нови и посебни начини, наскоро ќе споделиме некои возбудливи планови за други трговски саеми и конвенции во индустријата, како што е Gamescom. Не можеме да дочекаме наскоро да ви кажеме повеќе за тие планови“.

Официјалната изјава од Blizzard

БлизКон вообичаено беше настан каде што Blizzard дава различни најави околу своите игри. Во 2023 година, Blizzard го искористи настанот за да ја открие првата експанзија на Diablo 4 наречена Vessel of Hatred, како и три експанзии за World of Warcraft и многу повеќе.

Што се однесува до плановите на Blizzard за оваа година, компанијата вели дека ќе ги сподели деталите за нејзините претстојни лансирања во текот на „следните неколку месеци“.

Компанијата ја затвори својата изјава велејќи дека се надева дека различните настани на кои присуствува ќе ја „доловат суштината“ на Blizzard.

SAD BLIZZARD FAN