Со започнувањето на Конференцијата за развивачи на игри (GDC) за 2022 година оваа недела, програмерите кои стојат зад Unity енџинот објавија ново демо за графичка технологија во реално време наречено „Непријатели“. Со надеж дека технологијата нема да стане наш непријател.
Видеото е релативно едноставно во заплетот и поставувањето – барем на почетокот. Една жена седи на шаховска табла, а потоа нејзината маса почнува да се префрла во земјата преку механизиран лифт. Камерата гледа нагоре додека ѕидовите околу ликот се движат со помош на стотици ситни механички парчиња. На крајот, камерата почнува да се префрла на самиот лик, додека таа почнува да си игра со шаховските фигури. Целата манекенка изгледа речиси реално, со брчките во рацете, крпата на кошулата и косата на главата кои се вистинските истакнати овде. Иако ваквите демо-прикази честопати се со години пред практичната имплементација, Unity откри дека нејзиниот нов систем за коса и „дигитален сет на алатки“ ќе дојдат во програмата наскоро – „месец или два“ според блогот што излезе со демонстрацијата.
Демото е сопствен приказ за технологијата, но гореспоменатиот блог на веб-страницата на Unity објаснува како функционира дел од новата технологија за рендерирање во реално време и што ја прави толку импресивна, особено зборувајќи за фокусот на косата и лицето на ликот.