Tencent изгуби $54 милијарди поради новите правила за Гејминг во Кина

Од денес, некои од најголемите корпорации за игри во Кина претрпуваат значителни падови на нивните акции, бидејќи Националната Администрација за Медиуми и Публикации објави упатства чија цел е да се намали трошењето во онлајн игрите од страна на Кинеските гејмери.

Оваа акција доведе до пад на вредноста на акциите на Tencent за околу 16%, со загуба од околу 54 милијарди долари, додека вредноста на NetEase падна за повеќе од 30% тоа се драстични бројки кои што се тешки за враќање назад.

Овие нови упатства се насочени кон неконтролираното прашање во врска со трошењето на огромни суми пари во онлајн игрите. Нормално целото бизарно трошење на пари се врзува со микротрансакциите кои што во кинеските игри е драстично поголемо за разлика од кај нас и целиот свет.

Новите Правила и Закони за Видео Игри во Кина

Во Пекинг, новите упатства што беа објавени беа создадени за да се ограничи вишокот трошење во онлајн игрите.

Не е голема тајна дека Кина е огромен придонесувач на пазарот на игри „free-to-play, pay-to-win “, во кои обично се бесплатни за играње, но нудат микротрансакции за сите корисници кои се премногу достапни и создаваат зависност.

Во новите упатства беше истакнато дека:

  • Онлајн игрите мора да постават ограничувања за трошење
  • Онлајн игрите мора да ги забранат дневните придобивки при влегување во игрите
  • Гејмерите кои што стримаат не смеат да добиваат големи придобивки
  • Не смеат да се нудат извлекувања за среќа кои што целосно се залага на среќа
  • Одобрувањата за онлајн игрите мора да бидат обработени од регулаторите во рок од 60 дена од објавувањето

Како што одминува времето, финансиската страна на игрите е под зголемена контрола.

Од цената на игрите до неправедните набавки и од микротрансакции до грабежите, се чини дека има нова скандалозна тема за дискусија секој изминат ден, при што многу од овие теми на крајот растат долго во забот и висат наоколу премногу долго.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.