Гејмерите во Америка потрошиле $57 милијарди во 2023

Во неодамнешниот заеднички извештај објавен од Здружението за софтвер за забава во Америка, беше откриено дека потрошувачката на гејмерите за видео игри во САД до 2023 година изнесувала огромни 57,2 милијарди долари. Тоа означи пораст од година во година од речиси 1 милијарда долари. Во однос на дефектот. Гејмерите инвестирале 48 милијарди долари на видео игри и дополнителна содржина, 6,6 милијарди долари на хардвер и 2,6 милијарди долари на периферни уреди и додатоци.

Гејмингот е најголемото движење!

“These figures reinforce the position of the video game industry as a growth engine for the United States economy,” said ESA President and CEO Stanley Pierre-Louis. “When combined with the fact that nearly two-thirds of Americans play video games regularly, cutting across all demographics and backgrounds, these results confirm the video game industry’s impact as an economic and creative powerhouse with far-reaching cultural influence.

Great content is what drives the video game market, and 2023’s release slate was one of the best in industry history. While mobile, console and PC platforms remain the way most people engage with gaming today, new technologies are expanding the ways people can play. The future continues to be very bright.”

Претседателот и Извршниот Директор на ЗСЗ – Стенли Пиере-Луис
Листата за игри објавена од Здружението за софтвер за забава во Америка

Извештајот ги собира бројките од широчината на целата индустрија, гледајќи на се што потрошувачите ги трошат своите пари, вклучувајќи:

  • Физички и дигитални копии на игри
  • DLC и микротрансакции
  • Трошење на претплата
  • Хардвер
  • Додатоци

Увидите, исто така, открија дека играта со најголема заработка во Америка до 2023 година беше Hogwarts Legacy, а веднаш потоа следеше Call of Duty: Modern Warfare 3. Во однос на мобилните игри, Monopoly GO и Candy Crush Saga беа на врвот на топ листите.

Што е The Entertainment Software Association (ESA)

Здружението за софтвер за забава (ЗСЗ) служи како застапник за индустријата за видео игри во САД. Нејзини членови се иноваторите, креаторите, издавачите и деловните лидери кои повторно ја замислуваат забавата и го трансформираат начинот на кој комуницираме, учиме, поврзуваме и играме. ESA работи на проширување и заштита на динамичниот пазар за видео игри преку иновативни и привлечни иницијативи кои го прикажуваат позитивното влијание на видео игрите врз луѓето, културата и економијата.

МАРКЕТИНГ

About The Author

RIP БлизКон

Еден од најпознатите настани кој што порано се чекаше со нетпрение, BlizzCon 2024 е откажан, објави компанијата во четвртокот.

„По внимателно разгледување во текот на минатата година, ние во Blizzard донесовме одлука да не го одржиме BlizzCon во 2024 година. Оваа одлука не беше донесена лесно бидејќи BlizzCon останува многу посебен настан за сите нас и знаеме дека многумина од вас со нетрпение го очекуваат.

Иако на оваа година пристапуваме поинаку и истражувавме различни формати на настани во минатото, бидете сигурни дека сме исто толку возбудени како и секогаш да го вратиме BlizzCon во идните години.

За да ги прославиме овие претстојни изданија и да ги зближиме нашите заедници на нови и посебни начини, наскоро ќе споделиме некои возбудливи планови за други трговски саеми и конвенции во индустријата, како што е Gamescom. Не можеме да дочекаме наскоро да ви кажеме повеќе за тие планови“.

Официјалната изјава од Blizzard

БлизКон вообичаено беше настан каде што Blizzard дава различни најави околу своите игри. Во 2023 година, Blizzard го искористи настанот за да ја открие првата експанзија на Diablo 4 наречена Vessel of Hatred, како и три експанзии за World of Warcraft и многу повеќе.

Што се однесува до плановите на Blizzard за оваа година, компанијата вели дека ќе ги сподели деталите за нејзините претстојни лансирања во текот на „следните неколку месеци“.

Компанијата ја затвори својата изјава велејќи дека се надева дека различните настани на кои присуствува ќе ја „доловат суштината“ на Blizzard.

SAD BLIZZARD FAN