Electronic Arts патентираа технологија за да им дозволи на гејмерите да можат да даваат глас на карактерите во игра

Electronic Arts патентираше технологија која може да им овозможи на гејмерите да ги изразат своите ликови во играта, со тоа што ќе го даваат својот глас на карактерите кои што ги играте. Патентот е последен во напорите на EA да воведе иновации во индустријата за игри.

Индустријата за игри нормално ни е позната на сите нас за иновативните технологии кои помагаат да се унапреди понатаму, а EA патентираше многу од нив во изминатите неколку години. Издавачот поднесе патент што им овозможува на гејмерите во игрите да ја менуваат музиката во позаднина за да ги одразуваат емоциите на играчите во април 2023 година. Тој, исто така, патентираше систем кој им овозможува на девелоперите да генерираат пореални модели и анимации и им овозможува на гејмерите нови начини за контрола на нивните ликови во играта во 2022 и 2021 година, соодветно. Изгледа дека издавачот има намера да го одржи овој тренд со својот најнов патент.

Извештајот од VeryAli Gaming покажува дека EA патентирале технологија која, наводно, им овозможува на играчите да ги направат нивните ликови во играта да комуницираат користејќи ги своите гласови. Според патентот, технологијата патентирана од EA ќе користи Synthesizer Module, конвертор на глас за да ги реплицира гласовите на играчите и нивните ликови во играта да кажат што сакаат играчите користејќи ги сопствените гласови. Технологијата ефективно ги претвора играчите во гласовник на нивниот лик од играта, што може да доведе до различни резултати.

Процесот зад технологијата започнува кога играчот го внесува она што сака да го каже неговиот лик во модулот за синтисајзер. VeryAli Gaming спомна дека влезните податоци може да бидат текст, дозволувајќи им на играчите да пишуваат што сакаат да каже нивниот карактер во играта. Модулот потоа произведува изворни акустични карактеристики кои служат како глас или стил што играта го сака – во овој случај, оној на играчот. После тоа, модулот за синтисајзер ќе ги испрати акустичните карактеристики до конвертор на глас, кој потоа ги спојува со вградувањето на целниот звучник на играчот за да го реплицира гласот на играчот за ликот во играта.

Патентот на EA предизвикува некои гејмери да се чудат од помислата дека ќе ги слушнат нивните ликови во играта како го користат сопствениот глас за да комуницираат во играта. Многумина во подредитот r/GamingLeaksAndRumors на Reddit рекоа дека не се радуваат да го слушнат нивниот глас преку нивниот лик во играта и дека би го користеле гласот на славна личност што им се допаѓа, а не нивниот за да го изразат својот карактер. Сепак, со тоа може да се отвори загриженост за авторските права, слични на онаа со гласовниот актер Пол Ајдинг, чии гласовни обожаватели го пресоздадоа преку вештачка интелигенција без негова дозвола.

Од друга страна, патентот на EA може да доведе до резултати кои би можеле да се спротивстават на најдоброто или најлошото гласовно дејствување досега во индустријата за видео игри. Резултатите би можеле да бидат одлични како гласот што дејствува во игрите Disco Elysium и The Last of Us или исто толку лоши како изведбата на Питер Динклиџ како придружникот со вештачка интелигенција на Destiny, Ghost, и оригиналната игра на Resident Evil. Сепак, бидејќи технологијата во овој момент е само патент, останува да се види дали гејмерите некогаш ќе ја добијат раката.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.