The Cub – Рецензија

Колку е убав фактот кога почнува нова година, ние гејмерите сме со наполнети батерии и спремни да влеземе во нови светови од видео игрите. Јас лично обожавам кога се случуваат такви работи бидејќи знам дека целата година ќе биде фантастична и преполна со игри. Мене годината ми почна со неколку игри, но нешто што е целосно ново и што ми остави прекрасен впечаток беше една игра која што доаѓа од нашиот северен сосед, Србија. Играта се вика “The Cub“.

Играта е една прекрасна бајка во буквална смисла на зборот која што го следи животот на едно дете, кое живее на една пост-апокалиптична Земја. Приказната е нешто што доста пати сме го виделе… Луѓето се морони, прават масивни грешки во иднината, и секогаш богатите кои што ги прават грешките се качуваат во ракети и одат на Марс да го колонизираат. Нормално само богатите, бидејќи нема место за обичните смртници… Сите други што се останати на Земјата, едноставно пробуваат да преживеат, но големиот број останти се деца кои што се пораснати од волци во дивината… Многу слична приказната на тоа како настанал Рим со браќата Ромул и Рем.

Извор: Demagog Studio

Светот е многу убаво направен бидејќи е инспирација од сегашен Белград но во модерно време. Преполн со многу референзи и истер егс кој што ќе бидат разбрани само од нас што сме Балканци… Било кој друг што ќе ја игра играва, референците нема да ги сфатат, ама нешто кога е наше Балканско па е и најслатко. И низ овој свет целата игра е водена од еден наратор кој што убаво ти раскажува и што се случувало порано, што се случува сега и многу други работи.

Пост апокалиптичен балкан

Светот целосно оди надоле и надоле бидејќи сепак децата не растат со родители, растат со волци… Добиваат животински инстинкти кои што им даваат многу повеќе сила. Сите деца таму имаат многу сила за Паркур, брзо трчање, скокање, едноставно движење низ постапокалиптичен свет без никаков страв од што би можело да се случи. И нормално бидејќи се игра со дете, играта не дава опција за користење оружја или некои големи борби. Затоа и контролите се многу едноставни и имате опција само за движење бидејќи и тоа ви е потребно само. Движење, Скок, Деш и Ползење… Не ти треба друго, бидејќи ако си дете нема да отидеш да се бориш против ‘бившите земјаши, модерните марсовци’.

Извор: Demagog Studio

Целиот гејмплеј многу потсеќа на познатите ретро наслови на SEGA како што се например Aladdin, The Jungle Book, The Lion King, но со еден фантастичен модерен шмек. Паркурот е тоа што ја движи и продава оваа игра, како и во тогашно време, тоа беше работата што ги продаваше тие игри. Иако се работи за помал тим, играта и движењата се исполирани на сериозни нива за да не се осети дека дека движењето е тешко. Јас додека ја играв наидов на одредени мини багови при движењето, но не беа ниту малку гејмбрејкинг, и со еден пач ќе бидат поправени сигурно.

Паркурот е ставен во оваа игра бидејќи светот е преполн со непријатели, стапици, дупки без дно, шилци, струи и многу повеќе работи кои што инстант ве убиваат. Светот е направен до степен никогаш да не ви здосади тоа што го гледате бидејќи не е преполн со сите работи кои што би ги гледале насекаде цело време. Целиот свет е поделен на делови и региони кои што не се долги за играње, туку се умерено направени за да ви здосади на начин да се заглавите со саати и да го гледате истото одново и одново. Во еден дел од играта ќе видите повеќе шилци, на друг дел ќе видите повеќе растенија или камења кои што можат да ве убијат со струја, но никогаш нема да го видите нештото повторно и повторно.

И нешто што премногу ми се допадна во играта беше начинот на кој што е ставена музиката. Не е нешто онака обично ставено, да не знаеме зошто и како, во играта има радио! Целата музика доаѓа од радио станица, која што дава посебен шмек бидејќи дополнително музиката во текот на целата игра е предобра и забавна за слушање. Не е некоја музика која што доаѓа од позадина, туку е уникатно нешто кое што се емитува преку радио! Е тоа се вика уникатност!

Извор: Demagog Studio

Нрдгазам за Колекционери

Иако се работиза помала и кратка игра, сепак има милијарда работи што можете да ги најдете и да ги соберете! Нормално доколку тоа ви е јако. Во играта можете да наоѓате Весници, кои што се најуникатните бидејќи ви ја раскажуваат приказната што се случило и зошто сите избегале накај Марс. При собирање на весниците можете да дознаете кој го започнал овој хорор, кои се богаташите што први летнале накај Марс, кои се роботите што се отавени на земјата и многу други. Нормално се работи за стари весници од минатото, но убаво раскажува приказна. Дополнителни работи што се уникатни се “телевизори”! Можете да најдете телевизори во играта каде што ако ги пуштите ќе ви откријат некоја уникатна сцена од филм или серија… Прв телевизор што ќе го најдете во играта, ќе имате сцена од КАСАНДРА! ЕПА НЕ МОЖЕ ПОДОБРО!

Дополнителни работи кои што можете да ги најдете се Мечиња за Деца, Богатсво, Книги и многу други работи. Сите работи се уникатни. Нема да најдете иста книга, нема да најдете исто богатсво, исто мече, се е уникатно. Доколку сте фанатик за колекции, или можеби сте ловци на трофеи, можете да и влезете на играта и да истражите се што треба на сериозно ниво.

Извор: Demagog Studio

Графиката е уникатен Цртан Филм

Сите сме растени на оние стари уникатни цртани филмови кои што и денес да ги гледаме се интересни и јас лично можеби би ги труел и моите деца во идина со тие работи. Зборам за цртаните како Були, Кире Бананамен, Марко и Шарко (секогаш со наш превод се најдобри), и тие работи се некоја голема инспирација за оваа игра. Целиот арт-стил е инспиран од нешто такво, тој што им е Арт Директор си направил некоја најубава носталгија за да направи игра со тој стил.

Голема инспирација на овие луѓе очигледно им е фамозната Ori and the Blind Forest и научиле дека не е толку битно тоа што е пред вас, туку и позадинските работи кои што се случуваат во позадина се многу уникатни. Затоа сите позадински работи како згради, пејзажи, полиња и се останато се ремек дело нацртани! Во позадината се најголемите истер-егс кои што се Нај Балкан Фора некогаш направена!

Извор: Demagog Studio

Завршни Зборови

The Cub е мала и кратка игра која што нема да ви го промени животот, но ќе ви направи една кратка и убава забава. Нешто што треба да се подржи локално бидејќи е правено од помал тим кој што има многу цели во иднина! А нормално тие цели се голем број на игри! Играта може да се најде на сите платформи, цената е смешно ниска, и затоа треба да се проба од буквално сите.

ОЦЕНКА: 8/10

МАРКЕТИНГ

About The Author

Медиумот Bloomberg само што изјави дека Microsoft и Xboxзатворија четири студија за игри! Изјава доаѓа од новинарот Џејсон Шрајер. Оние четири студија што се затвораат се Arkane Austin, Tango Gameworks, Alpha Dog Studios и Roundhouse Games.

Arkane Austin и Roundhouse Games неодамна ја креираа играта Redfall во 2023 година, игра која доби мешани критики од лансирањето. Најновиот наслов на Tango Gameworks беше добро прифатениот Hi-Fi Rush во 2023 година, додека исто така беше студио зад франшизата Ghostwire: Tokyo и The Evil Within. И на крај, Alpha Dog е студио познато првенствено по мобилни игри.

Во мејл кој доаѓа од медиумот IGN – што можете да ја прочитате во целост подолу – шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути, изјавил дека одлуката доаѓа поради „повторната приоритизација на насловите и ресурсите“ во Microsoft.

“Today I’m sharing changes we are making to our Bethesda and ZeniMax teams. These changes are grounded in prioritizing high-impact titles and further investing in Bethesda’s portfolio of blockbuster games and beloved worlds which you have nurtured over many decades.

To double down on these franchises and invest to build new ones requires us to look across the business to identify the opportunities that are best positioned for success. This reprioritization of titles and resources means a few teams will be realigned to others and that some of our colleagues will be leaving us.

Booty continues to say that “some members” of the team at Arkane Austin will be moving to other studios within Bethesda while the most recent update to Redfall will be the game’s last as all development is being ended.

These changes are not a reflection of the creativity and skill of the talented individuals at these teams or the risks they took to try new things. I acknowledge that these changes are also disruptive to the various support teams across ZeniMax and Bethesda that bring our games to market. We are making these tough decisions to create capacity to increase investment in other parts of our portfolio and focus on our priority games.”

Целосниот мејл од шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути

Во изјавата на Твитер по објавувањето, Arkane Austin им се заблагодари на сите свои вработени и играчи за игрите што ги направи, притоа појаснувајќи дека серверите на Redfall ќе останат онлајн. Танго Гејмворкс исто така објави соопштение.

Тимот на Roundhouse Games ќе се пресели во ZeniMax Online Studios. Сепак, во мејлот не се споменува дека некој од Tango или Alpha Dog се преселил во други тимови.

Сите промени според мејлот на Мет Бути

Arkane Austin – This studio will close with some members of the team joining other studios to work on projects across Bethesda. Arkane Austin has a history of making impactful and innovative games and it is a pedigree that everyone should be proud of. Redfall’s previous update will be its last as we end all development on the game. The game and its servers will remain online for players to enjoy and we will provide make-good offers to players who purchased the Hero DLC.

Alpha Dog Studios – This studio will also close. We appreciate the team’s creativity in bringing Doom to new players. Mighty Doom will be sunset on August 7 and we will be turning off the ability for players to make any purchases in the game.

Tango Gameworks – Tango Gameworks will also close. We are thankful for their contributions to Bethesda and players around the world. Hi-Fi Rush will continue to be available to players on the platforms it is today.

Roundhouse Games – The team at Roundhouse Games will be joining ZeniMax Online Studios (ZOS). Roundhouse has played a key role in many of our recent game launches and bringing them into ZOS to work on The Elder Scrolls Online will mean we can do even more to grow the world that millions of players call home,

With this consolidation of our Bethesda studio teams, so that we can invest more deeply in our portfolio of games and new IP, a small number of roles across select Bethesda publishing and corporate teams will also be eliminated.

Those whose roles will be impacted will be notified today, and we ask that you please treat your departing colleagues with respect and compassion. We will provide our full support to those who are impacted in today’s notifications and through their transitions, including severance benefits informed by local laws.

These changes are not a reflection of the creativity and skill of the talented individuals at these teams or the risks they took to try new things. I acknowledge that these changes are also disruptive to the various support teams across ZeniMax and Bethesda that bring our games to market. We are making these tough decisions to create capacity to increase investment in other parts of our portfolio and focus on our priority games.

Bethesda remains one of the key pillars of Xbox with a strong portfolio of amazing games and thriving communities. As we look to the future, there is an impressive line-up of games on the horizon. In 2024 alone we have Starfield Shattered Space, Fallout 76 Skyline Valley, Indiana Jones and The Great Circle, and The Elder Scrolls Online’s Golden Road. As we align our plans and resources to best set ourselves up for success in this complex and changing industry, our teams across Arkane Lyon, Bethesda Game Studios, id Software, MachineGames, ZeniMax Online Studios and the Bethesda publishing and corporate teams will be well-positioned to build new IP, explore new game concepts, and expand on our existing franchises.

Дополнување на мејлот од од шефот на Xbox Game Studios, Мет Бути