Bethesda ќе ви дозволи да заработувате од правење Модови – Но не смеете да користите AI за изработка

Bethesda Game Studios неодамна ја подели целосно заедницата и фановите на Skyrim на средина со (уште еднаш) воведување платени модови преку платформата „Creations“. Пред неколку години, Bethesda се обиде да ги крие модовите на Skyrim со тоа што мораше да се плати за нив, и со тоа многу паднаа – но сега, компанијата пробува повторно нешто ново, донесувајќи го „Skyrim Creations“ со изненадувачко ажурирање.

Вчера се појавија вестите за платформата Creations во Skyrim, и веднаш, некои играчи почнаа да добиваат чувства дека Bethesda се подготвува да го отвори патот за некои лоши вести. Има очекувања дека BGS ќе започнат да го прават истото со Starfield, кога ќе излезе целосно за да можат да се прават убави модови, Bethesda ќе направат луѓето да мораат многу да платат за да ги имаат и играат.

Така функционира платформата Skyrim’s Creations – треба да потрошите Creation Credits за да отклучите одредени содржини создадени од фановите во Skyrim, а за возврат, модерот добива авторски права. Тоа значи дека модерите ќе добијат мал дел од профитот за нивните креации, што е одлично, но воопшто не е многу прифатливо за корисниците, како што се случуваат оперативните модели.

Сепак, циркулираат некои грижи во врска со едно од новите правила во врска со модовите што се наведени на Creations. Bethesda Game Studios истакна дека „креациите не можат да содржат ништо произведено со генеративна вештачка интелигенција“.

Како што генеративната вештачка интелигенција станува сè помоќна, програмерите наоѓаат нови начини да ја искористат технологијата. Тоа се протега на модераторите, кои најверојатно ќе ја искористат вештачката интелигенција за да ублажат некои од видовите на создавање на она што често може да биде огромно модови. Но, според пресудата на Bethesda, ако користите генерирана вештачка интелигенција за да ги направите вашите модови, не заработувате ниту денар.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.