Облека од Ghost of Tsushima се продава во продавниците за туристи на островот Tsushima

Ghost of Tsushima се покажа како многу популарна игра кај Јапонците – до тој степен што клучните вработени во Sucker Punch станаа официјални амбасадори на вистинскиот остров Цушима. Ова беше откако играта доби секакви награди од медиумите и фановите ширум светот, посебно тие од Јапонија.

Јапонската љубов кон ексклузивата за PlayStation ќе продолжи, бидејќи туристичкиот одбор на Цушима сега има низа свежи производи од Ghost of Tsushima, кои ќе се продаваат на самиот остров. Производите вклучуваат некои маици со убав изглед, кошули со копчиња, шалови, чорапи, чаши и многу повеќе. Ако планирате патување до Цушима наскоро, веројатно вреди да внимавате. И сите производи се директно инспирирани од самата игра.

Ќе биде интересно да се види како ќе издржи односот на Ghost of Tsushima со реалниот живот на Јапонија, бидејќи на големо се шпекулира дека се подготвува продолжение. А додека го видиме тоа продолжение ќе видиме игран филм кој е адаптација на играта.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.