343 Industries потрошија стотици зборови зошто Master Chief го вади својот шлем во ТВ серијата “Halo”

Првата епизода од ТВ шоуто Halo очигледно помина доста добро, привлекувајќи повеќе гледачи од која било друга премиера на Paramount+. И додека мислењето за неговиот квалитет е поделено, една работа на која никој не е љубител е колку брзо успеа да го покаже лицето на Master Chief. Мандалоријанецот чекаше осум епизоди, но Хало го погоди тој удар 50 минути во првата епизода.

Алекс Вејкфорд, писател од заедницата во 343 Industries, напиша преглед на дебито на шоуто Halo за официјалниот блог Halo Waypoint што оди во размислувањето зад оваа одлука, и го прави тоа прилично долго.

„За љубителите на нашиот проширен универзум. Кои го прочитале „Падот на дофатот“ и другите медиуми насочени околу Мајсторот, симнувањето на кацигата е нешто на што всушност се навикнати – нашата литература и стрип форматите дозволија таков вид Навистина, дури и Halo 4 ги притисна игрите поблиску до оваа територија во нејзиното истражување и деконструкција на неговиот лик, почнувајќи со поглед на Џон како дете и завршувајќи (ако сте ја завршиле кампањата на Legendary) со поглед од наносекунда во неговите очи. по толку години поминати под костум и безброј загуби што му тежеа“.

Уживам во предлогот дека ако сте изненадени кога го гледате лицето на Master Chief, тоа е затоа што не сте вистински обожавател на Halo кој ги прочитал сите книги, извинете, „литература и стрип формати“, а исто така ја завршил кампањата на Halo 4 на Legendary. . Објавата продолжува и истакнува дека иако „самите игри претежно беа простор за проекција на играчите, каде што влегувате во копачките на најголемиот херој на човештвото додека играте како него и гледате низ неговите очи“, во исто време, „ Шеф никогаш не бил вистински тивок протагонист – тој е целосно реализиран лик кој носи голема доза на тага и патос заедно со неговата нераскинлива волја и сила“.

Некои би се расправале со „целосно реализиран карактер“, но поентата е дека тој има личност под кацигата на мотокрос. Спартанците можеби се обезчовечени со нивното зголемување, тренирање и униформи, но моментот кога ќе ја извади кацигата е моментот кога ќе го отфрли тоа. Се разбира, ова е спојлер, но Master Chief ја симнува кацигата за да убеди некого дека добил наредба да убие дека не ја почитува таа наредба и таа може да му верува, „тој го прави едното нешто што може: тој се прави себеси ранлив за да и покаже дека тој е навистина, неповратно човек, дури и ако сè уште не разбира што значи тоа“.

Некои би се расправале со „целосно реализиран карактер“, но поентата е дека тој има личност под кацигата на мотокрос. Спартанците можеби се обезчовечени со нивното зголемување, тренирање и униформи, но моментот кога ќе ја извади кацигата е моментот кога ќе го отфрли тоа. Се разбира, ова е спојлер, но Master Chief ја симнува кацигата за да убеди некого дека добил наредба да убие дека не ја почитува таа наредба и таа може да му верува, „тој го прави едното нешто што може: тој се прави себеси ранлив за да и покаже дека тој е навистина, неповратно човек, дури и ако сè уште не разбира што значи тоа“.

МАРКЕТИНГ

About The Author

Во нов блог пост денес, се објави првиот бран на наслови кои доаѓаат на XBOX Game Pass во мај 2024 година, како и Have a Nice Death, кој е достапна од денес.

За жал, првиот бран додава само уште четири игри покрај Have a Nice Death. Претстојните наслови до 14 мај ќе вклучуваат:

  • Tomb Raider: Definitive Edition – May 2nd
  • Kona II: Brume – May 7th
  • Little Kitty, Big City – May 9th
  • Brothers: A Tale of Two Sons – May 14th

Во меѓувреме, денешниот блог пост споменува дека двојно повеќе наслови ќе заминат на 15-ти мај, вклучувајќи ги и оние како Eiyuden Chronicle Rising и Just Cause 4 Reloaded.

Tomb Raider: Definitive Edition е секогаш добредојден додаток, но како Brothers: A Tale of Two Sons, тоа е повратен избор на Game Pass.

Претходно овој месец, XBOX исто така објави дека Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition доаѓа и на априлскиот Game Pass. Значи, нема многу свежа IP адреса и има помалку наслови од вообичаено. Првиот бран на наслови на Game Pass во мај 2024 година на крајот претставува малку затишје за претплатниците.

Little Kitty, Big City е лансирање на првиот ден, а Game Pass често блеска со повеќе лансирања од првиот ден. Но, Little Kitty, Big City секако се чини дека е наменет за тесна публика, или помлади играчи или општи љубители на животни. Во најмала рака, обожавателите можеби ќе ценат што повеќе инди се придружуваат на библиотеката.