Режисерот на Morbius мисли дека Вампирот може да го победи Doctor Strange

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Морбиус, главниот лик на Морбиус, е чуден супернегативец од скокот: измачуван научник кој си дал способности слични на вампири – и глад слични на вампири – и често му треба суперхерој на Марвел за да го држи под контрола. Но, имаше една приказна што режисерот на Морбиус, Даниел Еспиноза (Дете 44) ја користеше за да им покаже на директорите зошто неговиот филм Морбиус беше повеќе од само чудниот лудо непријател на Спајдермен:

Во тоа време Морбиус за малку ќе го убиеше доктор Стрејнџ.

„Го сакам моментот кога ја цица животната енергија на Доктор Стрејнџ“, изјави Еспиноза за Polygon over Zoom. Тој не спомна број на издание, но мислиме дека веројатно зборуваше за Doctor Strange, Sorcerer Supreme #53 од 1993 година, во која негативецот Nightmare ги спротивставува д-р Мајкл Морбиус и д-р Стивен Стрејнџ, а не на операција. Продолжив да им го удирам тоа на сите директори, како, не разбираш. Овој човек бил на работ да го претепа Доктор Стрејнџ! Ова не е никој. И ние навистина не ги знаеме крајот на неговите моќи. Сакав да го изразам она – во стриповите, пред 15 години беше воведена идејата за тотем на пајакот.”

Во раните 00-ти, Ј. Мајкл Страчински воведе класа на ликови слични на богови во стриповите на Спајдермен – тотемите на пајакот – кои избраа смртници низ мултиверзумот за да ја носат нивната суштина. Накратко, тие се причината поради која многу универзуми во мултиверзумот на Марвел имаат некој вид Спајдермен (Или жена, или свиња). Во 2015 година, Ден Слот ќе ја прифати таа идеја и ќе ја искористи за основање на настанот Spider-Person, кој се здружува со мултиверзум, Spider-Verse, кој на крајот стана инспирација за Spider-Man: Into the Spider-Verse од 2018 година. Но, стрипот, исто така, имплицираше дека може да има и други тотемски кабали со животинска тематика, а Еспиноза избира да верува дека, како Спајдермен, Морбиус е смртен аватар за сили слични на богови.

„Отсекогаш чувствував дека причината поради која го претепа Доктор Стрејнџ беше затоа што тој во реалноста е Лилјакот, како Тотемот. Така, на ист начин како и Пајакот, тие имаат вечна количина на космичка моќ од која треба да црпат“.

Ако тоа звучи пресилен, тогаш тоа е истиот вид на плукачка креативност што ги поттикна стриповите во времето кога беше создаден Морбиус. Во 1971 година, универзумот на стрипови на Марвел ја затвораше својата прва деценија во многу поинакво национално расположение од 1961 година. Новата генерација креатори ја водеше булпенот, а олабавувањето на самонаметнатите ограничувања на содржината на американските стрипови значеше дека и новите и старите приказни беа подостапни за раскажување.

„Стриповите не знаеја каде да одат“, размислуваше Еспиноза за Зум. „Дали тие ќе одат во блаксплоатација? Или можеби некој постар начин на кажување нешта? Дали наместо тоа, тие би се повлекле назад во 60-тите, кои беа многу порепрезентативни. […] Кога Морбиус дојде [да биде измислен], не знаевте дали тоа е [враќање во] Марвел зоната на самракот, што беше многу повеќе како што започна, со приказни за чудовишта“.

Друга работа во која уживаше долгогодишниот фан на Марвел? Издигнување на Дејли Багл од Њујорк Пост во Њујорк Тајмс.

„Затоа, ако почнете да ја слушате партитурата, тоа е хорор“, рече тој. „Ако одите во Spotify и само ја слушате партитурата, тоа е“, имитираше тој драматични и застрашувачки оркестарски удари. „Тоа ми се допадна, да си играм со тие работи. Бев дете во 80-тите, добро? Така, за мене, Дејли Багл е добар весник. Бен Урих, за мене, е најдобриот новинар на светот и не работи на некои ѓубре – а Роби Робертсон е најгордиот главен уредник во светот, и тој е добар човек и се труди да прави добро новинарство. Затоа го сменив, го сменив дизајнот на Daily Bugle, па повеќе личеше на соодветен весник“.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Соберете докази дека вашиот сопружник изневерува и однесете ги на суд во цртаната, мрачна авантуристичка игра My Divorce Story

Веројатно сте стапиле во брак во неколку игри во текот на годините – The Sims 4, Skyrim, My Time at Portia – но немам големо искуство со виртуелен развод. Тоа ќе се промени следниот месец кога ќе се игра вантуристичката игра My Divorce Story, која ја развива јужнокорејски адвокат за развод и се заснова на вистински случаи на развод.

Авантурата (се чувствува малку чудно да се нарече така) започнува кога ќе добиете анонимна порака дека вашиот сопружник изневерува. „Во рок од шест месеци од откривањето на аферата, мора да соберете доволно докази и да ги изнесете пред судот“, се вели на страницата на продавницата на Steam на играта. „Во овој кошмар на животот, мора да одржувате здрав однос со вашиот сопружник. Но, зад грбот на вашиот сопружник собирате докази за успешен развод“.

Звучи како забавно? Шестмесечниот рок е упатување на Граѓанскиот законик на Кореја, член 841, кој вели дека ако брачниот другар извршил дело на „нечистотија“, нивниот партнер може да поднесе барање за развод, но само во рок од шест месеци откако ќе дознае за аферата. Значи, часовникот отчукува во вашата возбудлива потрага да докажете дека вашата вистинска љубов е срање. Во трејлерот можеме да видиме како еден партнер го истражува другиот и станува се посомнителен додека собираат делови од докази, како сметки од ресторани и никулци за билети за кино. Кого го носат на вечера и кино? Сигурно не си ти. Минииграта вклучува боцкање на Вуду куклата на наводно неверниот партнер со игла, што обично не е знак за здрава врска.

И покрај цртаната уметност и нежниот саундтрак, сето ова се чувствува убаво… непријатно? Да, изневерувањето е ужасна работа, но истото е и да се копа по телефонот на вашиот сопружник, да се пробие неговата лозинка за да можете да ги читате неговите е-пошта и да ги следите со GPS. Повторно, не можам да ја пропуштам шансата да играм детектив, дури и ако сите индиции укажуваат на споредната работа на мојот партнер и случајот заврши на суд за развод.

Само точките од куршуми наведени на страницата на продавницата на Steam се мрачни, бидејќи „Најдете предмети што чуваат посебни спомени за двајцата!“ кои потоа стануваат „парчиња на бес и беда што го формираат сведоштвото за крајот на бракот“. Исто така, има повеќекратни завршетоци, па можете повторно и повторно да играте низ скршеното срце за да ги откриете сите. Дали би сакале да го направите тоа? Секако дека би!

Колку и да звучи груб, тоа е интересен концепт и исто толку распространет како што е разводот (Јужна Кореја има стапка на разводи околу 47%, а во САД е околу 45%) тоа е тема што не се истражува многу во видео игрите. Можете да кажете „Да“ на Мојата приказна за разводот на 18 август.