Нова Ghost Recon игра е влезена во девелопмент

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

Изминатата среда (5 април) го означи крајот на ажурирањата на Ghost Recon Breakpoint. Во твитот објавен на официјалниот Твитер профил на играта се вели: „Ние ќе продолжиме да ги одржуваме нашите сервери и за Ghost Recon Wildlands и за Ghost Recon Breakpoint, и навистина се надеваме дека ќе продолжите да уживате во играта и да се забавувате играјќи соло или ко-оп. со твоите пријатели.” И покрај крајот на Breakpoint, новата игра Ghost Recon влезе во развој.

Според Котаку, следното бомбастично поглавје во славниот воен универзум на Том Кленси е со кодно име ОВЕР. Наводно, насловот се работеше повеќе од една година и би можел да започне во 2023 година. Што се однесува до фандомите, овој брз пресврт би можел да биде добра работа. Неодамнешните искуства со Ghost Recon не го нашле истиот успех како другите наслови на Том Кленси како Rainbow Six и The Division. Точката на прекин, на пример, можеби ги отуѓи своите играчи откако Ubisoft ја имплементираше својата NFT-базирана Quartz бета во козметичката ротација на стрелецот.

Единствената најавена и прикажана главна игра Ghost Recon зад аголот е Frontline, „масовен PVP стрелец во прво лице со епски битки со над 100 играчи“ низ песокот наречен Drakemoor Island. Можете да прочитате повеќе за играта со услуга во живо овде. Со XDefiant, исто така, на хоризонтот, вреди да се размисли дали моделот на услугата во живо може да биде фокус и на мистериозниот проект OVER. Само времето ќе покаже.

[Source: Kotaku]

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit
Share on pinterest

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Share on facebook
Share on twitter
Share on reddit

It’s Game Boy Morbin’ Time! Во новото видео, YouTube-рот Wulff Den го стави Morbius на Game Boy Color „поради некоја причина“, со долг и досаден процес кој сепак можеби беше попријатен од реалното гледање на “најдобриот филм” Morbius. Ако ова ви звучи познато, можеби се сеќавате кога истиот YouTube-р го стави Tenet на Nolan на Game Boy Advance, иако тоа време беше инспириран од нешто специфично: инсистирањето на режисерот на Tenet да се гледа на „најголемиот можен екран. „ и покрај тоа што беше пуштен во почетокот на пандемијата, кога повеќето гледачи на филмови не беа подготвени да одат во кината.

Додека тој пат, Wulff Den се пошегува дека го ставиле филмот на Game Boy „за инает“, овој пат YouTube-рот признава дека го направиле Морбиус само „поради некоја причина“.

Со Tenet, Wulff Den го распореди преку пет GBA касети, од кои секоја содржи околу половина час видео со 6 фрејмови во секунда со резолуција од 192×128. Иако Morbius не е ни приближно долг како Tenet, дополнителната компресија потребна за филмот да се вклопи во касетите Game Boy Color од 4 MB значеше дека Morbius зеде 36 касети. Бидејќи тоа се многу празни касети, и никој нема да го гледа филмот на овој начин, тој направи само 3 од 36-те кертриџи.

“The original plan was to put Dune on a Game Boy Color cartridge, becasue the director of that film said some similarly-dumb stuff about wanting people to go to the theater to see his film on as big a screen as possible.”

Bob Wulff

И по Dune, што е следното најдобро нешто? Морбиус, се разбира!