Девелоперeрите за Witcher 4 (CD Project Red) објаснуваат зошто користат Unreal Engine 5

CD Projekt Red го користи Unreal Engine 5 на Epic за да го напојува The Witcher 4, но партнерството на развивачот со Epic е всушност повеќегодишен договор според кој компанијата тесно соработува со Epic на технологијата. Како дел од настанот State of Unreal на Epic денес, програмерите од CD Projekt Red разговараа зошто го отфрлаат својот внатрешен мотор, RedEngine, за Unreal Engine 5 да го направат The Witcher 4.

Директорот на CDPR, Павел Заводни, рече дека ажурирањата на Unreal Engine 5 помагаат во развојот на игри во отворен свет по кој е познато полското студио, и тоа беше главна продажна точка. „Ова отвора ново поглавје за нас, каде што навистина сакаме да видиме како нашето искуство во градењето игри од отворен свет се комбинира со инженерската моќ на Epic“, рече Заводни.

Директорот на играта Џејсон Слама, пак, рече дека развојот на игри со отворен свет доаѓа со свој сет на предизвици во споредба со повеќе линеарни игри и дека Unreal Engine 5 ќе му помогне на CDPR со ова.

„Можностите за работите што можат да тргнат наопаку, или сценаријата што треба да ги земете во предвид, се експоненцијално повисоки од линеарните игри“, рече Слама. „Играчите можат да одат во која насока сакаат; тие можат да се справат со содржината по кој било редослед што сакаат, теоретски. За навистина да се инкапсулира тоа значи дека ви треба навистина стабилна средина каде што ќе можете да направите промени со високо ниво на доверба дека тоа е нема да се пробие на 1600 други места по ред“.

Програмерите од CDPR, исто така, истакнаа како повторувањето и прототиповите се побрзи од кога било благодарение на Unreal Engine 5, а тоа им дава време на програмерите да ги тестираат новите идеи со поголема самодоверба.

И покрај оваа блиска соработка, The Witcher 4 – или како и да се вика играта – нема да биде ексклузивна за Epic Games Store на компјутер. Директорот на играта вети дека нема да има проблеми со вработените за време на развојот на The Witcher 4. Во меѓувреме, потврдено е дека медалјонот во најавата на The Witcher 4 е рис. Unreal Engine 5 беше јавно објавен денеска, 5 април, заедно со пар бесплатни примероци проекти. Повеќе од 85 играчки студија направија премин кон Unreal Engine 5, вклучувајќи го и Crystal Dynamics со својот нов Tomb Raider.

МАРКЕТИНГ

About The Author

RIP БлизКон

Еден од најпознатите настани кој што порано се чекаше со нетпрение, BlizzCon 2024 е откажан, објави компанијата во четвртокот.

„По внимателно разгледување во текот на минатата година, ние во Blizzard донесовме одлука да не го одржиме BlizzCon во 2024 година. Оваа одлука не беше донесена лесно бидејќи BlizzCon останува многу посебен настан за сите нас и знаеме дека многумина од вас со нетрпение го очекуваат.

Иако на оваа година пристапуваме поинаку и истражувавме различни формати на настани во минатото, бидете сигурни дека сме исто толку возбудени како и секогаш да го вратиме BlizzCon во идните години.

За да ги прославиме овие претстојни изданија и да ги зближиме нашите заедници на нови и посебни начини, наскоро ќе споделиме некои возбудливи планови за други трговски саеми и конвенции во индустријата, како што е Gamescom. Не можеме да дочекаме наскоро да ви кажеме повеќе за тие планови“.

Официјалната изјава од Blizzard

БлизКон вообичаено беше настан каде што Blizzard дава различни најави околу своите игри. Во 2023 година, Blizzard го искористи настанот за да ја открие првата експанзија на Diablo 4 наречена Vessel of Hatred, како и три експанзии за World of Warcraft и многу повеќе.

Што се однесува до плановите на Blizzard за оваа година, компанијата вели дека ќе ги сподели деталите за нејзините претстојни лансирања во текот на „следните неколку месеци“.

Компанијата ја затвори својата изјава велејќи дека се надева дека различните настани на кои присуствува ќе ја „доловат суштината“ на Blizzard.

SAD BLIZZARD FAN